Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bezitsagressie - hoe kijken jullie daar tegen aan.
Moderator: moderatorteam
-
Sita
- Zeer actief
Re: Bezitsagressie - hoe kijken jullie daar tegen aan.
Als er iets verdedigd wordt, dan zijn het kluifjes. Zowel Taro als Rowan willen niet dat een ander met hun kluif er vandoor gaat. Dat hebben ze elkaar goed duidelijk gemaakt en nu wordt er niet meer geprobeerd om kluiven van elkaar af te pakken. Wij kunnen alles van ze afpakken. Sita vindt trouwens dat alle ballen van haar zijn. Ze zal ze proberen af te pakken en aangezien ze supersnel is weet ze de hond van wie de bal oorspronkelijk was wel voor te blijven. Als er echt ruzie van zou komen, dan haakt ze af. Ze weet heel goed tot hoe ver ze kan gaan. Ik vind het verder heel normaal gedrag. Bemoei mij er dan ook niet mee. Dat regelen ze zelf maar. Of het zou echt uit de hand moeten gaan lopen, maar geloof niet dat dat hier gaat gebeuren. Zelfs eten kregen ze naast elkaar en na afloop worden de andere bakken nog even geïnspecteerd. Je weet maar nooit of de ander een kruimeltje heeft laten liggen 
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Bezitsagressie - hoe kijken jullie daar tegen aan.
Toevallig deden ze het daarstraks wat ik zei.
Icha had gespeeld met een knuffelbeest en ging daarna er lekker op liggen kluiven op de bank. Atoq komt hem dan opeisen. Toen hij hem had heeft ie zo'n 20 sec met het beest gespeeld en hem daarna heel pontificaal midden in de kamer laten liggen.(toen ik stopte met filmen sprong hij dus met het beest van de bank om ff een paar tellen uitsloverig te spelen) Het filmpje is heel donker maar ik denk wel te zien ?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Icha had gespeeld met een knuffelbeest en ging daarna er lekker op liggen kluiven op de bank. Atoq komt hem dan opeisen. Toen hij hem had heeft ie zo'n 20 sec met het beest gespeeld en hem daarna heel pontificaal midden in de kamer laten liggen.(toen ik stopte met filmen sprong hij dus met het beest van de bank om ff een paar tellen uitsloverig te spelen) Het filmpje is heel donker maar ik denk wel te zien ?
" onclick="window.open(this.href);return false;