Jullie hoeven alleen massaal te duimen voor een U'tje op het vast parcours

Moderator: moderatorteam
Nee als je zelf bezig bent dan houdt het op natuurlijk. Ik loop idd small en heb nummer 11.Zoek stok! schreef:Ik zeg nooit toe dat ik van iemand foto's maak, want het kan zomaar zijn dat ik dan net zelf met (de voorbereiding) van een parcours bezig ben. Maar ik wil het wel proberen. Welk startnummer heb je? Je zit in de small? Medium fotograferen gaat sowieso niet lukken voor mij namelijk.Deborah schreef:Is er misschien iemand die zaterdag wat aktiefoto's wil maken van mijn meissie, want die ontbreken er nog. Ik neem zelf mijn camera mee dus misschien is er iemand die daar wat leuke foto's mee kan maken.
Waar doen we het eigenlijk voor heZoek stok! schreef:FUN? Idioot vroeg opstaan, de hele dag in een ijskoude manege zitten, uren wachten, doodnerveus voor de parcoursen, je vervolgens helemaal de schompes rennen en dan begin jij over fun?Rosa schreef:Iedereen alvast heel veel succes a.s. zaterdag, zet hem op![]()
en have fun
!
![]()
En dat noemt men dan hobbyZoek stok! schreef:FUN? Idioot vroeg opstaan, de hele dag in een ijskoude manege zitten, uren wachten, doodnerveus voor de parcoursen, je vervolgens helemaal de schompes rennen en dan begin jij over fun?Rosa schreef:Iedereen alvast heel veel succes a.s. zaterdag, zet hem op![]()
en have fun
!
![]()
Volgens mij wordt het hoog tijd dat ik ook maar eens wat anders ga zoeken. Jachttraining ofzoZoek stok! schreef:FUN? Idioot vroeg opstaan, de hele dag in een ijskoude manege zitten, uren wachten, doodnerveus voor de parcoursen, je vervolgens helemaal de schompes rennen en dan begin jij over fun?Rosa schreef:Iedereen alvast heel veel succes a.s. zaterdag, zet hem op![]()
en have fun
!
![]()
1 troost voor iedereen, ik mag dus morgen ook vroeg op met alle ellende voor ook eindelijk dat laatste Utje en dan zondag nog een keer met een hele groep naar Tolbert (maar dik 2 uur rijden...)Noële schreef:Succes morgen allemaalEn veel plezier. Laten jullie weten hoe het is gegaan?
Fellow en ik hebben zondag onze eerste behendigheidswedstrijd (Tolbert).
Groetjes, Noëlle.