Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik denk dat ik niet ga komen. Sara loopt namelijk tegen haar loopsheid aan. Dus voor ons houdt het op. Ik stond dan wel niet op de lijst. MAar had het wel leuk gevonden
Dirk schreef:Als er in de Soesterduinen (de Lange Duinen, en niet de Korte Duinen waar de hondjes wel aan gelijnd moeten zijn) gewandeld wordt zijn we gaarne van de partij ......
Dus twee Personen (Yvonne & Dirk) met twee hondjes (Noëlle & Sonja) ...
gaan jullie nog mee zaterdag nu er gekozen is voor los?
Ik zit even heel erg te twijfelen, Jamey stond net met wandelen weer met een pootje opgetrokken, maar heeft verder niet gemankt. Wel was ze iets rustiger dan normaal daarna, maar we hadden ook een ren-vlieg-speel-wandeling gehad, dus sja... Probleem is dat ze ook nog wel eens met achterpootje omhoog wil voorstaan, dus dat zou het ook nog kunnen zijn :N: Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en of het morgen (en overmorgen) verstandig is om een forumwandeling te doen...
Jacksel schreef:Ik zit even heel erg te twijfelen, Jamey stond net met wandelen weer met een pootje opgetrokken, maar heeft verder niet gemankt. Wel was ze iets rustiger dan normaal daarna, maar we hadden ook een ren-vlieg-speel-wandeling gehad, dus sja... Probleem is dat ze ook nog wel eens met achterpootje omhoog wil voorstaan, dus dat zou het ook nog kunnen zijn :N: Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en of het morgen (en overmorgen) verstandig is om een forumwandeling te doen...
ja, dat moet je helemaal zelf bepalen. morgen is natuurlijk wel lekker dichtbij en als ze niet goed loopt ben je ook zo weer thuis als het moet.
Jammer maar helaas. Ik moet morgen toch afhaken voor de wandeling!
We gaan over 3 maanden trouwen en moeten echt morgen wat dingetjes gaan regelen, ook erg leuk natuurlijk.
We wilden dat eigenlijk volgende week gaan doen, maar we hebben donderdag een afspraak met de zaal en fotograaf en dan moeten we wel wat dingen concreet hebben en volgende week zaterdag gaat manlief voor en pak kijken.
Carma schreef:Iedereen die er niet was: Jullie hebben wat gemist Het was errug gezellig
Bedankt meiden, ik heb een leuke middag gehad! En Luka ook
Ik was eigenlijk van plan om maar een klein stukje mee te lopen omdat we er al een training op hadden zitten, maar het was inderdaad zo leuk dat we de hele weg meegehobbeld hebben