Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gecastreerde teven op shows

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

amiwoods schreef:
Ennath schreef:
Yeah, sure
Voor het welzijn van de eigenaar die liever met een "echte reu" aan de lijn loopt zal je bedoelen.

Overigens zat er op de KC een Amerikaanse Cocker die maar één ingedaalde teelbal had. Het baasje is met de hond in Duitsland op vakantie geweest en toen kwam de hond terug met twee teelballen, allebei nep.

Het jaar daarna werd de hond ingeschreven op de clubmatch. :evil:
humm nou wordt het interessant , het komt overigens vaker voor dat op latere leeftijd er nog een teelbal indaald, tot nu toe nog geen gevallen gehoord bij amerikanen maar wel bij engelse cockers waar het vaker schijnt voor te komen. nu ben ik natuurlijk wel erg benieuwd naar de afstamming van deze reu. PB-tje???
Ik wil je wel PB-en maar ik weet de afstamming van de hond niet. Ben ik ook nooit nieuwschierig naar geweest.
Ik kan je de eigenaar wel aanwijzen. Het is een man van in de veertig die nog bij zijn moeder woont en een aantal reuen heeft/had waar hij veel mee showde. Hij woont hier bij ons op het dorp. Die man keek altijd neer op onze "lang niet altijd raszuivere, bemodderde sporthonden". En wij natuurlijk op zijn geföhnde, bepoederde Cockers die nooit over straat mochten lopen omdat ze dan vies werden. Hij kwam alleen naar de KC voor ringtraining etc.
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

Bedenk me ineens dat hij nog ergens in het archief moet zitten, hij is ooit bezig geweest met een eigen zaak en daar had hij een netwerk voor nodig. Is nooit doorgegaan, maar ergens moet er nog een offertemap liggen :19:
Elvira
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elvira »

Ik heb in de catalogus van Crufts gezien dat er bij sommige honden achter de naam (neut) staat, wat neem ik aan neutered betekend.
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Elvira schreef:Ik heb in de catalogus van Crufts gezien dat er bij sommige honden achter de naam (neut) staat, wat neem ik aan neutered betekend.
Weet wel dat je in engeland je gecastreerde hond mag showen als de castratie om medische redenen heeft plaatsgevonden.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”