Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk nou, ik vind dit echt mooi! Kleur van de RR (zoiets dan) En ook stoer hoor! Heb de indruk dat de reebruine iets grover zijn dat de b&t. Moet in de smaak vallen bij vriend toch?
ik denk bij een pincher aan STORM! de dwergpincherpup die onze sam lang geleden in de puppycursus steeds aanviel de pincher same he, niet sammy de pincher..
Hey Lieke, niet overdrijven
Dacht dat Taro anders verdomd goed met jou mee wilde werken
Hij doet nog steeds trucjes met me, vind die superleuk!! Had trouwens helemaal niet door dat jij DE Lieke van het forum was, haha... Wij hadden mailcontact gehad voor die tijd
Ohw.. en denk dat ik het ras niet meer nader hoef uit te leggen of wel??
Heb er hier drie rondlopen (2 teven en 1 reu) en vind ze persoonlijk geweldig. Ze lopen hier alle drie los en gillen ook niet.
Ik voed ze consequent op en dat scheelt al een hoop.
Hier smelten de meeste mensen voor
maar ze zijn best pittig
Laatst gewijzigd door shibashira op 20 jun 2012 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
massam schreef:en jij hebt nu een teckel én een wetter!
ik heb wat tips van je nodig!
Ik heb 'm met RR kennis laten maken.
Teckelmans was niet zo moeilijk.
de planning was ook om op vakantie te gaan naar friesland en dan "toch in de buurt" aan te waaien bij de dames...
maar waar ze nu wonen wil ik niet op vakantie! hahaha maar we hebben een adresje waar een RR pup zit waar we mogen gaan kijken. dat weet die eigenaar ook al dat wij kunnen bellen
massam schreef:en jij hebt nu een teckel én een wetter!
ik heb wat tips van je nodig!
Ik heb 'm met RR kennis laten maken.
Teckelmans was niet zo moeilijk.
de planning was ook om op vakantie te gaan naar friesland en dan "toch in de buurt" aan te waaien bij de dames...
maar waar ze nu wonen wil ik niet op vakantie! hahaha maar we hebben een adresje waar een RR pup zit waar we mogen gaan kijken. dat weet die eigenaar ook al dat wij kunnen bellen
Je mag van mij ook wel eens met Carel komen knuffelen hoor.
@shibashira: van klappertanden word ik niet warm of koud. van er lol in zien andere honden wat aan te doen of erger en daar ook bewust naar zoeken word ik wel warm én koud.
massam schreef:woon jij ook aan de andere kant van de wereld?
@shibashira: van klappertanden word ik niet warm of koud. van er lol in zien andere honden wat aan te doen of erger en daar ook bewust naar zoeken word ik wel warm én koud.
Nee joh! In Veenendaal.
afrit 23 McDonalds!
oh da's in de buurt (45 minuutjes gok ik)
Ja die!
Qua karakter is het net RR. Als een hond naar hem uitvalt reageert hij daar niet op en gisteren speelde hij met een hondje met angstagressie, zo lief en voorzichtig dat het andere hondje helemaal ontspannen was.
Nee joh! In Veenendaal.
Kan me voorstellen en dat is nou niet bepaalt iets dat ze hier doen ... ze hebben geen kill neigingen naar andere honden. De Shiba's die ik trouwens allemaal ken hebben dat ook niet in zich.
ik denk bij een pincher aan STORM! de dwergpincherpup die onze sam lang geleden in de puppycursus steeds aanviel de pincher same he, niet sammy de pincher..
Maar ze kunnen inderdaad ook pittig zijn, ik vind de reuen wat liever dan de teven.
Al heb ik zelf geen reu.
Het ligt natuurlijk ook best wel een stuk aan de opvoeding, mijn meiden worden gewoon teveel verwend.
Al is Jarah wel een schatje.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Maar ze kunnen inderdaad ook pittig zijn, ik vind de reuen wat liever dan de teven.
Al heb ik zelf geen reu.
Het ligt natuurlijk ook best wel een stuk aan de opvoeding, mijn meiden worden gewoon teveel verwend.
Al is Jarah wel een schatje.
dank je!!
ik heb op alle 3 de sites samen één hond gevonden die ik echt mooi vind, noble nicky
de rest hebben voor mij toch te spitse koppen en vaak te grote lijven voor hun kop.
als het zo moeilijk is een voor ons mooie pinscher te vinden dan moeten we daar niet aan beginnen
Je bent gewoon net zo'n zeiksnor als ik met uit kiezen van je a.s. nieuwe hond. Ik dacht het helemaal gevonden te hebben maar ik ben daar weer helemaal vanaf. Toen dacht ik dat mijn keus nog maar tussen een paar rassen zou zijn en dat is nu ook weer niet zo. Ik heb het nu maar voor mezelf zo bedacht: ik zie wel wat er op mijn pad komt tegen die tijd. Komt tijd komt raad denk ik maar. Want ik zou het voor nu echt even niet weten al heb ik inmiddels een lichte voorkeur maar dat kan zomaar weer veranderen denk ik. Ik weet het gewoon echt niet. Teveel zeiksnor (net als jij dus) ben ik.