Moderator: moderatorteam
Ach jee
Ik denk dat je blaft bedoeltIvysToeter schreef:Diesel van mijn ouders blijft wel eens, maar niet extreem veel.
maar toch is hij ook enorm lief
dretje schreef:teckjack
P-tt schreef:Wij hebben Goof, een pupje van 12 weken,
die wanneer hij iets doet wat niet mag en het baasje of vrouwtje betrapt hem demonstratief met z'n rug naar baasje en vrouwtje toe in z'n bench gaat liggen en dan zo hard mogelijk in z'n dekentje blaft..teckel.
Heb ik gehad, Nancy, en ze is 16 jaar geworden.DanseMacabre schreef: Ooit wil ik nog een rode langhaar.
Onze werd maar 11.Ariane schreef:Heb ik gehad, Nancy, en ze is 16 jaar geworden.DanseMacabre schreef: Ooit wil ik nog een rode langhaar.
DanseMacabre schreef:Onze werd maar 11.Ariane schreef:Heb ik gehad, Nancy, en ze is 16 jaar geworden.DanseMacabre schreef: Ooit wil ik nog een rode langhaar.
Zeker van de herders overgenomen? Dat begint het mannetje hier ook te doenSelena schreef:Hier een standaard b&t langhaar reu, niet extreem lang in zijn rug.
Als ik hem met de kinderen uitlaat en er komt iemand langs, dan gaat hij voor de kinderen staan en doet een goede impersonificatie van een diensthond. Spikey en de kinderen zijn stapelgek op elkaar
Veeg mij maar op !belfi schreef:
Donker gestroomd met tijger vlekken(shaded brindle with dapple points).
Nee, want hij heeft geen contact met de herders, hij heeft mij een iets te grote mond en de herders een iets te kort lontje...wil hem nog een tijdje houden...alm@ schreef:Zeker van de herders overgenomen? Dat begint het mannetje hier ook te doenSelena schreef:Hier een standaard b&t langhaar reu, niet extreem lang in zijn rug.
Als ik hem met de kinderen uitlaat en er komt iemand langs, dan gaat hij voor de kinderen staan en doet een goede impersonificatie van een diensthond. Spikey en de kinderen zijn stapelgek op elkaar
voor zover ik weet komen rugproblemen juist het minst vaak voor bij de standaardEmma schreef:een langhaar dwergteckel staat al bovenaan mijn lijstje. rood, of BenT. (dwergteckel, want standaard vind ik/ mijn gevoel erbij doorgefokt/rugproblemen. lijkt mij iets minder bij de dwerg.
Waarom niet, hebben Goof nu zo'n 3,5 week en vind m helemaal geweldig!!mariaa schreef:Ik vind rode langharige teckels prachtig, zou er best ooit een willen hebben![]()
Ik weet alleen niet zeker of het karakter van een teckel goed bij mij past
Precies mijn gedachten. Wat een ongelooflijk leuk hondjeMJ schreef:Veeg mij maar op !belfi schreef:
Donker gestroomd met tijger vlekken(shaded brindle with dapple points).
Waar kan ik die kleine halen !
Ik neem Oscar overal mee naar toe, hij kan leuk wandelen en spelen maar is ook echt een knuffel.IvysToeter schreef:ok.
bedankt voor je antwoord.
want tuurlijk ben ik er wel op bedacht dat iedere teckel jachtinstinct heeft.
maar ik wil ook wel een hondje waar ik lekker mee kan knuffelen en spelen etc, maar ook lekker mee kunnen wandelen en meenemen naar veel verschillende plekken.
Maar dat ligt denk ik ook aan hoe je er vanaf puppy af aan mee omgaat toch?