Moderator: moderatorteam
Een U is een U, hurray! Gefeliciteerd hoor!heidie schreef:Ik ben terug! Denia heeft haar eerste U gehaald!!! Wel een waar een 4U maar dat maakt mij niets uit! hahaha
Ikke is blij!
Hoe is het bij de rest gegaan vandaag??
Madelief schreef:Onze Améhoela (Amélie) kreeg het CAC, werd BOB en eindigde 5e in de groep!!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Ze is ook nog jong, toch? Dan is een U inderdaad prachtig!heidie schreef:Ik ben terug! Denia heeft haar eerste U gehaald!!! Wel een waar een 4U maar dat maakt mij niets uit! hahaha
Wauw, wat een prachtig resultaat! Gefeliciteerd!Madelief schreef:Onze Améhoela (Amélie) kreeg het CAC, werd BOB en eindigde 5e in de groep!!
![]()
![]()
![]()
Ze is nu 16maanden, ze stond nog in de jeugdklasse en dit was haar tweede echte show. Eerste keer was bij de rasvereninging, lang niet zo druk. NU de eerste keer op een grote show. Er waren heel wat verbeterpunten maar daar gaat aan gewerkt worden!!! hahaha Ze vond het superleuk om te doen.Scooby schreef:Gefeliciteerd! Ze is ook nog jong, toch? Dan is een U inderdaad prachtig!heidie schreef:Ik ben terug! Denia heeft haar eerste U gehaald!!! Wel een waar een 4U maar dat maakt mij niets uit! hahaha
Gefeliciteerd! Gaaf zeg!Madelief schreef:Onze Améhoela (Amélie) kreeg het CAC, werd BOB en eindigde 5e in de groep!!
![]()
![]()
![]()
sirene schreef:Gefeliciteerd! Gaaf zeg!Madelief schreef:Onze Améhoela (Amélie) kreeg het CAC, werd BOB en eindigde 5e in de groep!!
![]()
![]()
![]()
Thanks! Mijn moeder loopt nu op/in een wolkje. Dat het eigen fok is maakt het wel extra leuk natuurlijk! CAC, daar ging ze voor maar de rest is gewoon meer dan "icing on the cake!"Scooby schreef:
Wauw, wat een prachtig resultaat! Gefeliciteerd!
O, wat gaaf, zeg! Gefeliciteerd! Wat zullen jullie trots zijn!Leonieke schreef:Koh I Noor werd Reserve Best In Show bij de puppy's!!!!!!! We zijn zo aaaaaape trots op onze kleine aap. Helaas hebben we geen goede foto's
.
Ik had'm hier net nog langs me liggen, de amstaff-reuen open klasse zijn:Jane Doe schreef:Gefeliciteerd allemaal!!![]()
Is er iemand die toevallig de catalogus heeft meegenomen en kan vertellen welke reuen er in de openklasse amstaff staan?
Zoo zeg!! GeweldigLeonieke schreef:Wij hadden ook een topdag.
Masai was 1U in de kampioensklasse en vervolgens Beste Teef met CAC/ CACIB.
Koh I Noor liep voor het eerst in de puppyklasse en werd 1VB Beste Baby Teef en hiermee automatisch Beste Baby van het Ras (er waren 3 teefjes en geen reutjes). Dus ze mocht 's middags in de erering. Die kleine liep als een trein en stond als een huis. Echt fantastisch, zo heerlijk showde ze. En met succes:
Koh I Noor werd Reserve Best In Show bij de puppy's!!!!!!! We zijn zo aaaaaape trots op onze kleine aap. Helaas hebben we geen goede foto's
.
Vreselijk en dan liep ik zelf niet eens....Elmo/maureen schreef:Iedereen gefeliciteerd! Heide hoe waren de zenuwenheeft de valium geholpen?
hahahaheidie schreef:Vreselijk en dan liep ik zelf niet eens....Elmo/maureen schreef:Iedereen gefeliciteerd! Heide hoe waren de zenuwenheeft de valium geholpen?
hahahahaah
Ja, echt mega trotsScooby schreef:O, wat gaaf, zeg! Gefeliciteerd! Wat zullen jullie trots zijn!Leonieke schreef:Koh I Noor werd Reserve Best In Show bij de puppy's!!!!!!! We zijn zo aaaaaape trots op onze kleine aap. Helaas hebben we geen goede foto's
.
Zeker wetenjores schreef:gefeliciteerddat is een super begin van haar carriére
ThanksLongFields schreef:Madelief en Leonieke, wat een geweldige resultaten voor jullie! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Ja echt helemaal te gek. Die gekke kleine meid plank gas door de ereringMadelief schreef:Zoo zeg!! GeweldigLeonieke schreef:Wij hadden ook een topdag.
Masai was 1U in de kampioensklasse en vervolgens Beste Teef met CAC/ CACIB.
Koh I Noor liep voor het eerst in de puppyklasse en werd 1VB Beste Baby Teef en hiermee automatisch Beste Baby van het Ras (er waren 3 teefjes en geen reutjes). Dus ze mocht 's middags in de erering. Die kleine liep als een trein en stond als een huis. Echt fantastisch, zo heerlijk showde ze. En met succes:
Koh I Noor werd Reserve Best In Show bij de puppy's!!!!!!! We zijn zo aaaaaape trots op onze kleine aap. Helaas hebben we geen goede foto's
.
Dat jullie aaaaaaaaapetrots zijn kan ik me zeer wel indenken!