Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gos schreef:
Ik vroeg me trouwens af hoe het reddingshonden trainen was geweest, ik heb geloof ik gemist wat jullie er niet leuk aan vonden (zeker even niet opgelet )
Eva is teveel op ons gericht en zij zal niet iemand emotieloos aanblaffen die op de grond in het bos ligt. Dat vind ze niks. Dus we zijn gestopt. Reddingshond vraagt een heel erg open hond die dolgraag het slachtoffer wil vinden. Eva kan wel leren zoeken en vinden maar de persoon op de grond is voor haar geen beloning. Ook niet als hij de bal gooit. Eva is dus ongeschikt. Als ze alleen de bal moest zoeken of mij of Martijn was het anders. Maar een vreemde kerel loopt ze liever omheen of ze wordt er pissig op als hij gek op de grond ligt en gaat roepen HELP HELP
Ik zie het helemaal voor me
Rana zou het interessant hebben gevonden denk ik en Ita zou waarschijnlijk net zo bevreemd kijken als Eva
Martijn veel plezier vandaag met je examen
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gos schreef:
Ik vroeg me trouwens af hoe het reddingshonden trainen was geweest, ik heb geloof ik gemist wat jullie er niet leuk aan vonden (zeker even niet opgelet )
Eva is teveel op ons gericht en zij zal niet iemand emotieloos aanblaffen die op de grond in het bos ligt. Dat vind ze niks. Dus we zijn gestopt. Reddingshond vraagt een heel erg open hond die dolgraag het slachtoffer wil vinden. Eva kan wel leren zoeken en vinden maar de persoon op de grond is voor haar geen beloning. Ook niet als hij de bal gooit. Eva is dus ongeschikt. Als ze alleen de bal moest zoeken of mij of Martijn was het anders. Maar een vreemde kerel loopt ze liever omheen of ze wordt er pissig op als hij gek op de grond ligt en gaat roepen HELP HELP
Da's duidelijk Bij ons roepen ze trouwens geen HELP HELP hihihi. Jammer, maar agility is toch ook superleuk? Waar blijven die foto's nou.......
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Zijn er trouwens als behendige foto's van jullie in aktie?
Of heb ik ze gewoon gemist? Ben wel benieuwd, nu heb ik nog steeds een vliegende Eva in de speeltuin voor ogen.
JML schreef:Zijn er trouwens als behendige foto's van jullie in aktie?
Of heb ik ze gewoon gemist? Ben wel benieuwd, nu heb ik nog steeds een vliegende Eva in de speeltuin voor ogen.
Nee, er waren nog geen foto's.
Die komen vast nog wel eens.
Op dit moment voel ik me nog niet echt prettig met paparazzi langs de kant.
Je moet het nog even met de speeltuinbeelden doen.
Heel legitiem!
Niks mis mee trouwens met de speeltuinbeelden, die houden nog wel even stand
Ik hoop binnenkort foto's te laten maken op onze training. Nu lukt het allemaal nog aardig.... dat kan zomaar anders zijn straks
Martijn schreef:
Geef zodra je daar aan toe bent maar een seintje. Kom ik wel langs bij de training met mijn camera. Ik ben geen paparazzi toch?
Neem ik gelijk Tapas mee, kan ze alvast de kunst afkijken bij haar halfzus!
Martijn schreef:
Geef zodra je daar aan toe bent maar een seintje. Kom ik wel langs bij de training met mijn camera. Ik ben geen paparazzi toch?
Neem ik gelijk Tapas mee, kan ze alvast de kunst afkijken bij haar halfzus!
Leuk! Over een week of twee? En we moeten ook nog naar Den Helder, he?
Lijkt me heel erg leuk! Den Helder moeten we inderdaad ook gauw eens plannen.
Dat klinkt allemaal weer super Martijn (op het hyperen op de bal na dan )
Geef maar een gil als je er aan toe bent om gefotografeerd te worden tijdens de training hè!
He goed, doen hoor, wedstrijdgroep! Ik vroeg al of ze daar moeilijk mee doen, dat je eerst gevorderden moet doorlopen enzo. Niet dus, weer een positief punt voor deze school! Vijf wedstrijden in een jaar is prima te doen.
De palen heeft ze zo door, elke dag even tien minuutjes oefenen.