We zijn er nu ook uit hoe de kleine monstertjes gaan heten.
3:15 teef 269 Enya
3:25 reu 270 Eragon
3:30 reu 210 Ewok
3:30 reu 205 Eros
3:55 reu 255 Excalibur
4:05 teef 210 Eris
4:30 teef 277 Eos
4:40 reu 220 Eogan
5:20 teef 269 Era
Een paar uur oud

Moderator: moderatorteam

Ja ze laat je eerst de hele dag en avond wachten en dan zet ze er gang achterHillieS schreef:Mooie gewichten! Leuke namen ook!
En wat snel op elkaar
Machie schreef:Eos, die wil ik wel. Maar alleen om de naam
Wel mooi, zo lekker snel!Pumi schreef:Ja ze laat je eerst de hele dag en avond wachten en dan zet ze er gang achterHillieS schreef:Mooie gewichten! Leuke namen ook!
En wat snel op elkaar

dit nestje waarschijnlijk wel helemaal, paps en mams zijn beide zilver grijsdancingdaydream schreef:Gefeliciteerd! Kleuren deze pups later nou ook helemaal grijs?
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

zo lag ie gisteravond te slapen, vlak voordat wij naar bed zouden. Laptop al uit, maar toch snel de camera gepakt en dan maar hopen dat ie gelukte. Vanochtend camera aangesloten en joepie geluktbaldur schreef:ooo, wat lief.
Of natuurlijk: "Slaap Pumi slaap"Pumi schreef:Slaap puppy slaap![]()

Er is redelijk vraag naar, we hebben nu de meerderheid verkocht, maar nog een paar vrij. We hebben ook liever een nestje van zo'n 5 a 6 puppy's, maar ja dat heb je niet voor het zeggen. Het aanbod moet gewoon niet te groot worden, want dan ben je denk ik de verhouding vraag/ aanbod kwijt. Wordt het aanbod te groot, fokken wij in ieder geval minderZoek stok! schreef:Gefeliciteerd met je mooie nest! Is er veel belangstelling voor, zo'n onbekend ras? Ik zou er ooit wel eentje willen hebben, wat een leuke hondjes vind ik het!