Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
puppen met 3,5 wk uit het nest....grrrr....
Moderator: moderatorteam
-
Jsd
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse, Tervurense en groenendaler
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hallo ik (Syl) heb geen contact met jou en wil ik ook niet.
Dus haal dat JSD even weg.
Dus haal dat JSD even weg.
Laatst gewijzigd door Jsd op 02 feb 2009 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nijman
- geregistreerd lid
-
Jsd
- Actief
- Contacteer:
Je bent helemaal niet met mij in discussie! Je hebt mij (dus niet Syl) gisteravond gebeld naar aanleiding van een verhaal wat je te horen had gekregen.Nijman schreef:Ja die heb ik idd ook gelezen.. ik ben daar nu over in discussie met de politie en met JSD want hier wist ik helemaal niks van af...
Ik heb je gezegd wat er op het andere forum stond (als iemand mij iets vraagt krijgt ie van mij eerlijk antwoord) en ook gezegd dat JIJ het verder ZELF moet regelen!
-
Nijman
- geregistreerd lid
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
leeft die teef nu nog of niet?
nl op de site staat: Met de moeder gaat het ook goed, ze heeft wel weer last van haar darmen gehad, en er is met de dierenarts besloten om haar meer bij de puppen weg te halen..
ze ligt nu vaker lekker in de woonkamer op de grote poef, en eet en drinkt goed..
Terwijl er ergens anders in het topic (weet niet meer door wie) vermeld staat dat de teef niet meer leeft..
nl op de site staat: Met de moeder gaat het ook goed, ze heeft wel weer last van haar darmen gehad, en er is met de dierenarts besloten om haar meer bij de puppen weg te halen..
ze ligt nu vaker lekker in de woonkamer op de grote poef, en eet en drinkt goed..
Terwijl er ergens anders in het topic (weet niet meer door wie) vermeld staat dat de teef niet meer leeft..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
-
Nijman
- geregistreerd lid
-
estelle
- smieszka
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
-
Cantus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
Cantus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
ik liet me leiden door emoties :N:twinkeltje schreef:om eerlijk te zijn vind ik zo tekst als dit nu ook niet over veel intelligentie beschikkenDongo schreef:damn, jij bent echt een dom mens om overheen te kotsen(al ben je dat nog niets een waard)Nijman schreef:Duidelijk.
ik weet je standpunt, ik weet wat je gezegt hebt..
je hebt gelijk
maar het is wel een gevoel dat ik krijg en alles wordt hier maar op een nette manier gezegd...ik vind dat ook wel eens gewoon een gevoel mag worden uitgesproken
- twinkeltje
- moderator
oke best maar ik vind kotsen over mensen net te ver gaan vraag me af hoe je dat goed moet mikkenDongo schreef:ik liet me leiden door emoties :N:twinkeltje schreef:om eerlijk te zijn vind ik zo tekst als dit nu ook niet over veel intelligentie beschikkenDongo schreef:damn, jij bent echt een dom mens om overheen te kotsen(al ben je dat nog niets een waard)Nijman schreef:Duidelijk.
ik weet je standpunt, ik weet wat je gezegt hebt..
je hebt gelijk
maar het is wel een gevoel dat ik krijg en alles wordt hier maar op een nette manier gezegd...ik vind dat ook wel eens gewoon een gevoel mag worden uitgesproken
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik heb wel eens over iemand heengekotst zonder te mikken :N:twinkeltje schreef:oke best maar ik vind kotsen over mensen net te ver gaan vraag me af hoe je dat goed moet mikkenDongo schreef:ik liet me leiden door emoties :N:twinkeltje schreef:om eerlijk te zijn vind ik zo tekst als dit nu ook niet over veel intelligentie beschikkenDongo schreef: damn, jij bent echt een dom mens om overheen te kotsen(al ben je dat nog niets een waard)
- twinkeltje
- moderator
funs maar dan gaat het perongelluk ik kan het echt niet op commando laat staan zo nauwkeurig richtenGollum schreef:Ik heb wel eens over iemand heengekotst zonder te mikken :N:twinkeltje schreef:oke best maar ik vind kotsen over mensen net te ver gaan vraag me af hoe je dat goed moet mikkenDongo schreef:ik liet me leiden door emoties :N:twinkeltje schreef:om eerlijk te zijn vind ik zo tekst als dit nu ook niet over veel intelligentie beschikken
-
Jsd
- Actief
- Contacteer:
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
getver, wat ontzettend triest zeg... arme arme arme teef.... je zal maar bij zo een baas terecht komen
Ik kan er om te beginnen totaal al met mijn verstand niet bij dat iemand voor de pups kiest, ipv voor de moederhond... Moest ik ooit op een punt staan dat ik moet kiezen... tja sorry voor de pups dan, maar voor mij is de teef belangrijker.
Maar soit.. hier werd dus voor de pups gekozen... maar ook die worden dan aan hun lot overgelaten
hebben geen mams meer... en worden dan ook nog eens uiteen gerukt en veel te vroeg weggedaan
Hoe diep en laag kan men zakken zeg
Rust zacht teefje... hopelijk beleef je nu alsnog wat fijne momenten daar op de regenboogbrug.
En voor de pupjes... hopelijk wacht jullie toch een beetje een mooie toekomst !
Ik kan er om te beginnen totaal al met mijn verstand niet bij dat iemand voor de pups kiest, ipv voor de moederhond... Moest ik ooit op een punt staan dat ik moet kiezen... tja sorry voor de pups dan, maar voor mij is de teef belangrijker.
Maar soit.. hier werd dus voor de pups gekozen... maar ook die worden dan aan hun lot overgelaten
Hoe diep en laag kan men zakken zeg
Rust zacht teefje... hopelijk beleef je nu alsnog wat fijne momenten daar op de regenboogbrug.
En voor de pupjes... hopelijk wacht jullie toch een beetje een mooie toekomst !
- lauraV
- Zeer actief
-
martin*
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
Wat belachelijk zeg!!
3,5 week
... Volgens mij moeten de hondjes dan nog lekker onder moeders haren zitten.
Maar heb ook nog een vraagje,, Ik lees ergens dat een "werk nestje" al met 6 weken weg gaat?? waarom is dat zo?
Omdat ze dan nog niet op hun"donder"hebben gehad en ze stoerder te houden ofzo?
gr.
3,5 week
Maar heb ook nog een vraagje,, Ik lees ergens dat een "werk nestje" al met 6 weken weg gaat?? waarom is dat zo?
Omdat ze dan nog niet op hun"donder"hebben gehad en ze stoerder te houden ofzo?
gr.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Jee.... ik heb hier gewoon geen woorden voor!!! Die arme teef.
En dan die arme krummels... veel en veel te jong...
De redenen, het hoe en waarom... het dondert gewoon niet.
Nijman, wat je ook zegt... het is jou teef. Een teef van acht jaar oud, iets wat je had kunnen en móeten weten.
Een teef die een operatie moest ondergaan, waarbij gekozen is de pups te redden... Maar of dat in belang van de moeder was?
En toen het nest er eenmaal was, is praktisch elke fout gemaakt die denkbaar is.
Te triest voor woorden.... Arme, arme pupsels.
En dan die arme krummels... veel en veel te jong...
De redenen, het hoe en waarom... het dondert gewoon niet.
Nijman, wat je ook zegt... het is jou teef. Een teef van acht jaar oud, iets wat je had kunnen en móeten weten.
Een teef die een operatie moest ondergaan, waarbij gekozen is de pups te redden... Maar of dat in belang van de moeder was?
En toen het nest er eenmaal was, is praktisch elke fout gemaakt die denkbaar is.
Te triest voor woorden.... Arme, arme pupsels.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
hoor net van iemand die gisteren bij de DA van deze "fokker" was (niet nodig die DA met naam en toenaam te noemen) dat de teef dus weldegelijk nog in leven is, ze was nl gisteren daar met teef en puppen bij die DA en de teef moest aan de diazepam....
verder ging ze aangifte doen tegen???? omdat er nadelig over haar gepraat werd en ze bedreigd werd....
verder ging ze aangifte doen tegen???? omdat er nadelig over haar gepraat werd en ze bedreigd werd....
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Contacteer:
Puppen waren er niet bij, daar zou ze voor terug komen voor de enting.crutz schreef:hoor net van iemand die gisteren bij de DA van deze "fokker" was (niet nodig die DA met naam en toenaam te noemen) dat de teef dus weldegelijk nog in leven is, ze was nl gisteren daar met teef en puppen bij die DA en de teef moest aan de diazepam....
als het over dezelfde vrouw is, dan is de teef life and kicking, ik vond de teef er niet slecht uit zien, zag wel dat ze een zogende teef was...
Teef moest idd aan de Diazepam....maar weet niet waarom
- tura
- Zeer actief
- Contacteer:
heb je hyves link voor me?Jsd schreef:Ze heeft inderdaad ontslag genomen / gekregen bij het bedrijf waar ze werkte, dit naar aanleiding van meerdere klachten en incidenten.Inge schreef:Dick, ik weet niet of ze nog als hondegeleider werkt.
Ze heeft ontslag genomen/is ontslagen bij het bedrijf waar ze werkte.
Op dit moment is ze werkzaam als surveillant bij een beveiligingsorganisatie in Noord Holland. Hier wil/kan ze volgens laatste geluiden ook weer als hondengeleider aan het werk...
Aan de andere kant is ze momenteel bezig één of meerdere nog jonge honden van de hand te doen met een hoop mooie verhalen om de prijs op te schroeven (honden zijn nog zo groen als gras, trainen kan/wil/mag ze bijna nergens meer)...
Op dit moment doet ze dit vooral nog via haar Hyves, waarbij ze vooral "groene" geleiders probeert te strikken met haar verhalen...
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
is sinds vd week volledig afgeschermd.....tura schreef:heb je hyves link voor me?Jsd schreef:Ze heeft inderdaad ontslag genomen / gekregen bij het bedrijf waar ze werkte, dit naar aanleiding van meerdere klachten en incidenten.Inge schreef:Dick, ik weet niet of ze nog als hondegeleider werkt.
Op dit moment is ze werkzaam als surveillant bij een beveiligingsorganisatie in Noord Holland. Hier wil/kan ze volgens laatste geluiden ook weer als hondengeleider aan het werk...
Aan de andere kant is ze momenteel bezig één of meerdere nog jonge honden van de hand te doen met een hoop mooie verhalen om de prijs op te schroeven (honden zijn nog zo groen als gras, trainen kan/wil/mag ze bijna nergens meer)...
Op dit moment doet ze dit vooral nog via haar Hyves, waarbij ze vooral "groene" geleiders probeert te strikken met haar verhalen...
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- tura
- Zeer actief
- Contacteer:
jammer, kon ik misschien haar profielfoto zien, of het om dezelfde gaatcrutz schreef:is sinds vd week volledig afgeschermd.....tura schreef:heb je hyves link voor me?Jsd schreef:Ze heeft inderdaad ontslag genomen / gekregen bij het bedrijf waar ze werkte, dit naar aanleiding van meerdere klachten en incidenten.Inge schreef:Dick, ik weet niet of ze nog als hondegeleider werkt.
- tura
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
mmm, waarom? wat is dan het doel om te vertellen dat de teef ingeslapen is? om van gezuer af te zijn? om de pups weg te kunnen doen? ( niet dat dat voor een goede reden is hoor)tura schreef:heb een foto gezien en dat was idd die vrouw bij de DA met een zogende teef...yamie schreef:het verhaal word steeds "leuker", maar goed eerst maar zeker weten dat ze dat ook was bij die DA...
- tura
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat vraag ik me dus ook afyamie schreef:mmm, waarom? wat is dan het doel om te vertellen dat de teef ingeslapen is? om van gezuer af te zijn? om de pups weg te kunnen doen? ( niet dat dat voor een goede reden is hoor)tura schreef:heb een foto gezien en dat was idd die vrouw bij de DA met een zogende teef...yamie schreef:het verhaal word steeds "leuker", maar goed eerst maar zeker weten dat ze dat ook was bij die DA...
- tura
- Zeer actief
- Contacteer: