Marianne en Tibo schreef:Wat jammer! Ik zou zelf niet zo lang kunnen wachten, maar een beetje rond gaan neuzen. Ik heb het idee dat de wss fokkers in Nederland heel serieus bezig zijn.
Knap dat jij het wel kunt hoor!
Sterkte. Ik geniet hier van hulphond Viktor. Z'n baasje is ziek, en nu heb ik weer lekker een poosje zo'n lekkere wss in huis.
Heerlijk he, geniet er maar even van

Hoe lang blijft Viktor nog?
Mijn ervaring is inderdaad dat het gros van de WSS fokkers in NL gewoon goed bezig zijn. Hier en daar wordt wel eens een combinatie gemaakt die ik zelf niet zou maken, maar nee over het algemeen zijn de meeste fokkers wel gewoon betrouwbaar

Zeker als het 'gewoon' om een huishond gaat. Ik heb zelf wel m'n voorkeur voor bepaalde fokkers en bepaalde honden, dus als ik nu in de markt ben voor een WSS pupje, en ik zou weten dat een van mijn favo teven volgend jaar door een mooie reu gedekt zou worden, zou ik bést wel kunnen wachten

Maar dat moet dan wel een hele speciale combinatie met 'showkwaliteit' zijn, voor zover je dat op voorhand kunt zeggen natuurlijk
En als je gewoon een goed gevoel hebt bij een bepaalde fokker is het misschien ook wel extra de moeite om te wachten