Ik weet niet of je moet betalen, in de zomer wel. Maar sowieso is dat op te lossen om in het woonwijkje tegenover de plassen te parkeren. Hoef je alleen maar even over te steken.
Yai, fijn!
Moderator: moderatorteam

Zouden ze erg streng zijn wat los lopen betreft?Ik zie het niet zo zitten om met een aangelijnde hond daar te lopen.lieke schreef:Samantha: http://www.uitrwaarde.nl/?q=taxonomy/te ... recreatie2
Ik weet niet of je moet betalen, in de zomer wel. Maar sowieso is dat op te lossen om in het woonwijkje tegenover de plassen te parkeren. Hoef je alleen maar even over te steken.
Yai, fijn!

marian* schreef:Zouden ze erg streng zijn wat los lopen betreft?Ik zie het niet zo zitten om met een aangelijnde hond daar te lopen.lieke schreef:Samantha: http://www.uitrwaarde.nl/?q=taxonomy/te ... recreatie2
Yai, fijn!
En is de afspraak dan om elkaar vooraan bij dat eetcafeetje te ontmoeten?
Zomers ie het parkeertarief dacht ik €2,- maar dat weet ik niet zeker.

Ik ben van plan om bij het eettentjelieke schreef:marian* schreef:Zouden ze erg streng zijn wat los lopen betreft?Ik zie het niet zo zitten om met een aangelijnde hond daar te lopen.lieke schreef:Samantha: http://www.uitrwaarde.nl/?q=taxonomy/te ... recreatie2
Yai, fijn!
En is de afspraak dan om elkaar vooraan bij dat eetcafeetje te ontmoeten?
Zomers ie het parkeertarief dacht ik €2,- maar dat weet ik niet zeker.
O leuk dat jij ook komt, Marian!
Bij mijn weten wordt er niet gecontroleerd. Het is sowieso weer losloopgebied vanaf 1 oktober, dus die paar dagen maakt niet uit. Ik neem tenminste aan dat niemand meer daar gaat zwemmen.![]()
Ik denk wel dat het handiger is om even het park binnen te lopen en dan bij het strand (aan het begin) af te spreken. Anders moet je met een hele club die drukke weg oversteken en dat wordt wel lastig denk ik.

Dan bedoelen we volgens mij het zelfde.Ik zal jou straks mijn telefoonnummer even geven.lieke schreef:Marian, ik bedoel aan de ingang van de Rijksweg noord. Dus op de weg naar Elst. Daar heb je ook dat strand(je). En ach, ik vind het een parkachtige omgeving....

Zou jammer zijn, Sam. Bonnie wil héél graag met DJ spelen.samantha! schreef:Tuurlijk niet, gezellig juist![]()
Ik weet alleen niet of het mij wel gaat lukken om te komen.
Voel me niet helemaal jofel en sinds vanavond ook ineens hoge koorts
Maar ik wil mee dus ga hopen dat het morgen over is en proberen toch te komenals het echt niet gaat sms ik Lieke morgen nog wel even.

samantha! schreef:Tuurlijk niet, gezellig juist![]()
Ik weet alleen niet of het mij wel gaat lukken om te komen.
Voel me niet helemaal jofel en sinds vanavond ook ineens hoge koorts
Maar ik wil mee dus ga hopen dat het morgen over is en proberen toch te komenals het echt niet gaat sms ik Lieke morgen nog wel even.

Jammer Sam, maar heel veel beterschap, doe lekker rustig aan en goed uitziekensamantha! schreef:Ik ga afzeggen helaas, vind het erg jammer maar ik kom niet eens fatsoenlijk mijn bed uit dus wandelen gaat echt niet lukken![]()
Veel plezier allemaal!
Verstandige keuze Sam, en nu goed uitrusten en goed uitzieken anders blijf je maar kwakkelen en dat willen we niet.samantha! schreef:Ik ga afzeggen helaas, vind het erg jammer maar ik kom niet eens fatsoenlijk mijn bed uit dus wandelen gaat echt niet lukken![]()
Veel plezier allemaal!

marian* schreef:Jammer dat je er niet bij was Samantha;het was erg gezellig.
Ik heb geen foto's kunnen maken doordat mijn net opgeladen batterijen na 3 foto's alweer leeg waren![]()
Kiki ligt voor Pampus

marian* schreef:Jammer dat je er niet bij was Samantha;het was erg gezellig.
Ik heb geen foto's kunnen maken doordat mijn net opgeladen batterijen na 3 foto's alweer leeg waren![]()
Kiki ligt voor Pampus
Ja,dus óf de batterijen zijn op óf de camera maakt ergens sluiting.P-tt schreef:marian* schreef:Jammer dat je er niet bij was Samantha;het was erg gezellig.
Kiki ligt voor Pampuswas je camera zo snel leeg!

lieke schreef:marian* schreef:Jammer dat je er niet bij was Samantha;het was erg gezellig.
Kiki ligt voor Pampus
Lyndie en Bonnie liggen hier helemaal uitgestrekt in coma.

Dan doet de batterij van Kiki het in ieder geval wél goedmarian* schreef:Het coma duurde hier een half uurtje,en toen was de batterij weer opgeladen.
DeDiana schreef:Dan doet de batterij van Kiki het in ieder geval wél goedmarian* schreef:Het coma duurde hier een half uurtje,en toen was de batterij weer opgeladen.

O, wat goed dat je eraan hebt gedacht! De herder staat ook op de Amivedi-website inderdaad: http://www.amivedi.nl/DierDetail.aspx?MeldingId=784447marian* schreef:Ja daar mankeert niks aan![]()
Ik heb trouwens de vermissing van de Zwitserse Herder en het kleine hondje op de FB-groep gezet.