Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zondag 24 februari
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
ok gelukkigZoek stok! schreef:Haha, nee joh, geen schapen. Het is een grote zandvlakteCrissi schreef: Is het daar gewoon 'open gebied' zeg maar of lopen er ook schapen enzo?? Dat is namelijk nogal lastig met mitch

- Zoek stok!
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Helaas ik heb moeten besluiten om niet te komen, niet vanwege het weer want dat is hier nu ook heerlijk
maar omdat Alano zijn bek en onderkaak onder de rare kale plekken en korsten zit. ik zag het vanmorgen toen hij kwam aanlopen toen ik net mijn laatste berichtje typte ineens.

Met het risico dat het wellicht misschien wel besmettelijk kan zijn heb ik dus besloten om niet te komen

Met het risico dat het wellicht misschien wel besmettelijk kan zijn heb ik dus besloten om niet te komen

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Crista
- Zeer actief
wij zijn weer goed thuis aangekomen, mitch is op de bank geploft en die komt er vanavond niet meer vanaf ben ik bang.
Het is vanmiddag zo snel gegaan dat ik gewoon vergeten heb om ervan te genieten... t was natuurlijk ook allemaal nieuw voor ons, maar de tijd is echt voorbij gevlogen!! en gelukkig waren er geen schapen
Heb nu alweer zin in de volgende wandeling 
Het is vanmiddag zo snel gegaan dat ik gewoon vergeten heb om ervan te genieten... t was natuurlijk ook allemaal nieuw voor ons, maar de tijd is echt voorbij gevlogen!! en gelukkig waren er geen schapen

- Zoek stok!
- Zeer actief
Leuk om jou en Mitch te ontmoeten! Geen schapen, maar wel een hoop paarden, dat is normaal niet zo hoorCrissi schreef:Het is vanmiddag zo snel gegaan dat ik gewoon vergeten heb om ervan te genieten... t was natuurlijk ook allemaal nieuw voor ons, maar de tijd is echt voorbij gevlogen!! en gelukkig waren er geen schapenHeb nu alweer zin in de volgende wandeling

Linda, Izzie en Bram
- Crista
- Zeer actief
naja gelukkig vond mitch de andere honden leuker dan de paardenZoek stok! schreef:Leuk om jou en Mitch te ontmoeten! Geen schapen, maar wel een hoop paarden, dat is normaal niet zo hoorCrissi schreef:Het is vanmiddag zo snel gegaan dat ik gewoon vergeten heb om ervan te genieten... t was natuurlijk ook allemaal nieuw voor ons, maar de tijd is echt voorbij gevlogen!! en gelukkig waren er geen schapenHeb nu alweer zin in de volgende wandeling

-
- Zeer actief
Het gaat niet zo lekker, hij is ook niet echt in zijn humZoek stok! schreef:Jammer Brigitte, ik vond het al niks voor jou om zomaar niet te komen![]()
Hoe is het nu met de plekken?

Morgen komt de DA op mijn werk dus we gaan er naar laten kijken. hij heeft nog wat dingetjes dus dit komt er ook bij op het lijstje

- majelle
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief