Laat dit je zeker niet tegenhouden hè, want het is echt de moeite om daar te gaan wandelen. Surtout dat Stille Vogelpad. Er is hier al zo weinig in de buurt hè en daarbij, hoe groot is de kans dat er daar weer iemand ligtmanlief...
ik woon daar ook niet zo heel ver van uit de buurt en had pas gelezen dat het daar zo mooi was......
heel veel succes met de verwerking !!!
Nope, ze hebben geen slachtofferhulp aangeboden. Maar ik kan me voorstellen dat ze dachten dat dat niet nodig was, ik stond daar een beetje stoer te doen, alsof het me niks deed enzoIk neem aan dat de politie slachtofferhulp heeft aangeboden? Zo niet dan is dat een hele slechte zaak. Je hoeft het niet te doen maar aanbieden moeten ze eigenlijk altijd.
Klachten voor de politie heb ik alvast wel. Op die plek lag gisteren gewoon nog afval van het onderzoek (bebloede doekjes, papieren zakjes, plastic handschoenen)! Dat vind ik dus echt niet kunnen. Nogal onrespectvol naar die meneer. Om nog maar te zwijgen over de natuur
Maar ze gaan deze maand wel in burger patrouilleren om hondenbaasjes te kunnen betrappen op 'onjuist' gedrag. Dat dan weer wel.