Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Agility: eerste U'tje

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

suzan25 schreef:en wat geconcentreerder op mij wordt
De eerste wedstrijd (bij de Kooikervereniging) die wij liepen, is Bram twee keer de ring uitgerend om kennis te maken met andere honden :oeps: Heel veel trainen op motivatie en het spelletje leuk maken en dan komt het best goed :wink:
Ik sluit overigens niet uit dat Bram ooit nog een keer de ring uitdendert naar een knap teefje toe ofzo :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door schumie »

Gefeliciteerd!Bram zie je echt plezier hebben!
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Zoek stok! schreef:
LongFields schreef: Je ziet al dat ik nooit bij Cyno gelopen heb (wel bij FHN in een grijs verleden). :wink:
Kun je zowel bij het vast parcours als bij de jumping een U'tje verdienen eigenlijk? En wat is ook alweer het derde parcours wat je moet lopen?
Ik ben er een beetje uit hoor, het is voor mij namelijk minimaal 10 jaar geleden dat ik voor het laatst agilitywedstrijden (toen nog "gewoon" behendigheid genoemd) heb gelopen, dat was met Rex en niet onverdienstelijk in die tijd.
Je kunt inderdaad U'tjes bij zowel de jumping als het vast parcours behalen, maar een van de drie benodigde U'tjes om te promoveren moet je op het vast parcours halen. De dag begint met een spel. Meestal is er weinig 'spel' aan, gewoon een parcours lopen, maar dit keer kon je een peen in een emmer gooien voor extra punten. Het is wel lekker om te starten met een parcours waar nog niks vanaf hangt, vind ik. Zeker nu Bram een stuk sneller gaat :wink:

Waarom ben je gestopt?
Omdat ik destijds het zodanig druk kreeg dat ik niet voldoende tijd meer had om te trainen. En Rex werd ook wat ouder al, dus die wilde ik niet te veel meer belasten. Met Sjefke heb ik het nooit zo ver geschopt dat ik aan wedstrijden toe ben gekomen en met Nozem heb ik niet veel getraind.
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik het weer op zal gaan pakken, maar weet geen goede vereniging hier in de buurt die les geeft op tijden dat ik ook kan.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Gefeliciteerd... :ok:
Afbeelding
Deborah
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Deborah »

Zoek stok! schreef:
yamie schreef:
Zoek stok! schreef:
yamie schreef: was dit in Pijnhorst? zoja, daar was ook een kennisje van mij met haar Jack :wink:
Ja klopt. Een teefje toevallig? Ik zie altijd maar weinig van de small omdat ze net voor ons komen, maar een van de Jackies viel me op in uiterlijk (mooi).
ja een teefje, als het goed is mogen zij nu naar de B

deze was ut:

Afbeelding
Dat zou ze wel kunnen zijn. Ik zag haar toen de vrouw de ring uitliep en toen was ze niet zo happy. Ik geloof dat de slurf een probleem was. Dus als zij dat was, heb ik haar gezien :wink:

Overigens vind ik de jackies het leukst om te zien in agility!
Nee hoor ik vind het niet erg dat ze de jumping niet meer wilde :mrgreen:

Ze had een 1e plaats op het spel en een foutloos vp dus ik was al super trots op haar. Het was haar 1e wedstrijd weer sinds 1.5 jaar dus een beter begin kan je toch niet hebben :P
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”