Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
massam schreef:(..)
dit jaar klein moderatorgroepje dus ik ga rondlopen en gezichten gokken.
Komen er ook naamkaartjes? Ik ben niet zo goed in gokken
Mij herken je aan Tapas en Dewy, die ook meekomt.
Ik kom ze even bewonderen als je het goed vindt
Ik ben degene met het Markiesje en ik geloof dat ik de enige ben (tenzij Anita Harley meeneemt??). Hij is zwart en blaft
Mijn camera blijft denk ik thuis. Met 3 workshops en een wedstrijd zal ik niet veel tijd hebben foto's te maken.
MissDorien schreef:Ik denk dat Bok de enige Vizsla is, dus ik vrees dat ik vrij herkenbaar ben
Beau is denk ik ook de enige beagle die komt en als Knoeppie toch komt zijn ze nog makkelijk uit elkaar te halen Ik geef Beau gewoon aan iemand anders, herkent niemand me
Voor mij ook de eerste doedag.
Ben er met Thilda en Cliff en met Thilda doe ik ronde 1 en 2 de workshops, echt super zin in!
Cliff gaat mee voor een dagje socializen, ook errug belangrijk!
OOk staan we er met een kleine stand met halsbanden, riemen, showlijntjes en speeltjes!
Josee schreef:Voor mij ook de eerste doedag.
Ben er met Thilda en Cliff en met Thilda doe ik ronde 1 en 2 de workshops, echt super zin in!
OOk staan we er met een kleine stand met halsbanden, riemen, showlijntjes en speeltjes!
We hebben er zin in!!
Dan kom ik shoppen bij jou
Heb je geen site waar de spulletjes opstaan? kan ik vast reserveren
edit: ik heb je site al gevonden, kga even rond neuzen
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
We hebben er zin in!!
Ah, mooi showlijntje heb je
Mag ik die passen daar?
Ik ben benieuwd of ie Dumas staat
Alleen de eerste Doe Dag geweest en toen veel te druk geweest met het geven van de workshop "speuren" zodat er geen tijd over was om kennis te maken met andere forumleden of om even te kletsen. Daarna snel naar huis omdat we ook nog eens een nestje pups hadden. En wat dacht je vorig jaar hadden we precies tijdens de Doe Dag weer een nestje pups.
Dit jaar hebben we al een andere afspraak, maar heel misschien kunnen we nog even komen kijken.
We hebben er zin in!!
Ah, mooi showlijntje heb je
Mag ik die passen daar?
Ik ben benieuwd of ie Dumas staat
Jeannettebo schreef:Bij de workshop fotografie, mag je dan ook 2 hondjes meenemen eigenlijk? of ik er nu 1 of 2 als onderwerp gebruik lijkt me niet erg uitmaken toch?
Ik vind het prima, maar vraag Jessica even op de DoeDag, ik denk niet dat het een probleem is hoor
Jeannettebo schreef:Bij de workshop fotografie, mag je dan ook 2 hondjes meenemen eigenlijk? of ik er nu 1 of 2 als onderwerp gebruik lijkt me niet erg uitmaken toch?
Jeannettebo schreef:
Alleen nog iemand hebben die op Diva wil passen als ik met mn workshops met Bo bezig ben....
Wat is Diva ook alweer voor hond? Is het geen kam- en borstelproject voor ons? Dan sla je twee vliegen in één klap.
Diva is een tervuerense dame, wellicht kan ze wel een goede borstelbeurt gebruiken. Ik ga er van uit dat jullie zeker genoeg ervaring hebben met wat terughoudende hondjes tov vreemden
@ Sjaak, ik vraag het volgende week wel bij Jessica
@ Inge dat valt best mee met mijn uit de kluiten gewassen swiffertje, je merkt haast niet dat ie er is
Jeannettebo schreef:
Alleen nog iemand hebben die op Diva wil passen als ik met mn workshops met Bo bezig ben....
Wat is Diva ook alweer voor hond? Is het geen kam- en borstelproject voor ons? Dan sla je twee vliegen in één klap.
Diva is een tervuerense dame, wellicht kan ze wel een goede borstelbeurt gebruiken. Ik ga er van uit dat jullie zeker genoeg ervaring hebben met wat terughoudende hondjes tov vreemden
Doet me denken aan het zwarte hondje vorig jaar........ Die was echt niet te houden, zelfs alleen op de tafel zitten was al teveel voor d'r. De naam is me ontschoten. Als Diva het niet trekt op tafel dan hebben we wel een oppasplekje op de grond. Komt goed, wij zijn plaatsgebonden en een hond meer of minder maakt ook niet uit.
Jeannettebo schreef:
Doet me denken aan het zwarte hondje vorig jaar........ Die was echt niet te houden, zelfs alleen op de tafel zitten was al teveel voor d'r. De naam is me ontschoten. Als Diva het niet trekt op tafel dan hebben we wel een oppasplekje op de grond. Komt goed, wij zijn plaatsgebonden en een hond meer of minder maakt ook niet uit.
zo erg is het niet hoor met haar, het belangrijkste is dat ze rustig benadert wordt. Ze is vooral onzeker, niet zozeer angstig of zo. Het is de eerste keer dat ze erbij is overigens.