Ik wil je wel PB-en maar ik weet de afstamming van de hond niet. Ben ik ook nooit nieuwschierig naar geweest.amiwoods schreef:humm nou wordt het interessant , het komt overigens vaker voor dat op latere leeftijd er nog een teelbal indaald, tot nu toe nog geen gevallen gehoord bij amerikanen maar wel bij engelse cockers waar het vaker schijnt voor te komen. nu ben ik natuurlijk wel erg benieuwd naar de afstamming van deze reu. PB-tje???Ennath schreef:
Yeah, sure
Voor het welzijn van de eigenaar die liever met een "echte reu" aan de lijn loopt zal je bedoelen.
Overigens zat er op de KC een Amerikaanse Cocker die maar één ingedaalde teelbal had. Het baasje is met de hond in Duitsland op vakantie geweest en toen kwam de hond terug met twee teelballen, allebei nep.
Het jaar daarna werd de hond ingeschreven op de clubmatch.
Ik kan je de eigenaar wel aanwijzen. Het is een man van in de veertig die nog bij zijn moeder woont en een aantal reuen heeft/had waar hij veel mee showde. Hij woont hier bij ons op het dorp. Die man keek altijd neer op onze "lang niet altijd raszuivere, bemodderde sporthonden". En wij natuurlijk op zijn geföhnde, bepoederde Cockers die nooit over straat mochten lopen omdat ze dan vies werden. Hij kwam alleen naar de KC voor ringtraining etc.