Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenmarktplaats.nl
Moderator: moderatorteam
-
michielromy
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Merza -> Amerikaanse stafford
- Aantal honden: 1
Re: Hondenmarktplaats.nl
Nee Yamie jammer genoeg niet
. Misschien wat voor jou?
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ik vond dit oude topic (via goegel
)
Sjips, link werk in voorbeeld bericht wel, hier niet,....was bericht uit 2008.
Laatst gewijzigd door JYBD op 30 jul 2012 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
ChantalV80 schreef:Ik heb via jullie organisatie Finnick (toen Bear) geadopteerd. En reken maar dat heel Google doorzocht is hoor. Ik kon gelukkig niks negatiefs vinden over Help4Strays, hoe hard ik ook zochtSannePP schreef:Oke.... Zit met open mond te lezen hier. Ben het zelden met Suzanne eens, maar dit is wel een enorme inkopper! Hopelijk heb je een flinke spaaarrekening, want ofwel de hond gaat een vermogen kosten, ofwel de rekeningen gemaakt op joiuw naam stromen binnenkort binnen. Ben je echt zo naief??
@TS: ik begrijp je getier en gemopper naar ons toe niet zo goed? Jij bent toch degene die een niet-zo-slimme actie begaan heeft? Niet wij. Alle waarschuwingen en sarcastische opmerkingen hier zouden je wakker moeten schudden, om te voorkomen dat het nog erger fout gaat. Doe daar mee wat je wilt...
RIP Cena
-
~Suzanne~
- Zeer actief
- ChantalV80
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tja...Adoptiehondje; Wat er in zit ??? Het is net een surprise-ei :-)
viewtopic.php?p=2937183 Even kijken of het mij wel lukt?JYBD schreef:Ik vond dit oude topic (via goegel)
- JYBD
- Zeer actief
Dat was/is hem!!ChantalV80 schreef:viewtopic.php?p=2937183 Even kijken of het mij wel lukt?JYBD schreef:Ik vond dit oude topic (via goegel)
Weet niet wat er bij mij fout gaat, bedankt!!

- JYBD
- Zeer actief
Bedankt, ik blijf hier leren!!

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Oei, dat is 'm wel heel letterlijk he? ;-(ChantalV80 schreef:viewtopic.php?p=2937183 Even kijken of het mij wel lukt?JYBD schreef:Ik vond dit oude topic (via goegel)
Suzanne
- dagmar88
- Zeer actief
Hier vallen prima gesprekken te voerenmichielromy schreef:Nee dat heeft niks met de vraag te maken dat heeft meer te maken met hoe die mensen zijn. Waarschijnlijk kun je er nooit een normaal gesprek mee voeren. En dan zeggen ze iets over de jeugd van tegenwoordig. Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar waarschijnlijk veel ouder dan mij maar nog steeds niet volwassen. Mensen maken fouten in het leven, jullie hebben zeker nooit fouten gemaakt!
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat ook.
- ChantalV80
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tja...Adoptiehondje; Wat er in zit ??? Het is net een surprise-ei :-)
Ik heb een toverstok en heb gestudeerd aan HogwartsJYBD schreef:Dat was/is hem!!ChantalV80 schreef:viewtopic.php?p=2937183 Even kijken of het mij wel lukt?JYBD schreef:Ik vond dit oude topic (via goegel)
Weet niet wat er bij mij fout gaat, bedankt!!
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Gaat het om deze pup toevallig?

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
michielromy
- Vaste gebruiker
Ja er vallen prima gesprekken te voeren maar normaal is een ander woord. En nogmaals iedereen maakt fouten. En van fouten leer je 
- dagmar88
- Zeer actief
Zat trouwens uit interesse even te kijken wat je in huis hebt en hoop heeeeel erg hard dat je hier voorlopig geen derde jonge stafford of stafford achtige bij gaat zetten!michielromy schreef:Wij zijn Romy en Michiel 2 trotse eigenaren van 2 twee super honden.
Merza ons teefje van 19 maanden, en Diesel ons reutje van 10 maanden.
Merza is een Amerikaanse stafford, en Diesel is een kruising van een Amerikaanse stafford X Engelse stafford, Red nose Pitbull.
Diesel hebben we pas sinds een week erbij genomen dus het is nog even wennen allemaal!
Groetjes Michiel & Romy
Echt, jij en je honden worden er de dupe van.
Of was je van plan ze binnenshuis te scheiden, apart te lopen enz.?
Sorry, zie net dat er 1 weg is.
Laatst gewijzigd door dagmar88 op 30 jul 2012 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Aan de andere kant: sorry TS; ik ging eerlijk waar uit van een rel-topic en kon met de beste wil van de wereld niet inzien dat er inderdaad nog steeds mensen intrappen. Dat vond ik een dusdanig onlogisch scenario dat ik het logischer vond dat jij zelf de boel hier op stelten kwam zetten.
Dat lijkt niet waar. Daarvoor mijn excuses.
Het is denkbaar dat de politie de originele mails inclusief "headers" wil zien en dat ook op de oorspronkelijke website (marktplaats?) dit bekend moet worden gemaakt. En, ik denk nog steeds echt dat identiteitsfraude nu een appeltje-eitje voor de fraudeurs is. Vraag goed uit bij de politie of je nieuwe documenten moet aanvragen!
Suzanne
Dat lijkt niet waar. Daarvoor mijn excuses.
Het is denkbaar dat de politie de originele mails inclusief "headers" wil zien en dat ook op de oorspronkelijke website (marktplaats?) dit bekend moet worden gemaakt. En, ik denk nog steeds echt dat identiteitsfraude nu een appeltje-eitje voor de fraudeurs is. Vraag goed uit bij de politie of je nieuwe documenten moet aanvragen!
Suzanne
-
chrico
- Zeer actief
Waarom het wiel opnieuw willen uitvinden als er al zo vaak voor gewaarschuwd word? Dat heeft weinig van doen met dat iedereen fouten maakt.michielromy schreef:Ja er vallen prima gesprekken te voeren maar normaal is een ander woord. En nogmaals iedereen maakt fouten. En van fouten leer je
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Muk
O gut, dat klinkt wel heel erg naïef van Michiel en Romy.dagmar88 schreef:Zat trouwens uit interesse even te kijken wat je in huis hebt en hoop heeeeel erg hard dat je hier voorlopig geen derde jonge stafford of stafford achtige bij gaat zetten!michielromy schreef:Wij zijn Romy en Michiel 2 trotse eigenaren van 2 twee super honden.
Merza ons teefje van 19 maanden, en Diesel ons reutje van 10 maanden.
Merza is een Amerikaanse stafford, en Diesel is een kruising van een Amerikaanse stafford X Engelse stafford, Red nose Pitbull.
Diesel hebben we pas sinds een week erbij genomen dus het is nog even wennen allemaal!
Groetjes Michiel & Romy![]()
Echt, jij en je honden worden er de dupe van.
Of was je van plan ze binnenshuis te scheiden, apart te lopen enz.?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
1 van die twee is al weg, wel blijven opletten he dames 
-
michielromy
- Vaste gebruiker
Ik weet niet hoe ik een foto kan sturen
-
Muk
Al doodgebeten?yamie schreef:1 van die twee is al weg, wel blijven opletten he dames
- Yosh
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Is inderdaad een relatief nieuwe scam, zelf een tijdje geleden gezien bij iemand die ik kon, en mij om advies vroeg hierover,Muk schreef:Dit is een nieuwe vorm van 419-scam. Even op googelenen je weet direct wat het is. Ik geloof niet dat de hond morgen voor de deur staat.
Het is wel dom dat mensen hier nog intrappen, zeker in deze tijd. Maar ja, sommige mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
If it sounds too good to be true, it probably is. Ofzo.
ze doen allemaal hetzelfde zielige verhaaltje dat ze in Engeland wonen pup moet weg etc alleen verzend kosten betalen,
als je er ervaring mee heb prik je hier zo doorheen, maar ik kan me best indenken dat er mensen met open ogen instinken.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
nou ja, dat is natuurlijk weer een onnodige kutopmerkingMuk schreef:Al doodgebeten?yamie schreef:1 van die twee is al weg, wel blijven opletten he dames
- JYBD
- Zeer actief
Nouja, zo nieuw is het ook weer niet als er in 2008 al melding van gemaakt is, is toch al weer 4 jaar geleden.
Ik ga te bedde en hoor morgen wel of het puppending gearriveerd is.
Ik ga te bedde en hoor morgen wel of het puppending gearriveerd is.
Laatst gewijzigd door JYBD op 30 jul 2012 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Muk
Ik niet. Jaren geleden was ik een fanatiek scambaiter (zo hou je zo'n crimineel bezig zodat zij minder tijd hebben om echte slachtoffers te maken).Yosh schreef:Is inderdaad een relatief nieuwe scam, zelf een tijdje geleden gezien bij iemand die ik kon, en mij om advies vroeg hierover,Muk schreef:Dit is een nieuwe vorm van 419-scam. Even op googelenen je weet direct wat het is. Ik geloof niet dat de hond morgen voor de deur staat.
Het is wel dom dat mensen hier nog intrappen, zeker in deze tijd. Maar ja, sommige mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
If it sounds too good to be true, it probably is. Ofzo.
ze doen allemaal hetzelfde zielige verhaaltje dat ze in Engeland wonen pup moet weg etc alleen verzend kosten betalen,
als je er ervaring mee heb prik je hier zo doorheen, maar ik kan me best indenken dat er mensen met open ogen instinken.
Zodra het om geld gaat willen mensen nu eenmaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ook al is de prijs zo onlogisch als de pest. En een slecht vertaalde tekst maakt dan ook niet uit, de hebzucht wint het dan van het verstand blijkbaar. Je hebt dit ook voor electronische apparaten enz.
-
michielromy
- Vaste gebruiker
We hebben nog maar een hond en juist omdat we die andere weg moesten doen willen we een nieuwe Stafford. En een stafford is geen slecht ras of gevaarlijk ras zoals de meeste denken. Zo worden ze gemaakt ja. En tussen onze honden ging het even niet goed omdat de ene ouder werd en dominant wilde worden. Maar goed dat was ook niet de reden waarom hij weg is. Want als je ook even verder leest zie je dat we op een dag thuis kwamen en het helemaal goed ging tussen de 2 honden.
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Is dit hem?michielromy schreef:Ik weet niet hoe ik een foto kan sturen

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
Muk
Dat is absoluut waar.yamie schreef:nou ja, dat is natuurlijk weer een onnodige kutopmerkingMuk schreef:Al doodgebeten?yamie schreef:1 van die twee is al weg, wel blijven opletten he dames
Maar ik vind ts niet bijster slim overkomen als ik dit soort topics en de bijbehorende berichten lees. En dan is zo'n valse en foute sneer snel gemaakt.
- Yosh
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Wat was de reden dan wel?michielromy schreef:We hebben nog maar een hond en juist omdat we die andere weg moesten doen willen we een nieuwe Stafford. En een stafford is geen slecht ras of gevaarlijk ras zoals de meeste denken. Zo worden ze gemaakt ja. En tussen onze honden ging het even niet goed omdat de ene ouder werd en dominant wilde worden. Maar goed dat was ook niet de reden waarom hij weg is. Want als je ook even verder leest zie je dat we op een dag thuis kwamen en het helemaal goed ging tussen de 2 honden.
-
michielromy
- Vaste gebruiker
Al doodgebeten?? Muk jij gaat wel te ver!
-
michielromy
- Vaste gebruiker
De reden waarom Diesel weg moest was omdat hij verlatingsangst kreeg. En daar kregen de buren ook last van en dan krijg je klachten en dan moet je hond weg of moeten we met z'n vieren weg. Dus de keuze is dan snel gemaakt. En nu is hij bij kennissen en het gaat goed met hem en de honden zien elkaar af en toe ook.
- dagmar88
- Zeer actief
Jeetje... en ik dacht dat ik nog een hoop te leren had.michielromy schreef:We hebben nog maar een hond en juist omdat we die andere weg moesten doen willen we een nieuwe Stafford. En een stafford is geen slecht ras of gevaarlijk ras zoals de meeste denken. Zo worden ze gemaakt ja. En tussen onze honden ging het even niet goed omdat de ene ouder werd en dominant wilde worden. Maar goed dat was ook niet de reden waarom hij weg is. Want als je ook even verder leest zie je dat we op een dag thuis kwamen en het helemaal goed ging tussen de 2 honden.
Heb je wel eens boeken over gedrag gelezen? Lijkt me dan zeker de moeite waard voor je.
De dag dat je thuis komt zegt niet zo veel. De jaren dat ze thuis zijn des te meer.
Mij zul je nooit horen zeggen dat het een gevaarlijk ras is, als je even in m'n onderschrift kijkt kun je zien dat ik zelf ook een vergelijkbare kruising heb.
Maar naïeve mensen die denken dat alles op te voeden valt geven het ras wel een hele slechte naam en dat is bijzonder jammer.