En het lijkt niet meer op een zeehond

Knappe prestatie van Obie!
Moderator: moderatorteam
zo gaat het met de teckelkruising van mijn tante,dat word meer en meer worst op potenNanna schreef:Als pappa en mamma 6x per dag koffie drinken moet Lotje natuurlijk óók iedere keer twee roomboterkoekjes daarbij. Anders discrimineer je. En kijkt ie zo zielig.bouvierpoedel schreef:Staat natuurlijk wel heel decoratief en je hoeft niet bang te zijn dat hij wegloopt en altijd bij mama of papa blijft omdat hij zoveel van je houd.![]()
En hij vraagt er tenslotte zelf om vetgemest te worden natuurlijk..
Bovendien heeft ie daar rècht op.![]()
Ik schat zomaar dat zijn vorige baasjes ook niet de slanksten waren
Sinds 30 april is hij ook zo'n kilo aan vel kwijtranetje schreef:Dat is al een enorm verschil zegNanna schreef:Obie, van toen naar nu![]()
![]()
![]()
Moet nog wel wat af om echt comfortabel te kunnen zijn denk ik.
Link laat vanalles zien maar geen tummytuck van een tekkel. Maar ik hoop dat Obie nog een lang en gelukkig leven heeftLiesbeth schreef:Sinds 30 april is hij ook zo'n kilo aan vel kwijtranetje schreef:Dat is al een enorm verschil zegNanna schreef:Obie, van toen naar nu![]()
![]()
![]()
Moet nog wel wat af om echt comfortabel te kunnen zijn denk ik.. Hij is toen geopereerd en de DA heeft een zooitje vel, dat nog over de grond sleepte, van zijn borst gehaald.
http://edition.cnn.com/video/#/video/us ... urgery.cnn
Je 'moet' even door de reclame's en de intro's heentekkel schreef:Link laat vanalles zien maar geen tummytuck van een tekkel. Maar ik hoop dat Obie nog een lang en gelukkig leven heeftLiesbeth schreef:Sinds 30 april is hij ook zo'n kilo aan vel kwijtranetje schreef:Dat is al een enorm verschil zegNanna schreef:Obie, van toen naar nu![]()
![]()
![]()
Moet nog wel wat af om echt comfortabel te kunnen zijn denk ik.. Hij is toen geopereerd en de DA heeft een zooitje vel, dat nog over de grond sleepte, van zijn borst gehaald.
http://edition.cnn.com/video/#/video/us ... urgery.cnn
Ik zie: British MP arrested on suspicion of rapeLiesbeth schreef:
Je 'moet' even door de reclame's en de intro's heen.
Hoop dat ze die enorme velkwabben tussen de voorpoten hebben weggehaald. Leuke vrolijkerd is Obie, en die pup is ook überschattigMadelief schreef:Als hij zo door gaat gaat de rest er ook nog af.
Wat heeft dat hondje geboft dat zij al die moeite heeft willen doen. Lange weg, Groot geluk.
Wat raar, ik zie 'gewoon' het filmpje over Obie. Maar je kan ook zoeken op Obie op die site.tekkel schreef:Ik zie: British MP arrested on suspicion of rapeLiesbeth schreef:
Je 'moet' even door de reclame's en de intro's heen.
Godskanonnuh wat is die pup lomp maar ontzettend vrolijkMadelief schreef:Als hij zo door gaat gaat de rest er ook nog af.
Wat heeft dat hondje geboft dat zij al die moeite heeft willen doen. Lange weg, Groot geluk.
mireille schreef:Het overschot aan vel hebben ze met operatie verwijderd ranetje