hahahaha ik herken dat zo erg.......mijn broertje is een keer mee geweest met uitlaten van mijn hond. hij had haar balletje vast en steeds als ze die wilde pakken deed hij snel zn arm omhoog en mn hondje springen natuurlijk om die bal te krijgen. ook 100 x gezegd dat gaat zo mis . en jawel de 101ste keer rats een scheur in zn jas hahaha en toen had de hond het natuurlijk gedaan......Dongo schreef:precies mun schoonmoederfrank1985 schreef:klopt klopt, ik baal er ook echt van...... het is nu zo ver dat als mijn schoonzus of mijn broertje komt ik gewoon met de hond ga wandelen.MARC_S schreef:Je pup is een mecheltje toch? Dan zou ik wel echt optreden tegen dat jutten want later vinden ze er niks meer aan. Dan is het een flinke hond en ze worden er niet meteen rustiger op de eerste jarenfrank1985 schreef:ik vind dat soms best moeilijk om dat tegen mensen te zeggen als ze mijn hond aan het jutten zijn. Onze pup is best pittig en makkelijk op te jutten en ik zeg wel iedere keer doe dat nou niet maar ik heb een paar mensen die dat echt niet willen begrijpen. als de hond dan uiteindlijk in hun ogen te ver gaat krijg ik het verwijt mijn hond niet te hebben opgevoed... meestal pak ik dan de riem en ga ik maar lekker een eindje wandelen met haar.
een training assertiefiteit zal voor mij ook geen kwaad kunnen
sommige mensen willen het niet begrijpen denk ik. ik heb al heel vaak gezegd straks als ze groot is vind je het niet meer grappig hoor geloof me......
ik moest vanmorgen trouwens ook wel lachen. mn schoonzus kwam hier om iets op te halen en die had een broek aan met een soort touwtjes met kraaltjes er aan. mn hond vond dat wel intressant en zei alleen maar met een heeeeel hoog stemmetje en druk met de benen bewegend neeee niet doen niet aan mn broek zitten...... nou dit vond mn pup natuurlijk alleen maar gaaf en van de kraaltjes is weinig meer over. ik heb 3 keer gezegd doe nou niets draai je weg en negeer haar maar daar wou ze niet naar uisteren. nou dan moet je het zelf wetenaltijd met hoog stemmetje tegen dongo: nee je mag niet springen(ook nog proberne weg duwen met de handen), dongo vond het allemaal te gek
...ik 100 keer gezegd dat werkt niet, gewoon negeren, dan springt ie nog 2 keer en vind ie het erna niet meer leuk, maargoed zij niet luisteren...totdat we haar tegenkwamen in het park en dongo was los...hij sprong zo met vuile poten tegen haar aan
het zou voor zoveel mensen zo verstandig zijn zich iets meer te verdiepen in het gedrag van honden !!!