Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lumi haar eerste cursus start namelijk in maart. We hebben zondag gesnuffeld tijdens de workshop bij onze toekomstige hondenschool (Henk en Ietje).
Dan heb ik jou zondag gezien, ik zat bij jou in het groepje met een blue merle Sheltie.
Ik denk wel dat deze workshop nog iets te hoog gegrepen is voor onze honden, ik ga ook nog niet met Fenja.
Dat klopt.
Dan wacht ik nog een tijdje met een dereglijke workshop, eerst maar eens de basis en verder aanleren.
Er is 27 december een workshop die ook voor beginnende honden is.
Dat gaat over agility en de clicker.
schumie schreef:Heb net gemaild of ik nog mee kan doen en de 7de of de 20ste kon ik er nog bij dus ga nu gauw opgegeven!
Heee, ik hoop dan dat je de 7e gaat; ben ik er ook!
Ga inderdaad de 7de en zit bij jou in de groep zag ik net Gezellig!
Ben benieuwd of luka en tess elkaar nu weer aardig vinden of zich toch als een ruzie zoekend stel gedraagd
In elk geval hou je candid camera maar in de aanslag want de kans is groot dat ik nog ergens beduusd stil sta te kijken waar mijn hond gebleven is en Tess ondertussen al drie keer het parcour heeft afgelegd
schumie schreef:Heb net gemaild of ik nog mee kan doen en de 7de of de 20ste kon ik er nog bij dus ga nu gauw opgegeven!
Heee, ik hoop dan dat je de 7e gaat; ben ik er ook!
Ga inderdaad de 7de en zit bij jou in de groep zag ik net Gezellig!
Ben benieuwd of luka en tess elkaar nu weer aardig vinden of zich toch als een ruzie zoekend stel gedraagd
In elk geval hou je candid camera maar in de aanslag want de kans is groot dat ik nog ergens beduusd stil sta te kijken waar mijn hond gebleven is en Tess ondertussen al drie keer het parcour heeft afgelegd
Gezellig! Ik ben heel erg benieuwd naar turbo Tess! Ik zal Luka influisteren dat hij aardig tegen Tess moet zijn
Lumi haar eerste cursus start namelijk in maart. We hebben zondag gesnuffeld tijdens de workshop bij onze toekomstige hondenschool (Henk en Ietje).
Dan heb ik jou zondag gezien, ik zat bij jou in het groepje met een blue merle Sheltie.
Ik denk wel dat deze workshop nog iets te hoog gegrepen is voor onze honden, ik ga ook nog niet met Fenja.
Dat klopt.
Dan wacht ik nog een tijdje met een dereglijke workshop, eerst maar eens de basis en verder aanleren.
De meeste workhops van bekende handlers zijn idd alleen voor honden die de toestellen beheersen. Maar je gaat dus agility doen met Lumi? Leuk!
Zoek stok! schreef:
De meeste workhops van bekende handlers zijn idd alleen voor honden die de toestellen beheersen. Maar je gaat dus agility doen met Lumi? Leuk!
Ja, dat is wel de bedoeling. In maart start de cursus waarvoor ze is opgegeven.
Vandaag geweest met Tess en vond het erg leuk en leerzaam.Veel geleerd op het gebied van lichaamstaal en ook ondervonden hoe belangrijk dat is bij een snelle hond.Ze reageren toch eerst op je lichaamstaal en dan pas op je stem.
Kortom hoop werk aan mijzelf.Voor de rest wat meer controle op Tess gekregen,zeker met starten en kan ze nu los de wip dus ik ben erg tevreden en doodmoe