Ik krijg hier altijd wel opmerkingen als ik met het tuig loop.
Meeste mensen hebben altijd medelijden want ze zien me meerdere keren per dag lopen, denken dat ik er een dagtaak aan heb. haha.
Over dekken e.d. krijg ik nooit vragen. Wel toen ik nog trainde met Hera of ik niet graag een nest met haar wilde, vanuit africhters dan die dat vroegen.
Verder krijg ik zo'n beetje elke dag wel een keer te horen dat Hera zo'n schitterende hond is. Is ze natuurlijk ook.
De dierenarts staat altijd van een afstandje naar dr te kijken en mompeld dan ondertussen iets over prachtige hond, mooie bespiering, glanzende vacht etc etc. Toch wel leuk om te horen hoor.
Bij Woopy krijg ik vaak de vraag of hij een witte herder puppy is. Uhhh nee meneer is 5 jaar hoor.
Mensen vinden Woopy er altijd schattig uitzien en kunnen dan vervolgens bijna niet geloven dat hij toch echt kinderen bijt en volwassenen als het hem niet zint. Vaak gaan ze dan demonstratief laten zien dat het echt niet zo is. GAna ze door de knieeen en hem lokken om vervolgens te proberen over zn kop te aaien 'zie je nou wel, jij bent helemaal niet zo'n bijterd he?'.
En ook bij Woopy vaak de opmerking dat het een mooie hond is.