Hoi Meg.
je hebt helemaal gelijk

Had me dat zelf ook al voorgesteld.
Actie is reactie en zoveel mensen zoveel meningen.
De 1e x weet ik niet.
Ik wist niet v het 1e nest af tot nadat ik haar gedekt had.
Via de eigenaar vd 1e dekreu.
Misschien heeft ze me dat wel verteld... maar dan zal dat tijdens mn verbouwing zijn geweest? En dat is voor mij het meest hektische en zware jaar v mn leven geweest.
Maar ik heb haar ernaar gevraagd.. maar niet de doodoorzaak.
Ze vertelde het me. En ik weet zeker dat ze niet liegt tegen mij.
Wel weet ik dat rond die tijd ze heeeeel erg veel honden had. Echt mega veel.
Dus de hygiene zal niet al te best zijn geweest misschien.
Nu komt er weer heel veel bla bla over de vorige eigenaar denk. en over mij... maar ga daar verder niet op in.
Lilith dat jij haar niet mooi vind deerd me niet.
dat ze hangtietejes heeft ook niet.
Mijn CC kizmo heeft ook hangtieten na 1 nest.. en ach is dat nadelig voor haar 2e nestje?? Als pupkopers op wat tietjes afhaken ben ik blij!!!!
Dan zien ze de echte hond en de combi erachter niet en ben ik blij dat ze bij mij geen pup vandaan willen. (misschien een trauma omdat ze zelf na hun 1e hangtietjes over hadden?)
zielig hoor

(je moet jouw rasje eens scheren na een nestje.. kijken of die spillebeentjes en hangtietjes heeft. daar hangt normaal haar overheen he
ps dat jij er een soort nep rottweiler in ziet komt denk door de kleur. dana is een zeer rastipisch teefje... en de alano heb je niet alleen in b & T met brindle.
Ik heb een rottie gehad... dus misschien dat ik er daarom echt geen rottweiler in zie.
meg1986 schreef:Wat ik denk dat het probleem is, is niet die oren of wat dan ook, maar jouw manier van erop reageren.
Ik snap dat het niet leuk is dat mensen dat zeggen, maar je kan het ook eenmalige beantwoorden en dan vervolgens negeren. Dan is de lol er snel genoeg van af. Maar op die manier is het voor jou anders. Je geeft aan je pups niet te couperen, nou prima toch?
Verder vraag ik mij wel een beetje af hoe het nu zit met dat virus. De eerste keer zijn de pups overleden, maar de tweede keer was het virus van de dierenarts meegekomen schrijf je. En de eerste keer dan?
Als jij overigens denkt dat het verantwoord is om nu te fokken, wie zijn wij dan om daarop te oordelen. Mijn hond zit in een buggy als ik winkel, dat is voor mijn gemak, maar ook dat hij na mijn werk mij niet nog langer hoeft te missen. Sommige mensen om mij heen vinden dat belachelijk, dan denk ik, het kan mij geen ruk interesseren, beter dit dan aan de ketting in de tuin.
Zoveel mensen, zoveel meningen, ik zou mij niet te druk maken en lering trekken uit die dingen die jij nuttig vind.
Ik hoop dat je mijn vraag nog wil beantwoorden....
Gr. Meg