Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat bezielt mensen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

enjo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse setter
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door enjo »

De opmerking: zijn die alle 4 van jouw ? komt af en toe ook wel eens mijn strot uit, zeker bij mensen die zelf 3 kinderen hebben.
Ik zeg altijd dat 4 honden minder werk is dan 3 kinderen en dan zie je ze al denken hahaha.

Vanmorgen weer ik fiets terug vanuit het bos met 4 moddermonsters :mrgreen: hoor je al weer : zo die zijn vies en nat!
Ikke: tja in het bos heeft het ook geregent, hoor!

Ik stond laatst wel ff met stomheid geslagen trouwens , ik liep aan zee en ik hoorde mensen zeggen he die mevrouw heeft een teckel en een puppy :denken: :denken: Dus ik keek nog in het rond maar ze doelde dus op mijn honden , mijn border terrier en mijn mini maltezer van 9 jaar :smile:
Afbeelding
rust zacht meissie Joey 19-3-1997 19-11-2010
slaap wel Bereboot 8-9-1997 11-1-2012
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Ik maak me er niet druk om, mensen praten volgens mij ook wel eens om het praten zelf :wink:
Rataplan is al weken blij omdat iemand dacht dat hij 6 jaar is, hij is 11 jaar geworden :mrgreen: Nu nog iemand die denkt dat ik 32 ben in plaats van bijna 40 :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Angel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Angel »

christo schreef: Nee, dat is een goede vraag, het ligt heel erg aan hoe iemand het vraagt en wanneer. Een gewone vraag over het manken op het moment dat je toch al contact maakt voor een praatje vind ik niet erg. Het is het even in het voorbijgaan aanschieten, het tegen je rug aanpraten terwijl je bezig bent met balletjes gooien dat ik zo erg vindt. Om van opmerkingen gemaakt binnen gehoorsafstand maar niet te spreken.

Die mevrouw die een snauw kreeg van briljant, die maakte de opmerking terwijl Aidan voor mij en haar uitrende, voor ons allebei even goed in het zicht. Nou tenzij ik een zwart brilletje op heb en witte stok bij me ben ik dan toch echt de eerste die het ziet of mijn hond mankt hoor.

Gelukkig heb ik er doordeweeks niet zo'n last van, dan lopen alleen de die-hards rond in het gebied, en die kennen me. :wink:
dat bedoel ik ook het is vaak de toon die de muziek maakt..

en idd wat 1 van mijn voorganster al schreef als ik je vaker tegen zou komen(en al kweet niet hoeveel mooi weer praatjes hebben gehad) dan denk ik dat ik idd wel een keertje uit intresse zou vragen waarom je hond mankt.

gelukkig maar dat je dat door de weeks niet hebt en aangezien er doordeweeks meer dagen zijn heb jij gelukkig meer leuke dagen in het bos dan minder leuke dagen.. ;) en in het weekend miss maar tot 100000000000 tellen als er weer van die dagjes mensen domme opmerkingen maken...
groetjes Angel en een poot van Boes
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

christo schreef:
Nou, dan weet je nu dat dat niet altijd door iedereen gewaardeerd wordt. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen. :ok:

En dat Aidan mankt is trouwens ook een rotopmerking. Er wordt nooit eens gezegd van, goh wat is hij mooi, goh wat heeft hij een lol. Wel door andere mensen gelukkig, maar niet door het 'hij mankt' slag mensen. Blind, doof en dom zien ze alleen een mankepoot. Dat is net zo'n rotopmerking als wanneer iemand van jouw hond alleen wil zien dat hij dik is.

En nee, ik loop niet met een vreselijk chagerijnig gezicht rond, fijn dat je me even voor chagerijn uitmaakt. Ik loop te genieten van mijn honden die lol hebben, ook die ene die mankt. Dat plezier wordt dan vervolgens grondig bedorven als ik vier keer in twintig minuten aan de zoveelste nieuwsgier mag uitleggen waarom mijn hond mankt. En dat is dan alleen nog op weg naar de hondenvijver.
Een ander kan niet weten dat het bij jou zo ontzettend gevoelig ligt. Je hebt alle recht om te zeggen dat je geen zin hebt om het uit te leggen. Het is geen rotopmerking als ik zeg: "Gut ik zie dat uw hond mankt, heeft hij ergens ingetrapt of zo?" Bij jou komt het misschien als rotopmerking binnen, maar voor mij is het gewoon een vraag, een praatje, zo leer je elkaar kennen in het uitlaatgebied. Opmerkingen over te dik, lelijk etc. zijn van een heel andere orde, de zijn naar bedoeld.

Wil niet zeggen dat ik je niet begrijp als je zegt dat je gek wordt van die opmerking als je hem elke dag wel een paar keer voorbij ziet komen.

Anne
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Rataplan schreef:Rataplan is al weken blij omdat iemand dacht dat hij 6 jaar is, hij is 11 jaar geworden :mrgreen: Nu nog iemand die denkt dat ik 32 ben in plaats van bijna 40 :mrgreen:
Haha, en ik heb liever dat ze mij 10 jaar te oud schatten dan dat ze mijn honden als bejaard betitelen :mrgreen:
poembaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
Contacteer:

Ongelezen bericht door poembaa »

Weet je wat ook een leuke is?
Mensen die zeggen dat je hond te dik is: "Gut, ik zie het, u kunt erover meepraten ...."
Of in een losloopgebied of je je hond aan de lijn wilt doen zeggen : "Nee, jij bent lekker slank !!!" hihihi.

Wel de sport ja, domme opmerkingen terug maken.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat de meeste honden in Nederland wel te dik zijn, maar .... moet ik dat tegen die mensen zeggen??

Overigens, laatst een wedstrijd gehoorzaamheid. Komt er iemand die de hond nog niet zo lang had. Die komt dus blij ervaring op doen. NIET voor de prijzen (wedstrijden lopen alleen voor de prijzen is sowieso vragen om teleurstelling, maar goed). Zegt de keurmeester "Nou, ik zie het al, die kan nog niet veel!". Krijgt ze later haar puntenlijst, was ze goed genoeg om haar diploma te halen. Grrrrr .....
Groeten
Suzanne

Chasin', Rhythm & Jynxx
http://www.sportingk9.nl

Afbeelding
Marion.

poembaa schreef:Nou moet ik eerlijk zeggen dat de meeste honden in Nederland wel te dik zijn, maar .... moet ik dat tegen die mensen zeggen??
De meeste mensen zijn ook te dik, maar als ik iemand met een te dik kind zie lopen dan ga ik toch ook niet zeggen "goh, je kind is wel dik" :denken:
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

Nanna schreef:
Marion. schreef:
Rataplan schreef:Rataplan is al weken blij omdat iemand dacht dat hij 6 jaar is, hij is 11 jaar geworden :mrgreen: Nu nog iemand die denkt dat ik 32 ben in plaats van bijna 40 :mrgreen:
Haha, en ik heb liever dat ze mij 10 jaar te oud schatten dan dat ze mijn honden als bejaard betitelen :mrgreen:
Toen ik Charles net 1 dag had en hem uitliet op het veld kwam er een mevrouw met een Cocker langs, wierp een blik op mijn grote grijze 9 weken oude pup en sprak de legendarische woorden"Goh, zeker al een oudje hè?" :smile:
En dan kan je boos worden en je kan in de lach schieten.
Doe mij het laatste maar..... :mrgreen:
Marion.

Nanna schreef:Toen ik Charles net 1 dag had en hem uitliet op het veld kwam er een mevrouw met een Cocker langs, wierp een blik op mijn grote grijze 9 weken oude pup en sprak de legendarische woorden"Goh, zeker al een oudje hè?" :smile:
Haha, maar dat is ook alleen maar hilarisch natuurlijk :mrgreen:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Wat mijn honden minder vonden was toen Rataplan als pup bij ons kwamen wonen en als hun pup werd gezien :mrgreen: "hebbuh zullie gejongd?"
Wij kwamen vaak dezelfde mensen tegen. Een man met een jachthondachtig beest vond het ook altijd leuk om te vragen : Is het een teefje? :mrgreen: Hij dacht de reactie van zijn eigen hond in te kunnen schatten, niet dus, heb altijd alleen maar reuen gehad :mrgreen: Maar hij vroeg het zo vaak, vooral als ik zonder manlief de honden uitliet dat ik hem zo bleef noemen. Kijk daar loopt is het een teefje :smile:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Kristina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kristina »

Toen wij Bram net hadden (9 weken oud) vroegen heel veel mensen of Bram een pup was van Taiga...

...zie je het voor je? Een mopshond-pup van een Amstaff? :smile: (en haar snoet is dan ook helemaal grijs vanwege haar leeftijd...)

Op een gegeven moment zeiden dat zij de moeder was inderdaad. :roll:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

christo schreef:
tekkel schreef:
christo schreef:
tekkel schreef:Vind ik ook :ok:
Ik vind het prima. Ik vraag je de volgende keer dat jij je zit te ontspannen in het zonnetje met je hond wel of je je belastingen wel helemaal goed ingevuld hebt. :wink: Eens kijken of jij dat op een zonnige zomermiddag een leuk onderwerp vind om op in te gaan. :mrgreen:
O, dat vind ik prima hoor! En als je iets vraagt waar ik geen antwoord op wil geven, dan kan ik dat heel vriendelijk omzeilen, geen enkel probleem :19:
Dank voor de suggestie dat ik niet weet hoe ik vriendelijk en beleefd moet blijven. :ok:
Waar suggereer ik dat?
Je bent wel erg overgevoelig :eek:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila

Ongelezen bericht door schelsey »

al vanaf schelsey een jaar of 5 was zeide de mensen, amai, das al een oudje hee, vond ik altijd vervelend, omdat ze rustig aan de lijn wandelt wil niet zeggen dat ze al oud is, nu is ze 8 en ook al heeft ze nog veel enegie en wil nog vanalles doen, haar lichaam wil niet goed meer, zeker na haar kruisband operatie is nooit meer de oude geworden, nu mag het wel gezegt worden
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ach ik heb zo vaak van die rotopmerkingen gehad .

Toen Roan nog leefde was ik met hem naar het park gegaan.
Hij had een beetje gek lopen doen en was door zn poot gegaan.
Mankte heel erg, en ik was al op weg naar huis want dan ga ik ook niet blijven natuurlijk

Komt er een oudere vrouw aan op de fiets, stapt af en toen begon t hoor.
Ik was een dierenbeul omdat ik mijn manke hond in het park liet lopen.

Ik bleef nog rustig, en zei heel netjes dat hij artrose heeft en net met t spelen door zn poot was gegaan en ik nu op weg naar huis was.

Nou toen was ik nog een grotere dierenbeul want ik moest m maar laten inslapen.

Toen zei ik dat ze haar dan ook maar moesten laten inslapen omdat ze al oud was en vast ook iets aan dr gewrichten had.
Ze was zo weg.

Nu met Leentje krijg ik ook vaak commentaar omdat ze gemuilkorft op straat loopt.
Ik heb mn hond niet goed opgevoed, moet haar maar laten inslapen enz enz.

En dat doet echt pijn, want hun weten niet waarom ze hondagressief is geworden.

Meestal schiet er dan een brok in mn keel of word ik zo kwaad dat ik geen gevatte opmerking meer kan maken
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

** Angela ** schreef: Nu met Leentje krijg ik ook vaak commentaar omdat ze gemuilkorft op straat loopt.
Ik heb mn hond niet goed opgevoed, moet haar maar laten inslapen enz enz.

En dat doet echt pijn, want hun weten niet waarom ze hondagressief is geworden.

Meestal schiet er dan een brok in mn keel of word ik zo kwaad dat ik geen gevatte opmerking meer kan maken
Wat erg. Daar zou ik ook triest en erg kwaad van worden.
Xiara
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Xiara »

** Angela ** schreef:want hun weten niet waarom
Daarom vind ik het ook zo apart dat mensen maar net zeggen wat ze voor de bek komt.

Je weet niet wat een hond heeft
Je kent het verleden van een hond niet
Je weet niet wat hond en baas samen allemaal al gedaan hebben
etc etc

Als je je iets oprecht afvraagt vind ik dat vragen best kunnen, maar dat is iets heel anders dan direct maar oordelen!
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Zo heb ik ooit het advies gekregen om Puch gewoon met mijn knokkels een stomp op zijn kop te geven..... dan zou hij het uitvallen naar reuen wel afleren. Ze had het ook gedaan bij haar eigen hond en het werkte perfect.

Ik was zo stomverbaasd en er kwamen zoveel lelijke woorden in mijn hoofd op, dat ik alleen maar wat heb gestommeld en weer doorgelopen ben.

Stelletje idioten :piew:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Meestal bedoelen mensen het niet kwaad en soms denken ze dat ze het goed bedoelen, ook al is dat dus niet zo.
En vaak hebben ze amper een eigen leven, dus vullen ze dat met bemoeien.

Dat is trouwens vaak een afdoende opmerking: Mensen gewoon zeggen dat ze zelf ook eens een hobby moeten zoeken.

Hier krijg ik alleen opmerkingen over mogelijke familieverbanden (die grote is zeker de vader?).
En toen we indertijd Orpa hadden gehouden is een paar keer gevraagd of we "daar niet af hadden kunnen komen".

Tegenwoordig weet men dat ik een wachtlijst van minimaal een jaar heb, dus dat vragen ze niet meer. Hoewel ze die wachtlijst echt niet snappen.
Een wachtlijst, als je stabijs fokt?? :denken:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
enjo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse setter

Ongelezen bericht door enjo »

Hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat ik Joey in moet laten slapen omdat ze blind is, dat valt ook niet meer op 1 hand te tellen.
Tja ze is 12 jaar oud en blind, maar de rest heeft ze een topconditie, gaat nog iedere dag met de fiets mee naar het bos, in de weekenden naar het strand, eet goed speelt nog steeds.
Dan ga je een hond toch niet in laten slapen aleen omdat ze blind is :denken:
Afbeelding
rust zacht meissie Joey 19-3-1997 19-11-2010
slaap wel Bereboot 8-9-1997 11-1-2012
Annet
Zeer actief

Ongelezen bericht door Annet »

Ik vind de reacties van sommigen hier aardig asociaal. Mijn hond zwabbert ook met zijn achterpoten en inderdaad krijg ik daar wel vragen over. Nou en? Ik geef even kort antwoord of uitgebreider als ik daar zin in heb. Kost niets toch om een beetje beleefd te blijven?
Ik heb juist wel eens gelezen over mensen die zelf een of andere afwijking hadden of hun kind, dat ze het juist wel prettig vonden als iemand er naar vroeg ipv dat iedereen maar wegkeek, net deed of er niets aan de hand was en hun verder zoveel mogelijk probeerde te negeren.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Annet schreef:Ik heb juist wel eens gelezen over mensen die zelf een of andere afwijking hadden of hun kind, dat ze het juist wel prettig vonden als iemand er naar vroeg ipv dat iedereen maar wegkeek, net deed of er niets aan de hand was en hun verder zoveel mogelijk probeerde te negeren.
En dan lekker later roddelen erover :?

Ik heb ook liever dat mensen gewoon vragen als ze iets willen weten.
En verder maak ik me niet zo druk.
Ze praten vaak voor het geluid, denk ik dan maar ;)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Fin
Zeer actief

Annet schreef:Ik vind de reacties van sommigen hier aardig asociaal. Mijn hond zwabbert ook met zijn achterpoten en inderdaad krijg ik daar wel vragen over. Nou en? Ik geef even kort antwoord of uitgebreider als ik daar zin in heb. Kost niets toch om een beetje beleefd te blijven?
Ik heb juist wel eens gelezen over mensen die zelf een of andere afwijking hadden of hun kind, dat ze het juist wel prettig vonden als iemand er naar vroeg ipv dat iedereen maar wegkeek, net deed of er niets aan de hand was en hun verder zoveel mogelijk probeerde te negeren.
Er is een wereld van daadwerkelijk invoelend reageren tussen botweg vragen omdat je vind dat je altijd recht hebt op antwoord en wegkijken en negeren. :wink:

Verder vind ik het dus weer aso om te denken dat alleen omdat het om honden gaat, je elke vraag mag stellen onder elke omstandigheid èn ook nog eens recht hebt op antwoord. Ik blijf beleefd, ik blijf zelfs vriendelijk. Maar ik maak zelf wel uit waar ik al dan niet antwoord op geef. En hoevaak ik dus niet antwoord geef.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Annet schreef:Ik vind de reacties van sommigen hier aardig asociaal. Mijn hond zwabbert ook met zijn achterpoten en inderdaad krijg ik daar wel vragen over. Nou en? Ik geef even kort antwoord of uitgebreider als ik daar zin in heb. Kost niets toch om een beetje beleefd te blijven?
Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het je de keel uit gaat hangen als je drie of vier keer per dag dingen moet gaan staan uitleggen of de zoveelste rotopmerking naar je hoofd krijgt.
Ik had dat toendertijd ook en werd dus ook vervelend.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Ongelezen bericht door vinkje »

Ben ik dan zowat de enige die nog nooit een rot opmerking over mijn hond heeft gekregen. Beau is nu 6 jaar, en ik krijg alleen maar complimenten over Beau, dat ze Beau zo n prachtige Golden vinden, ik krijg dat bijna dagelijks te horen. En dan ben ik best wel trots. En dat terwijl Beau toch echt wel een beetje aan de flinke kant is. Volgens de DA is Beau vijf kilo te zwaar. Ben nu toch verstandiger aan het worden, door niet teveel tussendoortjes te geven. EN de tussendoortjes die hij nu krijgt, zijn dan ook speciaal voor honden.
De foto in mijn onderschrift daar was Beau nog heel jong op, nu is hij een stuk forser.
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

vinkje schreef:Ben ik dan zowat de enige die nog nooit een rot opmerking over mijn hond heeft gekregen. Beau is nu 6 jaar, en ik krijg alleen maar complimenten over Beau, dat ze Beau zo n prachtige Golden vinden, ik krijg dat bijna dagelijks te horen. En dan ben ik best wel trots. En dat terwijl Beau toch echt wel een beetje aan de flinke kant is. Volgens de DA is Beau vijf kilo te zwaar. Ben nu toch verstandiger aan het worden, door niet teveel tussendoortjes te geven. EN de tussendoortjes die hij nu krijgt, zijn dan ook speciaal voor honden.
De foto in mijn onderschrift daar was Beau nog heel jong op, nu is hij een stuk forser.
Ik heb eigenlijk nooit commetaar gehad. Vroegahh toen de oudste jonger was en een draak wel natuurlijk, maar nooit echt nare. Wel krijg ik nu sinds halfjaar te horen van "dat is zeker een oudje" ja die is 13. Dan krijg ik standaard ook te horen dat ze er goed uit ziet.
Over de jongste kreeg ik toen ze pup was 2x te horen/de vraag of ze HD had. Nou nee, ze was alleen niet in verhouding. Wel krijg ik vaak te horen dat ze flap oor heeft :smile: en dat ze zo sociaal is en mooi en prachtig is etc. Alleen maar leuke dingen dus
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Eigenlijk hoor ik nooit wat ....alleen toen we Aschak net hadden de stumper woog nog geen 11 kilo, hoort ongeveer 20 te zijn....op een gegeven moment WEER iemand die meende dat ik mijn hond te eten moest geven echt op een lelijke toon.....dat was de zoveelste....ben toen echt ontploft :devil:

Oordeel toch niet als je niet weet wat er aan de hand is/was. :boos:
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

ik denk dat ik het toppunt te horen heb gekregen

bente is te dik
en dat moet ik oplossen door hem een (goedaardige) lintworm te geven
en een wormenkuur als ze genoeg is afgevallen :N: :N: :devil: :N: :devil: :N:
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

pammetje schreef:ik denk dat ik het toppunt te horen heb gekregen

bente is te dik
:smile:
Ik wil ook een goedaardige lintworm, waar kennie die krijgen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:??
Fin
Zeer actief

pammetje schreef:ik denk dat ik het toppunt te horen heb gekregen

bente is te dik
:smile:
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

christo schreef:
Hanneke2 schreef: En wat schiet jij op met die houding? Je raakt alsmaar meer geirriteerd en boos op mensen die er geen ene moer aan kunnen doen en je misschien - als jij anders reageerde - je wel een hart onder de riem konden steken. :19:
Misschien dat jij in zo'n geval een hart onder de riem wil steken, maar dat geldt niet voor de gemiddelde vragensteller die ik tegenkom. Nee, die is samen met een vriendin/vriend/man/kind/whatever met haar hond aan het hondenstrandje, en zit op een gegeven moment verlegen om gespreksstof. Dus begint eerst met (binnen mijn gehoorsafstand) 'goh, die hond hinkt'. Dan valt het gesprek weer stil en dan is het (naar mij gericht, maar op hetzelfde volume) "Wat heeft hij?"

En dan stomverbaasd zijn als ik hen beleefd duidelijk maak dat ze moeten wieberen. :roll:

Je loopt gewoon op de verkeerde plekken waar de verkeerde mensen zitten. :wink:

Nee, ik snap wel een beetje wat je bedoelt, op nieuwe plekken met Jack lopen is een crime, want dan blijf ik uitleggen. Maar ik loop vaste routes op vaste tijden, dat is een stuk simpeler. Af en toe nieuwe mensen, maar verder vooral mensen die we kennen en die alleen opmerken dat hij vandaag wat rot loopt :19: of dat hij vandaag wel heel prima loopt :cheer:

Ik heb nul behoefte om een gesprek met wie dan ook aan te gaan over Aidan en zijn manken. Nul. En wie dit na deze uitleg nòg niet snapt moet misschien maar eens de rest van het topic nogmaals doorlezen. :ok:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”