Ach ja, en die man kan niet voor zichzelf denken? Alsof hij zou moeten luisteren naar een vreemd iemand die zegt dat hij op zijn hond moet blijven liggen. Hij had toen ook meteen al kunnen roepen dat hij zijn adres wilde geven, en zijn hond snel vastleggen aan dat bankje bijvoorbeeld.chrico schreef:[
Volgens mij staat er dta die man opdracht kreeg op zijn hond te blijven liggen tot zij weg waren?
Ik kan me overigens heus wel voorstellen dat hij ook geschrokken is en zoiets dan vergeet. Maar om dan daarover schuld bij TS te gaan leggen vind ik echt onzin.
Omdat TS zegt dat het geen vechtpartij was. Het is schijnbaar voor sommige mensen ontzettend moeilijk voor te stellen, maar er zijn honden die 'gewoon' een andere hond grijpen, waarbij de andere hond niks terug doet.Hoe weet je nu dat dit geen geen vechtpartij was? Draai het nu niet naar met kleine hondjes moet je onopvallend zijn want dat blaast de boel ook alleen maar op. Soms is hondengedrag niet of moeilijk te begrijpen in onze mensenogen.
Dat is dus geen vechtpartij. Een klein hondje dat geschudt wordt in de bek van een Boxer vecht niet; die wordt geschudt namelijk.
Dat heeft verder niks met al dan niet begrijpen van hondentaal te maken. Die Boxer zal in zijn ogen ongetwijfeld een goede reden gehad hebben, maar dat maakt het nog geen vechtpartij. Dan blijft het gewoon grijpen door de ene hond naar de andere.
En een hetze, ach, briefjes ophangen dat je graag in contact wil komen met is toch niet meteen een hetze?
Ik neem tenminste aan, hoop ik :N: , dat TS geen briefjes ophangt met "PAS OP voor een alleverslindende Boxer in dit gebied".