Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Meerdere honden, hoe doe je dat als je weg gaat?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

alm@ schreef:
Sita schreef:
alm@ schreef:
chrico schreef:Hier pak ik gewoon mijn spullen en ga de deur uit, alles ligt en loopt net zo als dat ik thuis ben.
Hier ook, lekker makkelijk :wink:
En hier ook. Alleen als er iets te eten lag op het aanrecht of in een jaszak dan is het op :mrgreen:
Zelfs dat niet :mrgreen:
Wow, dat vind ik echt knap :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Moos2007
Actief

Ongelezen bericht door Moos2007 »

Bij mij zitten ze altijd in de gang ( twee gecastreerde reuen en op het moment 1 teef): Voorheen wel in de woonkamer maar ik vertrouw er nog niet helemaal op dat Moos de inboedel heel laat... Dus als hij bewijst dat ie zich kan gedragen, mogen ze weer in de woonkamer. :wink:
ninic
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ninic »

hier zitten chelsea en kimo altijd los door het hele huis.
Boedha zit dan in de bench. Durf dat risico echt niet te nemen met de 2 heren. als er niemand bij is.
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Hier 3 teven, waarvan 1 intact en een ex-reu en alles blijft gewoon bij elkaar. Ze hebben de hele benedenverdieping tot hun beschikking maar liggen toch meestal gezellig over en tegen elkaar aan te pitten.
Alleen de bank en fauteuil moet ik bedekken met salontafel omdat Gina vindt dat zij recht heeft om op de (stoffen) bank te gaan liggen :roll: . En met haar onzindelijkheid en kans op lekken vind ik dat geen bijster tof idee.
Verder wel speelgoed laten liggen maar geen botten (veel te bang dat ze zich verslikken) en zeker geen eten op het aanrecht vanwege lieve Cody's vraatzucht. En o ja: een stoel tegen de ijskastdeur anders gaan die krengen er met ons avondeten vandoor :evil: .

Ik denk overigens dat je met shelties geen zorgen hoeft te maken. Collies en shelties staan bekend om hun verdraagzaamheid naar soort- en roedelgenoten.
Afbeelding
Anne
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anne »

Hier alle 3 (teefjes) gewoon 'los'.
Anne, Sasha & Tapas
Spriet (2002-2015), Tibbie (2000-2015) en Gunda (1996-2009)
Afbeelding
Myr

Ongelezen bericht door Myr »

Alle vijf de reuen zijn gewoon los in huis. Ik zorg wel dat ze de trap niet op kunnen (de jongste wil dat bij afwezigheid nog wel eens stiekem doen terwijl hij helemaal nog niet de trap op mag! om dan vervolgens knuffels uit de kinderkamer te roven..)
En toen Milo geopereerd was, hebben we hem van de anderen afgezonderd, bij hoge uitzondering in onze slaapkamer. Puur voor zijn rust. Geen botten of snacks, geen etenswaar op het aanrecht en speelgoed gewoon in hun eigen speelgoedmand.

Geen enkel probleem.
d@f
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door d@f »

Hier twee reuen gewoon los in de kamer, keuken.

Met speeltjes en ook de twee jeweetwel katers. Gaat allemaal prima.

Alles is tot nu toe nog heel. :N:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”