Moderator: moderatorteam
Viel mee, wel een stuk of 8 straaljagers achter elkaar, maar daarna was het ergste overvelvet29 schreef:Iedereen alvast gefeliciteerd
En hebben jullie veel geluids overlast gehad van de vleigtuigen en helicopters???
Bedankt voor je snelle reactie!P!nki schreef:Er was wel ruimte hoormaar vond het persoonlijk wel prettig om een eigen tentje bij je te hebben. Het is
toch wat behelpen in zo'n grote tent en wat hutje mutje, maar ruimte was er wel. Zeker als je op tijd komt geen probleem denk ik
Ik vond het ook leuk om jou en Iris te ontmoeten! (en Nanna ook natuurlijksamantha! schreef:Gefeliciteerd iedereen met de resultaten![]()
Ik vond het leuk wat mensen van het forum te ontmoeten
Dat was Nkosi Sikelele Bshman's San, Duits Kampioen.Irisz schreef:Zou iemand voor mij op kunnen zoeken hoe de Ridgeback reu heet die in de kampioensklasse stond?
Dankjewel!*Charlotte schreef:Dat was Nkosi Sikelele Bshman's San, Duits Kampioen.Irisz schreef:Zou iemand voor mij op kunnen zoeken hoe de Ridgeback reu heet die in de kampioensklasse stond?
Dat zijn er 12, da's wel veel typewerkRosalinde. schreef:wie kan er voor mij eventjes kijken welke honden er bij de jacks in de jeugdklasse teven staan
en me dit per pb sturen?
Je hebt een pbRosalinde. schreef:nee nog geen reactie, als je zou willen zou heeeel fijn zijn!