Heb weer lekker geshopt en lekker rondgekeken. Blijft toch altijd leuk zo'n show!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bleiswijk 6 en 7 november
Moderator: moderatorteam
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Bleiswijk 6 en 7 november
Bram was 4de met een ZG. Er waren maar 4 mopsen in zijn klasse dus eigenlijk was hij laatste
Heb weer lekker geshopt en lekker rondgekeken. Blijft toch altijd leuk zo'n show!
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Dhr J. v.d. Berg. Ik heb een keer bij hem geschreven op de kooikerclubmatch en ik vond hem toen écht heel goed keuren. Kooikerhondjes die te lang in lichaam, of hoger dan wat de rasstandaard aangeeft zijn, kregen van hem geen UMaeve schreef:Renske schreef:Marjoleine schreef: Zijn er verder al uitslagen bekend trouwens?
Bij de kooikerhondjes, alleen G'tjes en ZG'tjes, geen enkel U'tje.
Er liep dus geen kooikerhondje in de erering.![]()
Wie keurde de Kooikers?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Hans van den Berg.Maeve schreef:![]()
Wie keurde de Kooikers?
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Die hebben wij dit jaar tijdens de WinnerRenske schreef:Dhr J. v.d. Berg. Ik heb een keer bij hem geschreven op de kooikerclubmatch en ik vond hem toen écht heel goed keuren. Kooikerhondjes die te lang in lichaam, of hoger dan wat de rasstandaard aangeeft zijn, kregen van hem geen U.
Vorig jaar keurde hij de Tollers in Bleiswijk en was hij ook erg streng. Ik kan dat wel waarderen, mits het terecht is.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Je moet echt beter opletten hoor, dat was al lang vóór vandaag bekend.Marjoleine schreef:Suzanne, wat zie ik nou, heb jij ingeschreven?
Het is toch niet waar?![]()
Ga je me dan eindelijk gedag zeggen of ga je weer in de ere-ring rondhangen?![]()
Zijn er verder al uitslagen bekend trouwens?
Maar ik heb je niet gezien of gesproken dus.
Nozem heeft super haar best gedaan, ze stond als een huis en ik kreeg een supermooi compliment van iemand die zelf heel veel showtraining geeft. Nozem had een heel mooi keurverslag en kreeg een Uitmuntend. Voor beste teef moest ze de andere teef voor laten gaan, we konden dus lekker vroeg weer naar huis en hebben toen nog heerlijk met de 3 musketiers gewandeld.
Nozem vond het wel heel gezellig om met mij alleen op pad te zijn, ze was erg vrolijk steeds en zelfs in de ring sprong ze even rond als een jonge pup. Gekke meid!
We hebben heerlijk geshopd en beladen met heel veel lekkers voor de honden gingen we weer huiswaarts. Een prima dagje dus!
-
Margo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Er waren maar twee hondjes die hij opgemeten heeft, waarvan er uiteindelijk maar één te groot was, de andere hondjes vielen binnen de toegestane maat, en er waren geen "lange" honden (in elk geval stond daar niets over in de verslagen).Renske schreef:Dhr J. v.d. Berg. Ik heb een keer bij hem geschreven op de kooikerclubmatch en ik vond hem toen écht heel goed keuren. Kooikerhondjes die te lang in lichaam, of hoger dan wat de rasstandaard aangeeft zijn, kregen van hem geen UMaeve schreef:Renske schreef: Bij de kooikerhondjes, alleen G'tjes en ZG'tjes, geen enkel U'tje.
Er liep dus geen kooikerhondje in de erering.![]()
Wie keurde de Kooikers?.
Hij heeft schandalig snel gekeurd (zonde van mijn geld), en had er vandaag gewoon geen zin in. Hij was ook erg kort en "zuur".
Ik vind het trouwens ook een beetje lullig dat jij daar zo "lollig" over doet, je was er zelf nieteens bij, en je gaat er nu helemaal vanuit dat alle hondjes te groot of te lang waren.
Groetjes van Margo

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Nou, dat moet ik inderdaad, ik dacht dat je morgen aan de beurt wasLongFields schreef:Je moet echt beter opletten hoor, dat was al lang vóór vandaag bekend.![]()
Maar ik heb je niet gezien of gesproken dus.
Ik was er dus ook niet, ik ben er morgen.
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Margo, een km ziet het formaat in principe zo wel en heeft die meetstok dan echt niet bij iedere hond nodig. En ik weet niet alle inschrijvingen, maar ik weet wel een aantal die ik te lang vind
. Ik snap ook wel dat het voor jou niet leuk is, vorige week 1U en nu 3ZG. En datzelfde geldt voor een aantal anderen.
- under the red sky
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier wel een tevreden exposant. Ik ging met 2 CAC's naar huis; Chuck was beste reu en BOB en Evira beste teef. Chuck is nu ook Nederlands kampioen 
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Iemand enig idee waar ik uitslagen kan vinden?? Ik kan ze niet vinden op de site. (ben wel benieuwd naar de cockers
)
Of ben ik te ongeduldig
Of ben ik te ongeduldig
En de groeten van de mannen 

- Elsbeth
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Nog gefeliciteerd Gerja!!under the red sky schreef:Hier wel een tevreden exposant. Ik ging met 2 CAC's naar huis; Chuck was beste reu en BOB en Evira beste teef. Chuck is nu ook Nederlands kampioen
Ik was ook zeer tevreden een 3U, ff billen knijpen toen de meetlat er aan te pas kwam, maar gelukkig olav is binnen de richtlijnen

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Zou iemand voor mij in de catalogus kunnen kijken of er nog meer weimaraner pups ingeschreven zijn voor morgen?

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Zou iemand voor mij in de catalogus kunnen kijken welke border collies er mee deden in de jeugdklasse reuen? Fci nummer 197. Alvast bedankt
.

Iedere dag feest!
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Hey ik kom morgen ff bij je kijken, ring 15 zie ik!nathalie schreef:Zou iemand voor mij in de catalogus kunnen kijken of er nog meer weimaraner pups ingeschreven zijn voor morgen?
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
Margo
- Zeer actief
- Contacteer:
Trucharm Run To Paradise, L-inn Of Sun loch Valley en Rythm N Soul From Forever Clever.Magic schreef:Zou iemand voor mij in de catalogus kunnen kijken welke border collies er mee deden in de jeugdklasse reuen? Fci nummer 197. Alvast bedankt.
Groetjes van Margo

-
Margo
- Zeer actief
- Contacteer:
2 x een babyklas teef, en 1 x een puppyklas teef (is die van jou?), geen reubaby's en puppy's.nathalie schreef:Zou iemand voor mij in de catalogus kunnen kijken of er nog meer weimaraner pups ingeschreven zijn voor morgen?
Groetjes van Margo

-
PattyB
En bij de stabij teef jeugdklasse? 
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Jup, de puppy is mijn monster! Jammer, geen concurrentie!Margo schreef:2 x een babyklas teef, en 1 x een puppyklas teef (is die van jou?), geen reubaby's en puppy's.nathalie schreef:Zou iemand voor mij in de catalogus kunnen kijken of er nog meer weimaraner pups ingeschreven zijn voor morgen?

- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Leuk!! Wij hebben 31 honden voor onsYvetteJ schreef:Hey ik kom morgen ff bij je kijken, ring 15 zie ik!nathalie schreef:Zou iemand voor mij in de catalogus kunnen kijken of er nog meer weimaraner pups ingeschreven zijn voor morgen?Wij zijn net als jullie ook pas laat aan de beurt, eerst ff lekker rondkijken dus

- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Bedankt! Die laatste is Magic's halfbroertje.Margo schreef:Trucharm Run To Paradise, L-inn Of Sun loch Valley en Rythm N Soul From Forever Clever.Magic schreef:Zou iemand voor mij in de catalogus kunnen kijken welke border collies er mee deden in de jeugdklasse reuen? Fci nummer 197. Alvast bedankt.
Voor ons drie bekende hondjes, ben benieuwd hoe ze het gedaan hebben.

Iedere dag feest!
-
martin*
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
Zou iemand voor mij willen kijken in de catalogus met nummer 324 (uit me hoofd!! Bent nummer vergeten op te schrijven!)
Het is een Afgaanse windhond. (Jeugd dacht ik).
Mijn vriendin was lirisch van die hond haha!..
Voor de rest iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten!
Groetjes,
Mijn vriendin was lirisch van die hond haha!..
Voor de rest iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten!
Groetjes,
-
Lobke
- Actief
- Mijn ras(sen): wetter
Er waren maar twee hondjes die hij opgemeten heeft, waarvan er uiteindelijk maar één te groot was, de andere hondjes vielen binnen de toegestane maat, en er waren geen "lange" honden (in elk geval stond daar niets over in de verslagen).
Hij heeft schandalig snel gekeurd (zonde van mijn geld), en had er vandaag gewoon geen zin in. Hij was ook erg kort en "zuur".
Ik vind het trouwens ook een beetje lullig dat jij daar zo "lollig" over doet, je was er zelf nieteens bij, en je gaat er nu helemaal vanuit dat alle hondjes te groot of te lang waren.[/quote][/quote][/quote]
Hij heeft ook de enige wetter gekeurd en was toen ook erg zuur zoals ik gehoord heb.
De reu was veel te groot!!!!!!! 61 cm (is niet te groot) veel te lang.
Op al zijn keuringsrapporten staat mooi vierkant. Hoofd leek nergens op. Op al zijn keurings en nestrapport prachtig reuen hoofd met mooie geplaatste ogen en grimmige blik. Hij vroeg nog uit welke lijn hij kwam. Frije wetters bekende lijn nu die kende hij niet. Mevrouw komt u maar niet meer op een keuring want het zal voor u wel een lieve huishond zijn maar voor een keuring niet. En hij liep haast niet in telgang dat had ze er al uitgehaald. Er is al een wachtlijst voor hem om te dekken als zijn heupen goed zijn.
Toen ik dit verhaal hoorden dacht ik met een glimlach hij bedoelde zichzelf zeker toen hij het had over een huishond.
Je kunt best een slechte dag hebben maar laat de mensen die met hun hond op een keuring komen daar niet de dupe van worden.
maar hij heeft ondanks alles toch een zg gekregen met een bar slecht rapport. Het is niet anders de km heeft het laatste woord.
gre en haar wetters O ja ik heb de reu zelf gefokt en het is een prachtig exemplaar!!!!!!!! en dat vind ik niet alleen.
Ik vind het trouwens ook een beetje lullig dat jij daar zo "lollig" over doet, je was er zelf nieteens bij, en je gaat er nu helemaal vanuit dat alle hondjes te groot of te lang waren.[/quote][/quote][/quote]
Hij heeft ook de enige wetter gekeurd en was toen ook erg zuur zoals ik gehoord heb.
De reu was veel te groot!!!!!!! 61 cm (is niet te groot) veel te lang.
Op al zijn keuringsrapporten staat mooi vierkant. Hoofd leek nergens op. Op al zijn keurings en nestrapport prachtig reuen hoofd met mooie geplaatste ogen en grimmige blik. Hij vroeg nog uit welke lijn hij kwam. Frije wetters bekende lijn nu die kende hij niet. Mevrouw komt u maar niet meer op een keuring want het zal voor u wel een lieve huishond zijn maar voor een keuring niet. En hij liep haast niet in telgang dat had ze er al uitgehaald. Er is al een wachtlijst voor hem om te dekken als zijn heupen goed zijn.
Toen ik dit verhaal hoorden dacht ik met een glimlach hij bedoelde zichzelf zeker toen hij het had over een huishond.
Je kunt best een slechte dag hebben maar laat de mensen die met hun hond op een keuring komen daar niet de dupe van worden.
maar hij heeft ondanks alles toch een zg gekregen met een bar slecht rapport. Het is niet anders de km heeft het laatste woord.
gre en haar wetters O ja ik heb de reu zelf gefokt en het is een prachtig exemplaar!!!!!!!! en dat vind ik niet alleen.
- under the red sky
- Zeer actief
- Contacteer:
inderdaad jeugdklas reu; hij heet Iba Lazim El-shariatmartin* schreef:Zou iemand voor mij willen kijken in de catalogus met nummer 324 (uit me hoofd!! Bent nummer vergeten op te schrijven!)
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Contacteer:
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.
Jammer dat er mensen waren die wat minder blij waren met hun keuring. Volgende keer beter?
Koh I Noor was weer 1U met JCAC in de jeugdklasse teven. Aangezien ze vorige show al jeugdkampioen is geworden was deze punt overbodig, maar natuurlijk wel erg leuk.
Jammer dat er mensen waren die wat minder blij waren met hun keuring. Volgende keer beter?
Koh I Noor was weer 1U met JCAC in de jeugdklasse teven. Aangezien ze vorige show al jeugdkampioen is geworden was deze punt overbodig, maar natuurlijk wel erg leuk.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
-
martin*
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
under the red sky schreef:inderdaad jeugdklas reu; hij heet Iba Lazim El-shariatmartin* schreef:Zou iemand voor mij willen kijken in de catalogus met nummer 324 (uit me hoofd!! Bent nummer vergeten op te schrijven!)
Dankje wel!!
-
PattyB
Senna kreeg vandaag een 1U en is daardoor nu Nederlands Jeugdkampioen geworden.
Ondanks dat ze niet op haar best was, want ze nam mijn gevoel echt over en dat zag je terug in de ring. Ik zat niet lekker in mijn vel. Maar gelukkig heeft ze toch een erg mooi resultaat behaald!
Beste teef is ze niet geworden, daarvoor moet ze nog even wat meer tijd krijgen, zei de KM. Ze vond het een mooie teef, maar met 15 maanden is ze nog niet af.
Logisch.
Ondanks dat ze niet op haar best was, want ze nam mijn gevoel echt over en dat zag je terug in de ring. Ik zat niet lekker in mijn vel. Maar gelukkig heeft ze toch een erg mooi resultaat behaald!
Beste teef is ze niet geworden, daarvoor moet ze nog even wat meer tijd krijgen, zei de KM. Ze vond het een mooie teef, maar met 15 maanden is ze nog niet af.
Logisch.
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Wauw, geweldig Patty!!!!! Proficiat!!!!
Goed gedaan beide!
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Wij hadden helaas een wat mindere dag...
Toby was van tevoren superenthousiast maar toen we eenmaal binnen waren verdween dat als sneeuw voor de zon, hij was helemaal gestresst en vond alles eng. Helaas kregen we hem niet beter in z'n vel dus uiteindelijk heb ik me afgemeld, had geen zin op deze manier.
Volgende keer hopelijk weer beter.
Patty nogmaals van harte met je jeugdkampioenschap! Super!!
Toby was van tevoren superenthousiast maar toen we eenmaal binnen waren verdween dat als sneeuw voor de zon, hij was helemaal gestresst en vond alles eng. Helaas kregen we hem niet beter in z'n vel dus uiteindelijk heb ik me afgemeld, had geen zin op deze manier.
Volgende keer hopelijk weer beter.
Patty nogmaals van harte met je jeugdkampioenschap! Super!!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Aiske
- Zeer actief
Jelmer kreeg vandaag bij de Stabijs het BOB.... en hij werd 9e in de groep geplaatst.
Wij zijn weer apetrots op onze man.
Ik heb nog iemand een mooie prestatie in een groep zien neerzetten....
Iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten.
Wij zijn weer apetrots op onze man.
Ik heb nog iemand een mooie prestatie in een groep zien neerzetten....
Iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten.
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten