Wow, dat vind ik echt knapalm@ schreef:Zelfs dat nietSita schreef:En hier ook. Alleen als er iets te eten lag op het aanrecht of in een jaszak dan is het opalm@ schreef:Hier ook, lekker makkelijkchrico schreef:Hier pak ik gewoon mijn spullen en ga de deur uit, alles ligt en loopt net zo als dat ik thuis ben.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Meerdere honden, hoe doe je dat als je weg gaat?
Moderator: moderatorteam
-
Sita
- Zeer actief
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Moos2007
- Actief
-
ninic
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hier 3 teven, waarvan 1 intact en een ex-reu en alles blijft gewoon bij elkaar. Ze hebben de hele benedenverdieping tot hun beschikking maar liggen toch meestal gezellig over en tegen elkaar aan te pitten.
Alleen de bank en fauteuil moet ik bedekken met salontafel omdat Gina vindt dat zij recht heeft om op de (stoffen) bank te gaan liggen
. En met haar onzindelijkheid en kans op lekken vind ik dat geen bijster tof idee.
Verder wel speelgoed laten liggen maar geen botten (veel te bang dat ze zich verslikken) en zeker geen eten op het aanrecht vanwege lieve Cody's vraatzucht. En o ja: een stoel tegen de ijskastdeur anders gaan die krengen er met ons avondeten vandoor
.
Ik denk overigens dat je met shelties geen zorgen hoeft te maken. Collies en shelties staan bekend om hun verdraagzaamheid naar soort- en roedelgenoten.
Alleen de bank en fauteuil moet ik bedekken met salontafel omdat Gina vindt dat zij recht heeft om op de (stoffen) bank te gaan liggen
Verder wel speelgoed laten liggen maar geen botten (veel te bang dat ze zich verslikken) en zeker geen eten op het aanrecht vanwege lieve Cody's vraatzucht. En o ja: een stoel tegen de ijskastdeur anders gaan die krengen er met ons avondeten vandoor
Ik denk overigens dat je met shelties geen zorgen hoeft te maken. Collies en shelties staan bekend om hun verdraagzaamheid naar soort- en roedelgenoten.

- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Myr
Alle vijf de reuen zijn gewoon los in huis. Ik zorg wel dat ze de trap niet op kunnen (de jongste wil dat bij afwezigheid nog wel eens stiekem doen terwijl hij helemaal nog niet de trap op mag! om dan vervolgens knuffels uit de kinderkamer te roven..)
En toen Milo geopereerd was, hebben we hem van de anderen afgezonderd, bij hoge uitzondering in onze slaapkamer. Puur voor zijn rust. Geen botten of snacks, geen etenswaar op het aanrecht en speelgoed gewoon in hun eigen speelgoedmand.
Geen enkel probleem.
En toen Milo geopereerd was, hebben we hem van de anderen afgezonderd, bij hoge uitzondering in onze slaapkamer. Puur voor zijn rust. Geen botten of snacks, geen etenswaar op het aanrecht en speelgoed gewoon in hun eigen speelgoedmand.
Geen enkel probleem.
-
d@f
- Vaste gebruiker