Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vanaf wanneer ongeveer? - update p3

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Inge O schreef:
Zoek stok! schreef: Ze kan erg druk en bijterig worden, dat is zo sneu voor Bram :wink:
dat was waar ik al voor vreesde :wink: . gelukkig zit ze dus ook prima op de dagopvang, ze kan er alleen maar van 'groeien' :ok: .
Hij heeft het zo nu en dan zwaar te verduren met de krokodil :wink: Als ze samen in de woonkamer konden blijven, had ik wel aangedurfd, maar de keuken is te klein. En alhoewel ze niet erg sloperig is, is de woonkamer echt te gevaarlijk met al die kabels en apparatuur.

En inderdaad, net als voor Bram zal de dagopvang haar veel goeds brengen denk ik. Gevoelsmatig vind ik drie dagen veel, maar ik denk niet dat zij zo denken :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Klinkt goed :ok: Het ontlast Bram ook een beetje, je zult maar de hele tijd zo'n krokodil naast je hebben :N:

Ik merk het hier aan de meiden, alleen al het feit dat de pup z'n aandacht over de twee moet verdelen, geeft een beetje rust voor de ander om even haar eigen ding te doen (of niets te doen).
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”