hebben jullie niets beters te doen dan dit? dat mensen persoonlijk worden zeg.
en dat rel topics zijn toe gestaan zeg dat wist ik niet.
Maar ik snap nu welwaarom mensen zijn op gestapt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
IPO
Moderator: moderatorteam
- eternal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
- Aantal honden: 1
- Chiki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV en laekense herder
- Aantal honden: 2
Ik geloof dat ik wel klaar ben met deze topic, daar waar het om ging IPO met een RR is nu niet meer aan de orde ga ik van uit dus,........
Toch jammer dat je de moeite neemt om mensen wegwijs te maken en ze blijken vervolgens geheel niet serieus te zijn.Ben ik even blij dat er nog geen club energie in heeft gestoken.
Sandra.
Toch jammer dat je de moeite neemt om mensen wegwijs te maken en ze blijken vervolgens geheel niet serieus te zijn.Ben ik even blij dat er nog geen club energie in heeft gestoken.
Sandra.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
malinois schreef:Ragverp schreef:Het is gewoon zo dat om examen te doen met een hond die niet in het rijtje rashonden staat je toestemming nodig hebt van de rasvereniging anders mag je geen examen doen. daarnaast zijn veel clubs toch wel gebrand op resultaten en kunnen/willen ze niet veel tijd stopen in honden die nooit gecirtificeerd kunnen worden.flamme schreef:het maakt eigenlijk toch ook niet uit of een ras wel of niet geschikt is. het gaat er toch om dat TS het wil proberen met haar hond. Wil dus niet zeggen dat alle RR ineens aan de IPO gaan. Maar misschien vind deze hond het wel leuk en kan het ook leren op zijn eigen tempo.
Tja, ik doe behnedigheid met een hond die er ook absoluut niet geschikt voor is maar die het wel super leuk vind![]()
En ik heb 2 saarloos wolfhonden. Zitten in de herdershondengroep. Nou, ja herderen kunnen ze niet. Als ik ze de kans geef wel veedrijven maar dan heb ik meteen voldoende barf voor een tijdje dus dat doen we maar nietIk bedoel maar, rasgroep zegt niet alles.
Veel vereinigingen hebben leden stops en zullen daarom niet al te happig zijn op vreemde rassen terwijl er genoeg werkhonden zijn die ook willen trainen.precies...(hoef ik het niet allemaal weer te tikken
)

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
je roept het over je zelf af....eternal schreef:hebben jullie niets beters te doen dan dit? dat mensen persoonlijk worden zeg.
en dat rel topics zijn toe gestaan zeg dat wist ik niet.
Maar ik snap nu welwaarom mensen zijn op gestapt.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi