Leukk!!!!!Snokkie schreef:Ik heb Sedi net toch maar ingeschreven :N: . Wordt onze aller eerste show ever!

Moderator: moderatorteam
Leukk!!!!!Snokkie schreef:Ik heb Sedi net toch maar ingeschreven :N: . Wordt onze aller eerste show ever!
Nee, hier ook nog niets binnenIrisz schreef:Heeft iemand de papieren al binnen?
Die van de kerstshow in december heb ik al, maar van Utrecht over 2 weken nog niet.
Ik ga even informeren bij Mieke.Magic schreef:Nee, hier ook nog niets binnenIrisz schreef:Heeft iemand de papieren al binnen?
Die van de kerstshow in december heb ik al, maar van Utrecht over 2 weken nog niet.
Ja ik heb ook al geklaagd, ik heb ook geen printer. Maja op Goes hebben ze het getest en daar was het met een goed resultaat.Nanna schreef:Moet je wel een printer hebben....die heb ik niet.ladybird schreef:tussen de 10 dagen en de week voor de show, via de email, worden de papieren verstuurd. Even printen en dat is het.
Nou ja, verstuur hem wel ff naar iemand anders. Moppermoppermopper.
Wil het gvd gewoon over de post. Mopper.
Bedankt voor het informeren!ladybird schreef:tussen de 10 dagen en de week voor de show, via de email, worden de papieren verstuurd. Even printen en dat is het.
Toppieladybird schreef:tussen de 10 dagen en de week voor de show, via de email, worden de papieren verstuurd. Even printen en dat is het.
Professioneel schoothondladybird schreef:Inschrijfbiljet ontvangen![]()
Best bijzonder hoor een Brabançonnetje die in de gebruikhondenklasse staat
![]()
![]()
Hier ook!Maeve schreef:Professioneel schoothondladybird schreef:Inschrijfbiljet ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook het toegangsbewijs binnen. Twee keer zelfs.
Nou ik zit alleen maar met een gezeldschaps gebruikshond inschrijving.Snokkie schreef:Hier ook!Maeve schreef:Professioneel schoothondladybird schreef:Inschrijfbiljet ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook het toegangsbewijs binnen. Twee keer zelfs.
Ik vind het ook niet zo heel handig, want onze printer is stukNanna schreef:Ik heb helemaal niks ontvangen....komt dat dan nog?
Kots er trouwens van dat zuks niet gewoon per post komt.
Ik vind dit helemaal niks, dat digitale loopt bij mij altijd helemaal fout.
Magic schreef:Zijn de aantallen ergens te raadplegen?
Ik kom zeker even bij je langs ErnstTriplefox schreef:Hmm mij hoor je niet klagen met een stand pal naast de erering en tegenover de ring v/d Kerry's (18)
Thanx!yamie schreef:Magic schreef:Zijn de aantallen ergens te raadplegen?
http://www.de-utrecht.nl/index_htm_file ... deling.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja natuurlijk, zeker doen lijkt me leuk!ladybird schreef:Ik kom zeker even bij je langs ErnstTriplefox schreef:Hmm mij hoor je niet klagen met een stand pal naast de erering en tegenover de ring v/d Kerry's (18)Mag je een mooie foto maken van Mitya en dochter!
Ga uit van een 3 minuten per hond... dan zit je meestal wel goedReny schreef:Zeg als er in een ring eerst 52 golden's (reuen) moeten worden gekeurd en daarna de cockers, hoe laat zijn die dan (ongeveer)![]()
Ik loop ernstig te denken om zaterdag te gaan kijken :N:
Dan kan je wel rekenen op na de middag. Uurtje of 12 op zijn vroegste.Reny schreef:Zeg als er in een ring eerst 52 golden's (reuen) moeten worden gekeurd en daarna de cockers, hoe laat zijn die dan (ongeveer)![]()
Ik loop ernstig te denken om zaterdag te gaan kijken :N:
Ik kom je aan je belofte houdenTriplefox schreef:Ja natuurlijk, zeker doen lijkt me leuk!ladybird schreef:Ik kom zeker even bij je langs ErnstTriplefox schreef:Hmm mij hoor je niet klagen met een stand pal naast de erering en tegenover de ring v/d Kerry's (18)Mag je een mooie foto maken van Mitya en dochter!
![]()