Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
he wat leuk weer een doe dag. Ik heb alleen nog geen idee of ik kan. In juni kan ik zeker maar augustus hopelijk niet als deelnemer. Daan wilt vast nog wel keer zoekhonden doen als Inge weer met snoepjes op het veld zit.
Frenk schreef:Waar ga je 'm voor inschrijven? Dogdance? wazzup met de gebruikersnaam?
Alleen agility vrees ik, had gehoopt dat er dit keer ook weer pakwerk gedaan werd maar dat doen we daarnaast dan wel een keer. Merit's idee, don't ask.
shanty schreef:Dat doet ie vast heel goed
Met een beetje veel persoonlijke begeleiding moet dat vast tot een heel houterig quickstepje kunnen leiden. Nee zonder dollen, daar is het de hond niet voor.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Frenk schreef:Waar ga je 'm voor inschrijven? Dogdance? wazzup met de gebruikersnaam?
Alleen agility vrees ik, had gehoopt dat er dit keer ook weer pakwerk gedaan werd maar dat doen we daarnaast dan wel een keer. Merit's idee, don't ask.
shanty schreef:Dat doet ie vast heel goed
Met een beetje veel persoonlijke begeleiding moet dat vast tot een heel houterig quickstepje kunnen leiden. Nee zonder dollen, daar is het de hond niet voor.
Was ook een grapje hoor maar je weet het maar nooit hoor heel veel honden vinden het wel erg leuk
Frenk schreef:
Oh en ik weet 1 ding zeker... Met het eten gaat het wel goed zitten
Nou zet mijn "misschien" dan maar vast om in "Helll yeah!"
Denk jij trouwens dat het iets is wat Roos ook trekt, of zou ze heel nerveus worden? Want dan neem ik alleen m'n Floddertje mee, als Roos het stom vindt ben ik ook niet relaxed. Wat denk jij?
Maylala schreef:Denk jij trouwens dat het iets is wat Roos ook trekt, of zou ze heel nerveus worden? Want dan neem ik alleen m'n Floddertje mee, als Roos het stom vindt ben ik ook niet relaxed. Wat denk jij?
Ik denk dat als Roos een beetje met beleid begeleid wordt, dat dat heel goed moet kunnen. Kwestie van een goede plek uitzoeken waar ze vanaf een afstandje een beetje de kat uit de boom kan kijken.
Frenk schreef:
Ik denk dat als Roos een beetje met beleid begeleid wordt, dat dat heel goed moet kunnen. Kwestie van een goede plek uitzoeken waar ze vanaf een afstandje een beetje de kat uit de boom kan kijken.
Oh en knakworst natuurlijk
Ja, precies, lekker een rustig plekje opzoeken waar ze kan relaxen. Hmm, klinkt wel goed. Ik slaap er nog even over.
Sjon zou het iig wel mooi vinden allemaal.