Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Diaantje schreef:Ik ga even Dorien lief aankijken.
Edit; Dorien kan niet
Het word echt eens rap tijd dat ik met Max en het openbaar vervoer aan de slag ga.
Zo moeiljik is dat toch niet, gewoon instappen. Iets lekkers mee en gaan met de banaan.
Desnoods een keer naar het station en de volgende keer met de trein.
Ik kan de 8e opzich wel maar Kaiyou is aan het puberen geslagen en blijkbaar weet meneer toch hoe hij moet grommen tegen andere honden. Hij doet dit zover alleen bij honden die erg dominant op hem af komen lopen. Maar omdat dit nieuw is vind ik het soms lastig in te schatten.
Ik ga dus wel mee mits hij zich gedraagd komende tijd.
Het is dus gewoon ruim 1,5 uur rijden vanaf mijn vakantieadres. Ik weet niet of ik vriendlief zo gek krijg. Die vind me sowieso al helemaal waus met de honden.
@minhie Shadow kent dat gromspel ook, alleen als er serieus op ingegaan wordt rent hij hard terug naar mammie. In het algemeen is spelen nog altijd belangrijker dan 'THE man' zijn.
Van mij mag hij grommen als er opdringerig wordt gedaan, en een beetje patsen mag ook nog wel, maar hij moet er niet mee door blijven gaan en dat gaat eigenlijk best goed.
Hij heeft toch de aandachtsspanne van een kind met ADHD.
Diaantje schreef:Ik ga even Dorien lief aankijken.
Edit; Dorien kan niet
Het word echt eens rap tijd dat ik met Max en het openbaar vervoer aan de slag ga.
Zo moeiljik is dat toch niet, gewoon instappen. Iets lekkers mee en gaan met de banaan.
Desnoods een keer naar het station en de volgende keer met de trein.
Zo moeilijk is het niet nee, als je geen hond hebt die het liefst bij iedereen op schoot springt en het ook écht doet wat voor lekkers ik ook bij me heb. Ik ga binnenkort een van de rustigste bussen pakken en dan zie ik wel hoe die het doet.
kloesje schreef:Ik kan 's middags niet, heb verjaardag.
Maar anders ga ik een volgende keer wel mee
Dat is wel erg jammer!
Zijn er -buiten Léonie, Hilde en ondergetekende- nog meer mensen die wel om 14.00 uur kunnen? Dat is wel de meest praktische tijd inderdaad. Graag nog even laten weten!
kloesje schreef:Ik kan 's middags niet, heb verjaardag.
Maar anders ga ik een volgende keer wel mee
Dat is wel erg jammer!
Zijn er -buiten Léonie, Hilde en ondergetekende- nog meer mensen die wel om 14.00 uur kunnen? Dat is wel de meest praktische tijd inderdaad. Graag nog even laten weten!
Ik vind het ook heel jammer, maar het helemaal vrije planningloze weekend is langzamerhand een vol geboekt weekend geworden!
Jullie heel veel plezier met wandelen, hopelijk zit het weer een beetje mee!