doggy schreef:yamie schreef:riekie41 schreef:doggy schreef:Ik , persoonlijk, denk niet, dat je de boel zit te belazeren, maar dat je dit nestje uit ontwetenheid hebt laten komen.
Goed van je, dat je je hier hebt aangemeld, en dat je niet meer nestjes fokt

dat klopt
er komt geen nestje meer
bedank
ik belazert niemand ik ben altijd eerlijk

300 euro voor een kruising pup vragen vind ik behoorlijk belazeren.
of misschien is belazeren niet het goede woord, zakjes vullen? broodfokken? mischien dat dat wel beter is.
je bent gewoon nederlandse, hebt geen dyslectie en weet wat je wil typen?
Misschien heeft ze helemaal geen weet van prijzen e.d.
Riekie: Is dit je eerste nestje??
Ik neem aan dat ze het beste voor heeft met de pups en haar honden.
Broodfok vind ik om, nu even te zeggen een groot woord.
Ze geeft aan, geen nestjes meer te zullen fokken.
Als dit haar eerste nestje is, uit ontwetendheid, dan ka ze toc geen broodfokker zijn

ach ja.... voor alles is een eerste keer, kan het schelen dat het over de rug van dieren gaat, als je geen idee hebt waar je me bezig bent, van prijzen enz, dan moet je dus niet fokken, ik vind het op de wereld zetten van een levend dier iets wat met zorg moet gebeuren, dat gemiep over onwetendheid.... je zorgt maar dat je wat weet als je er aan begint, het is geen spelletje, het is niet terug te draaien... gut ja sorry, ik wist nog niet wat ik deed, hier heb je een pup met een afwijking, ach sorry ik wist nog niet hoe het moest maar mag ik even 300 euro?, ach sorry het is mijn eerste keer, kan er niks aan doen hoor als er iets niet goed is... enz enz
snap je? een hond, een nest, puppen, dat is geen ding om even iets uit te proberen, om daarna pas te leren, ik kan daar dus hellig om worden.