Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Reny schreef:Stel he, stel..............
dat ik mijn workshop 1 en 2 krijg.
En mijn workshop 3 is tegen het eind niet vol. Maak je dan ook kans op 3 workshops??
Ik bedoel:
Carolein is geen lid van het HF en ik vond het valsspelen als ze nu wel lid zou worden om meer workshops te kunnen doen. Voor mij gaat het dan met name om ook iets te kunnen doen met Billy. Die dan alweer bijna 9 maanden is :N:
Als het goed is krijg je sowieso 2 workshops, dan kun je toch 1 workshop met Bob en 1 met Billy doen?
Reny schreef:Ik wil graag met Bob uitzoeken wat hij echt leuk vind om te gaan doen
Voor Billy zou het puur voor de leuk en om bezig te zijn op zo'n dag.
Reny schreef:Ik wil graag met Bob uitzoeken wat hij echt leuk vind om te gaan doen
Voor Billy zou het puur voor de leuk en om bezig te zijn op zo'n dag.
Vind het zo leuk om jou en je honden te zien die dag. Ik heb nu eenmaal een zwak voor honden met lange oren!
Marjoleine schreef:O, mag Carolein niet meedoen dan?
Ik dacht dat daar een optie voor was, voor aanhangende partners bedoel ik
Dat was vorig jaar .
O jee, ik heb zoonlief opgegeven voor 1 workshop met Kyra. En 1 voor mezelf met Lyndie. Mag dat dan niet?
Volgens mij mag dat wel, want dan heb je nog steeds 2 workshops in totaal. Maar je mag dus niet 2 workshops doen en je partner/kind ook 2.
Als ik het goed gesnapt hebt
lieke schreef:O jee, ik heb zoonlief opgegeven voor 1 workshop met Kyra. En 1 voor mezelf met Lyndie. Mag dat dan niet?
Volgens mij mag dat wel, want dan heb je nog steeds 2 workshops in totaal. Maar je mag dus niet 2 workshops doen en je partner/kind ook 2.
Als ik het goed gesnapt hebt
O gelukkig, anders was zoonlief aan het muiten geslagen... hij wil nl. iedereen laten zien dat Kyra de beste apporteerhond is .
We nemen zowel Bob als Billy mee hoor (owh en Carolein komt ook natuurlijk )
Vorig jaar hebben we al zoekhonden gedaan met Bob (wat hij heel leuk vond).
Dit jaar heb ik hem opgegeven voor Agility (alleen moet ik nog in een trainingskamp ivm een ernstig gebrek aan conditie) en Flyball.
Als reserve heb ik zoekhonden voor Billy (en nog ééntje maar die weet ik zo even niet uit mijn hoofd).
Ik heb gisteren geleerd dat het doel van agility is dat de baas zo min mogelijk doet en de hond zo veel mogelijk. Ik moet dat even met Nilo overleggen, want dat eerste lukt ongetwijfeld, dat tweede... Komt ook goed
Sjaak is goehoed (apporteersport dus, tot nu toe apporteert Billy alleen de oren van Bob dus mocht het nr 4 worden voor mij dan hebben we nog een paar maanden om te oefenen )
Maar Sjaak, vorig jaar zag ik al die bazen wel rennen tussen al die toestellen
Grijnsssssssssssssssss als iedereen bezig is met de wedstrijd ben ik me geestelijk aan het voorbereiden op de BBQ.
Ik zit dan in zo'n ZEN modus dat ik het eventueel omroepen van mijn naam niet ga horen
Wij kunnen niet meedoen. We hebben dan groot feest thuis, want huppelkut is dan 9 jaar
Of zullen we haar een speciaal 'pleziertje' doen en naar een dag vol mensen/honden gaan hahahaha. Arm kind!
Ik wil jullie allemaal heel veel plezier wensen, en ik vind dat Sjaak dit prima geregeld heeft. Eigenlijk moet hij er gewoon voor betaald krijgen, want het HF kan hier nog jaren plezier van hebben.