Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voor het eerst naar het pension

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst naar het pension

Ongelezen bericht door cloris »

Ik ben een drama wat dat betreft hoor, heb 1x Fangio voor een week in pension gedaan, hij zat bij vrienden maar toch vond ik het niet fijn op een of andere manier, heb dat nog 1x gedaan voor een paar dagen omdat het echt niet anders kon. Later kreeg ik een vaste oppas. Napoleon is een heel makkelijk hondje, makkelijker dan Fangio&Chira, die gaat gewoon overal mee naar toe en als dat niet kan heb ik gelukkig mijn oppas die hem gewoon in huis neemt of in huis komt, dat is echt zo super :cheer:
Vakantie in warme of verre landen doe ik mijn hondje niet aan maar Belgie, Duitsland enz ja dan neem ik ze gewoon mee :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

christo schreef: :smile:

Een vriendin van mij zit nu in India, en had het héél leuk gevonden als ik haar daar opzocht. Vliegticket betaald en al, en gratis verblijf bij haar in huis. Maar de honden kunnen wat haar betreft niet mee - ze vindt het daar te heet voor honden - en ik heb haar lieflijk verteld dat ik mijn honden niet wekenlang ergens onder ga brengen en ook niet voor één weekje naar India vertrek.

Er hoort eigenlijk een bijsluiter te zitten bij het fenomeen hond. Nooit gedacht dat ik ooit een reisje naar India af zou slaan. :oohja: :mrgreen: Overigens kunnen honden voor een redelijk bedrag mee in het vliegtuig, dat heb ik nog wel uitgezocht voor ooit. Reizen hou ik wel van, maar niet meer zonder mijn hondjes.
Die bijsluiter staat in m'n onderschrift. :F:

Verder zou ik zelf m'n beesten nooit meenemen naar India, maar da's persoonlijk. Ik snap wel dat je niet gaat, maar ik snap ook dat je het zelf niet snapt. Snap je em nog? :mrgreen:
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

:smile: Ik snap 'm.
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

:cheer: :W:
Afbeelding
saffie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door saffie »

Ik zal mijn honden niet snel in een groot pension doen. En groepshuisvesting vind ik ook geen optie. Maar ik 'ken' wel een aantal kleinschalige pensions waar ik ze in geval van nood onder zou durven brengen.
Gelukkig kunnen mijn honden bij mijn ouders logeren als dat nodig is (en andersom logeert hun hond hier ook regelmatig), en daar voelen ze zich prima thuis.
Wij gaan in september nog een week op vakantie naar Denemarken, en dan gaan de honden niet mee. Mijn vriend is dol op de honden, maar is vanaf het begin duidelijk geweest dat hij niet van de activiteiten met honden is. Hij vind ze gewoon gezellig en speelt veel met ze in huis, maar hoeft er niet zo nodig mee op pad. Dat is mijn hobby.
We zijn in december een weekje naar Exloo geweest met de honden om het vuurwerk te ontvluchten, en straks gaan we een weekje zonder honden zodat we ook dingen kunnen doen die met honden niet kunnen of niet handig zijn. Ik zal ze wel missen, maar aangezien ik weet dat ze zich prima vermaken kom ik daar wel weer overheen.

Als ik geen oppasadres had weet ik niet of ik het ook zou doen trouwens. Ik weet niet of ik lekker op vakantie ben als ze in een pension zouden zitten.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”