Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heb jij een domme of een slimme hond?
Moderator: moderatorteam
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Re: Heb jij een domme of een slimme hond?
Alle zeven zijn ze hier superslim, soms nog slimmer dan ik 
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Jan is intelligenter dan Gina maar Gina is veel gewiekster dan Jan, dat maakt in mijn ogen Gina tot de slimste van de twee 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Ze zijn beide heel slim, alleen de ene is gewoon soms onhandig.
Ze pikken dingen erg snel op.
Ze pikken dingen erg snel op.
-
Cantus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 1
mijn honden zijn beiden slim...en dan vooral in de manier om juist dingen niet te hoeven doen 
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
- Aantal honden: 2
Rokus( stabijhoun) is best wel slim,maar vreselijk ongeduldig en daardoor is het aanleren van zaken wel een problematisch.Maar dingen die hij eenmaal geleerd heeft vergeet hij nooit. Na ruim 4 jaar de oefening nooit te hebben gedaan kon ik hem nog terugsturen naar het vak. ( een oefening uit G&GB)
Lieuwe is een wetterhoun. Oftewel: vreselijk slim, maar het is een verhaal apart om hem te motiveren om een oefening ook werkelijk te doen. Hij had met 10 maanden al door dat hij lekkere botjes van Rokus kon veroveren door in de gang of tuin te gaan staan blaffen. Rokus vliegt dan naar de deur of naar buiten om te kijken wat er is en Lieuwe rent dan naar binnen naar het botje, wat Rokus ALTIJD laat liggen. Een dummy opzoeken in het bos doet hij ook wel, maar hij wijst hem alleen maar aan, meestal moet ik hem dan zelf ophalen. (En dat is de bedoeling bij een jachttraining nu net niet!)
Lieuwe is een wetterhoun. Oftewel: vreselijk slim, maar het is een verhaal apart om hem te motiveren om een oefening ook werkelijk te doen. Hij had met 10 maanden al door dat hij lekkere botjes van Rokus kon veroveren door in de gang of tuin te gaan staan blaffen. Rokus vliegt dan naar de deur of naar buiten om te kijken wat er is en Lieuwe rent dan naar binnen naar het botje, wat Rokus ALTIJD laat liggen. Een dummy opzoeken in het bos doet hij ook wel, maar hij wijst hem alleen maar aan, meestal moet ik hem dan zelf ophalen. (En dat is de bedoeling bij een jachttraining nu net niet!)