Ik ben wel benieuwd naar:
Wie doen er behendigheid met jonge honden / puppies, waar en hoe bevalt dat?
Ik wil weer een nieuwe aanwinst (duurt nog even hoor!!), maar ik wil graag beginnen met behendigheid. Vorige hond heb ik het zelf gedaan omdat ik daar de mogelijkheid voor had. Die mogelijkheid heb ik nu ws niet of minder. Dus ik wil me eens orienteren en ik wil alvast eens gaan kijken hoe ze het doen. Ik wil nl GEEN overbelasting, dus ben nogal kritisch ....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar trainen jullie
Moderator: moderatorteam
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Puppy-behendigheid
Hoi,
Dirk en ik trainen bij ons op het veld in Belfeld. Dat is makkelijk want als we een paar minuutjes willen trainen, dan kan dat altijd. Met zijn tweetjes kunnen we bepaalde onderdelen trainen, dat gaat sneller dan met een grote groep. Onze school telt momenteel 30 trainhonden. Van groot tot klein en met ras of zonder. Best wel druk dus in het weekend. We trainen in kleine groepen van 4 of 5 honden. Iedereen komt op die manier dik aan de beurt.
Filmpjes kunnen jullie zien op you tube: even zoeken naar Jospieko filmpjes.
Puppiebehendigheid, daar zijn we vorig jaar mee begonnen. Aangezien behendigheid niet zo bekend is in limburg (
) is het moeilijk om een puppygroep bij elkaar te krijgen. We zien nu wel dat als je begint met puppies je daar zeker de vruchten van plukt als de pup al klaar is voor wedstrijden met 18 maanden.

Dirk en ik trainen bij ons op het veld in Belfeld. Dat is makkelijk want als we een paar minuutjes willen trainen, dan kan dat altijd. Met zijn tweetjes kunnen we bepaalde onderdelen trainen, dat gaat sneller dan met een grote groep. Onze school telt momenteel 30 trainhonden. Van groot tot klein en met ras of zonder. Best wel druk dus in het weekend. We trainen in kleine groepen van 4 of 5 honden. Iedereen komt op die manier dik aan de beurt.
Filmpjes kunnen jullie zien op you tube: even zoeken naar Jospieko filmpjes.
Puppiebehendigheid, daar zijn we vorig jaar mee begonnen. Aangezien behendigheid niet zo bekend is in limburg (

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik heb inmiddels twee lessen bij Jan Sprij (Trust) gehad. Tijdens zijn seminars bleek hij erg goed de vinger op problemen in mijn lopen met Bram te kunnen leggen. We hebben op woensdagavond om 21.50 uur les. Erg laat thuis dus, maar dat heb ik er graag voor over. Het is in eerste instantie voor tijdelijk, kijken hoe het verder gaat. Gisteren hebben we stukken parcours gelopen waarvan ik niet dacht dat we dat ooit zouden kunnen 

Linda, Izzie en Bram
-
- Vaste gebruiker
- Elsbeth
- Vaste gebruiker
- Contacteer: