Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bulldog neergestoken

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Re: Bulldog neergestoken

Ongelezen bericht door Fizgig »

Toen ik in de gehandicaptenzorg werkte heb ik veel geleerd over stoornissen ed, ook psychische. En het interessante is, sommige mensen kunnen zich niet inleven in anderen. Dat kunnen ze ècht niet, het is niet zo dat ze het niet willen. Ze hebben de hersenfunctie empathie nooit ontwikkeld of er ontbreken onderdelen in hun brein waardoor ze het niet kunnen. Ik snap daar helemaal niks van, hoe is het nou mogelijk dat je wel begrijpt dat je niet wilt dat je eigen hond dood gaat, en je niet begrijpt dat een ander dat ook niet wil.

Waarschijnlijk als de bulldog de kleine hond wel had doodgebeten, had ze zich precies hetzelfde gedragen. Ze zijn gewoon niet in staat de boel om te draaien en naar zichzelf te kijken. Dus boos maakt die mevrouw me niet, ik heb meer medelijden met haar om haar beperkingen eigenlijk. Ze gedraagt zich zoals een 5-jarig kind zou doen, en zo zie ik haar ook. Een kind in de verpakking van een volwassene.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

S@ndr@ schreef:yep, zoveel steken is gewoon primitieve haat, dat is geen verdediging meer, maar een dat ding moet dood, :boos:
Is dat zo? 23 x is snel gebeurd als je op die manier probeert om te zorgen dat die hond je eigen hond loslaat. Vooral ook omdat er hoogstwaarschijnlijk niet gereageerd wordt door die Ambull tot de fatale steek.

Menselijke slachtoffers van een steekpartij geven nagenoeg allemaal aan niet in de gaten te hebben gehad dat ze werden gestoken. Totdat ze in elkaar zakten of plotseling zagen dat ze ergens bloedden. Tenzij ze de messentrekker echt zagen steken. Maar zelfs als ze zagen dat degene met wie ze vochten een mes had voelden ze vaak toch niet dat ze werden gestoken. Adrenaline etc.

Die man is begonnen met een mes op die hond in te steken om zijn hond te bevrijden. Dan is het logisch dat je net zolang doorsteekt tot je hond bevrijdt is.
Gr. Aniek

Afbeelding
Simonne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Yorkshire Terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Simonne »

Wat afschuwelijk!
Je zult maar tot zoiets gedreven worden... :ugh:
Ik kan me voorstellen, dat het hem niet in de koude kleren is gaan zitten.
Je kunt toch moeilijk je hondje uit gaan laten met een bus pepperspray in je zak, voor het geval dat...
Groetjes,
Simonne

Afbeelding

"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Fizgig schreef:Toen ik in de gehandicaptenzorg werkte heb ik veel geleerd over stoornissen ed, ook psychische. En het interessante is, sommige mensen kunnen zich niet inleven in anderen. Dat kunnen ze ècht niet, het is niet zo dat ze het niet willen. Ze hebben de hersenfunctie empathie nooit ontwikkeld of er ontbreken onderdelen in hun brein waardoor ze het niet kunnen. Ik snap daar helemaal niks van, hoe is het nou mogelijk dat je wel begrijpt dat je niet wilt dat je eigen hond dood gaat, en je niet begrijpt dat een ander dat ook niet wil.

Waarschijnlijk als de bulldog de kleine hond wel had doodgebeten, had ze zich precies hetzelfde gedragen. Ze zijn gewoon niet in staat de boel om te draaien en naar zichzelf te kijken. Dus boos maakt die mevrouw me niet, ik heb meer medelijden met haar om haar beperkingen eigenlijk. Ze gedraagt zich zoals een 5-jarig kind zou doen, en zo zie ik haar ook. Een kind in de verpakking van een volwassene.
Dat zal allemaal wel, maar ik denk niet dat je zo'n soort innerlijke afweging loopt te maken als je hond wordt gesloopt.
Daar ga je waarschijnlijk niet met de handen in de zakken bij staan kijken, terwijl je begrijpend de kwetsuren aan de frontaalkwab van de eigenaresse van de sloper in kwestie aan het bespreken bent.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

-Saskia- schreef:
Eline* schreef:Vreselijk incident! Als je als baas je hond verscheurd ziet worden denk ik dat er bij heel wat mensen een knopje om kan gaan. Afschuwelijk.
Dat denk ik ook.
Maar 23 steken is niet mis. Ik had het wat normaler gevonden als er had gestaan dat doodslaan of wurgen eerst was geprobeerd.
Al is het gemakkelijk praten vanaf de zijlijn, ik hoop dat ik nooit te weten kom hoe ik reageer als mijn hond versnipperd wordt.

Voor het baasje van de bulldog ook een nachtmerrie maar iemand die geen empathie toont wanneer haar eigen hond ándere beesten wil afmaken krijgt er van mij ook geen.
Wat een giswerk en bijzondere ideeen en gedachten lees ik hier toch...
Ik ben vrij beeldend ingesteld en heb een groot inbeeldingsvermogen en kan me dingen heel goed voorstellen dus misschien dat het daar aan ligt hoor maar het is volgens mij aardig bewezen dat je JUIST sneller met een wapen steekt of slaat in razernij of ruzie of moord dan dat je dat met je blote handjes doet.

Ik kan me in elk geval heel goed voorstellen dat ik "gemakkelijker" iets pak om mee te slaan of te steken of te prikken of wat dan ook dan dat ik als een Neanderthaler met mijn blote handen om de nek van een hond het laatste restje leven en adem ergens uitknijp.
Met een mes of iets dergelijks creeer je namelijk 'afstand' en dat is dus ook wat ik ervan weet en erover gelezen heb in bvb artikelen over moorden, docu's etc.

23 keer steken is niet zoveel hoor als dat in setting als deze gebeurt, maar goed...
De man is helemaal gestoord - so be it...

Ik zal wel een rare interesse hebben in de psyche en mental state of mind omtrent misdaden/moorden en dergelijke want ik heb er best veel over gelezen
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Budkes schreef:
S@ndr@ schreef:yep, zoveel steken is gewoon primitieve haat, dat is geen verdediging meer, maar een dat ding moet dood, :boos:
Is dat zo? 23 x is snel gebeurd als je op die manier probeert om te zorgen dat die hond je eigen hond loslaat. Vooral ook omdat er hoogstwaarschijnlijk niet gereageerd wordt door die Ambull tot de fatale steek.

Menselijke slachtoffers van een steekpartij geven nagenoeg allemaal aan niet in de gaten te hebben gehad dat ze werden gestoken. Totdat ze in elkaar zakten of plotseling zagen dat ze ergens bloedden. Tenzij ze de messentrekker echt zagen steken. Maar zelfs als ze zagen dat degene met wie ze vochten een mes had voelden ze vaak toch niet dat ze werden gestoken. Adrenaline etc.

Die man is begonnen met een mes op die hond in te steken om zijn hond te bevrijden. Dan is het logisch dat je net zolang doorsteekt tot je hond bevrijdt is.
nou, dit dus ook :ok:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Budkes schreef:

Nee 23 keer steken is helemaal niet snel gebeurt, na een keer of tien, zou het toch echt wel door moeten dringen hoor :wink:, zelfs met een shot adrenaline in je donder
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 13 okt 2012 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Fizgig
Zeer actief

Nou doodgaan door messteken duurt langer dan je denkt. In films liggen ze zo dood maar in het echt moet eerst de circulatie staken he. Dat kan even duren als er geen grote aderen geraakt zijn.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

S@ndr@ schreef:
Budkes schreef:

Nee 23 keer steken is helemaal niet snel gebeurt, na een keer of tien, zou het toch echt wel door moeten dringen hoor :wink:, zelfs met een shot adrenaline in je donder
Bij een vechtende Ambull? Zonder dat ie leeg begint te bloeden? Als die 10 x geen vitale delen hebben geraakt knippert ie nog niet met zijn ogen.
Gr. Aniek

Afbeelding
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Ik zou hetzelfde gedaan hebben als het Romy was die tussen de kaken van dat beest zat. Steken, steken en nog eens tot ie mijn hond los had gelaten.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

denk je nou echt dat die hond nog vecht als hij al een keer of 10 gestoken is ook al is het een ambull, t is net een gewone hond :wink: , en hij vocht niet met die vent, en die york zal ook wel losgelaten zijn na de eerste steken- zomaar een gokje.
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

S@ndr@ schreef:denk je nou echt dat die hond nog vecht als hij al een keer of 10 gestoken is ook al is het een ambull, t is net een gewone hond :wink: , en hij vocht niet met die vent, en die york zal ook wel losgelaten zijn na de eerste steken- zomaar een gokje.
Ik denk dat je je daarin vergist, door de adrenaline voel je pijn eerst niet.
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Ik ben een redelijk geweldloos mens, dacht ik zo. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat die man zijn arme hondje koste wat kost wilde redden. Wat Jaap zegt: die angst en frustratie is natuurlijk over verloop van tijd opgebouwd omdat dit niet het eerste of enige incident was met deze hond.

Ik heb wel zielsmedelijden met die man. Hij lijkt me een normale hondenliefhebber en dan is het vreselijk om zoiets te doen en daar mee te moeten leven.
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Als ik het goed heb begrepen waren 22 steken maar oppervlakkig, dus ik denk dat die man er zelf ook erg veel moeite mee had om die hond neer te steken en uiteindelijk toch maar harder toestak omdat die hond zijn hondje niet losliet.

Heb er wel begrip voor, al denk ik dat ik zelf ook geen hond kan doodsteken.
Als mijn honden aangevallen worden geef ik meestal die andere hond een grote bek en dat heeft gelukkig die paar keer dat het gebeurd is geholpen.

Een paar weken terug is Tama nog gegrepen door een Bullmastiff ik dacht echt daar gaat ze, want de tweede Bullmastiff ging de andere helpen, gelukkig kwam een van die Bulls half in de sloot terecht en toen ik mijn grote bek opentrok stopte de andere even en toen had zijn eigenaar de tijd om hem te grijpen was nog moeilijk want die man had ook nog een baby in zijn arm.

Gelukkig was het meer herrie dan dat er echt door gebeten werd Tama lag wel gillend onder die ene Bull op haar rug. Maar het viel dus heel erg mee. Ze zat alleen een beetje onder het speeksel van die hond.
Schrok me wel een ongeluk.
Maar ik ben niet zo type die gelijk met haar vuisten klaar staat. Toen ik jaren terug in de kelder werd aangevallen door een vent met een nylonkous over zijn kop heb ik ook alleen maar gegild nadat ik eerst moest lachen en hem vroeg wat hij kwam doen, toen hij me vastgreep ben ik dus gaan gillen en toen maakte hij dat hij weg kwam.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
S@ndr@
Zeer actief

Pemba schreef:
S@ndr@ schreef:denk je nou echt dat die hond nog vecht als hij al een keer of 10 gestoken is ook al is het een ambull, t is net een gewone hond :wink: , en hij vocht niet met die vent, en die york zal ook wel losgelaten zijn na de eerste steken- zomaar een gokje.
Ik denk dat je je daarin vergist, door de adrenaline voel je pijn eerst niet.
nee eerst niet, daarna des te harder, zo reageert een lijf namelijk.
en verder geeft een lichaam nog niet mee, moet je eens proberen als je weer eens iets moet slachten voor de honden, hoeveel moeite het kost om zoveel keer echt te steken.
je zegt t makkelijker dan je het uitvoert.
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

mercedes2803 schreef:Ik kan me in elk geval heel goed voorstellen dat ik "gemakkelijker" iets pak om mee te slaan of te steken of te prikken of wat dan ook dan dat ik als een Neanderthaler met mijn blote handen om de nek van een hond het laatste restje leven en adem ergens uitknijp.
Ik ben net omgekeerd. Ik vind steken zo...invasief en bloederig, een stuk rommeliger.
Nu weet ik niet of de speknek van die ambull zich überhaupt met een lijn zou laten wurgen maar ik had dat toch eerst geprobeerd.
Fizgig
Zeer actief

Ik kijk veel programma's over gruwelijke moorden, het is een morbide interesse, ik weet het. Forensische criminologie ed, lijkschouwerswerk. En als mensen worden vermoord met een mes, is het meestal zo dat er meerdere steken nodig zijn. Tenzij er een slagader wordt geraakt, dan bloedt iemand in een kwartier dood, of recht in het hart natuurlijk, vrij zeldzaam. Maar dat duurt nog een kwartier dus. Iemand zo in het hart steken, lukt ook niet zomaar inderdaad, daar moet je héél sterk voor zijn. Dus het grote aantal steken zegt mij alleen dat de steken niet dodelijk waren, op één na waarschijnlijk. Ook als mensen in de buik worden gestoken, in organen, leven ze meestal nog een tijdje. Dus de hond ging door met vechten, zodat de man wel moest doorsteken. Met een mes kun je iemand maar beter niet proberen te vermoorden. Erg lastig, erg smerig, erg langdurig. Of je moet wel heel veel haat hebben inderdaad. Maar in dit geval, omdat je weet dat het om een bulldog ging, weet ik gewoon zeker dat hij niet uitgeschakeld werd door de steken en dat de man daarom doorging. Mensen voelen ook de wonden vaak pas in het ziekenhuis, dat was bij mijn broer ook zo, die werd neergestoken. Die wist het niet eens.

Je hersenen maken hele sterke natuurlijke pijnstillers aan in zo'n geval, endorfines, die de pijn meteen uitschakelen. Dat kan echt wel even duren, want je centrale zenuwstelsel gaat op een lager pitje werken als je zo hard bloedt, waardoor je pijn ook weer minder voelt. Daardoor kun je in shock raken, wat helemaal alle gevoel uitschakelt. Doodgaan is prettiger dan je denkt, ik heb daar ook veel boeken over gelezen en het is echt zo dat mensen gewoon niks voelen bij levensbedreigend trauma, soms zelfs nog kunnen handelen. Als ze er nog van terugkomen, vertellen ze zelfs soms dat ze boven hun eigen lichaam zweefden tijdens de bewusteloosheid. Dat ze dus buiten hun lichaam traden. Dat is de natuur he, die verzacht dat soort dingen echt enorm. Gelukkig maar natuurlijk, alleen in het geval van een vechtende bulldog is het niet zo handig.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik kan wel begrijpen dat iemand alles doet hoor om een hondje te redden. Uit razernij. Of gewoon omdat je op dat moment niks anders kan bedenken.

Maar persoonlijk en ik ken mezelf wel goed. Zou er dan voor gekozen hebben om 1x Goed te steken.
Maar eerder een steen zou pakken wat gelijk op te rapen vald van de grond ofzo en dan bijwijze van de harses in slaan van de hond. Omdat ook ik niet zou na denken of die hond het overleeft maar echt alleen Toots zou willen bevrijden.

Maar als je 22 of 23 keer op een dier in steekt dat is Woede en Haat. Als iemand daar toe in staat is doet die dat ook bij mensen denk ik zo.

Ik kan me best wel voorstellen dat de man een dierenliefhebber is hoor. Maar toch dat iemand dat kan krijg ik de rillingen van. En ook van het feit dat er mensen hier zitten die dat ook zouden kunnen brrrr
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Simonne
Zeer actief

Ik zou niet weten, of ik het zou kunnen.
Volgens mij kan je zoiets niet van te voren weten.
Ik kan me wel voorstellen, dat je in de "red zone" terecht komt.
En hoe ikzelf dan zou reageren? Geen idee.
Groetjes,
Simonne

Afbeelding

"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
Fizgig
Zeer actief

Nou geweld gebruiken helpt dus niet tenzij je beslist dat je de hond gaat vermoorden. Door geweld gaat de hond alleen maar harder bijten en meer vasthouden. Dus ik zit te denken, zou een heel hard geluid niet beter helpen? Zo'n voetbalstadiontoeter ofzo af laten gaan, ik denk dat je dan meer kans hebt dat ie loslaat. Of hem de adem benemen, of aan de achterpoten de lucht in tillen. Misschien dat ie dan moet herpakken en dat de hond los komt.
S@ndr@
Zeer actief

Simonne schreef:Ik zou niet weten, of ik het zou kunnen.
Volgens mij kan je zoiets niet van te voren weten.
Ik kan me wel voorstellen, dat je in de "red zone" terecht komt.
En hoe ikzelf dan zou reageren? Geen idee.
van dat soort termen krijg ik uitslag :Q:
Please zeg.
Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, sorry, maar ik ga geen honden doden, onder welke omstandigheden dan ook :hmmm:
ik heb dat gewoon niet in me :U: , dan maar een watje
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

Gelukkig hoeft dat geen woede en haat te zijn. Maar kan het ook paniek zijn. En het valt niet mee om een beest te vermoorden, het beste kan je denk ik voor de keel gaan. Daar kan je het makkelijkste bij de slagaderen en ook als je de luchtpijp sloopt zullen de meeste honden vrij snel loslaten (o.a. omdat er dan bloed in de longen stroomt).

Zelf heb ik een keer een slang onthoofd en dat viel ook nog vies tegen, en dat was een nieuw vlijmscherp mes. In die situatie was dat de beste optie maar het blijft bizar om te doen (het was dat of uitgezet laten worden, was niet mijn slang en had geen mogelijke opvang).
Simonne
Zeer actief

S@ndr@ schreef: van dat soort termen krijg ik uitslag :Q:

Hihi, ik vond hem wel duidelijk.

Maar goed, buiten dat, ik denk niet dat je een watje bent in zo'n geval.
Ik denk, dat niemand een watje is.
Dat mensen verstarren kan ik me wel voorstellen.
Dat iemand een steen pakt ook.
Maar dat zijn allemaal moment impulsen.
Groetjes,
Simonne

Afbeelding

Pool
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Pool »

Ik zou precies hetzelfde hebben gehandels als de man in het artikel. Volgens mij zien een paar mensen die hier reageren de wereld een ietsie door een roze bril en leven in een droomwereld. Jeetje om te zeggen dat je dan in 1x goed zou steken......wat een intelligentie. Tevens het insteken op een dood dier(voor barf ofzo)is niet te vergelijken als je in razernij je eigen hondje wilt redden. Wat deze man heeft gedaan is de buurt verlost van een gevaarlijke hond, nu moet de eigenaresse nog worden aangepakt zodat zij nooit geen honden meer mag houden.
[img][img] <b>Vóór</b>
Afbeelding
In vrijheid verbonden
Jaap*
Zeer actief

Domor schreef:Zelf heb ik een keer een slang onthoofd (het was dat of uitgezet laten worden, was niet mijn slang en had geen mogelijke opvang).
Tja, dan zit er niks anders op dan hem te onthoofden :19:
S@ndr@
Zeer actief

Ik verstar helemaal niet, maar ik laat mijn hersenen niet thuis en mijn messen wel.
voor dat ik in moordmodus ga zal er toch een stukje meer moeten gebeuren.
en van CM termen krijg ik nu eenmaal zwaar eczeem of zo :gvd:
ik heb het nu eenmaal niet zo op die vent :U:
Budkes
Zeer actief

Ja dat denk ik echt, sterker nog ik weet het haast wel zeker.
Je gokt echt fout. Alle gevallen die ik ken waarbij hobden danwel gestoken danwel geschoten zijn om een gevecht te beeindigen moest er net zolang geschoten worden tot die honden dood waren, eerder stopten ze niet.

Als die hond een andere hond aan het bijten is dan voelt hij de steken niet tenzij ze vitaal zijn, danwel als hij leegbloed. Waarom stoppen honden niet met vechten als ze al poten los hebben liggen, oren afgescheurd hebben, of anderssoortige ernstige verwondingen? Bij pitbullgevechten zie je dat er pas opgegeven wordt na totale uitputting. Ook al vloeit het bloed rijkelijk er wordt gewoon doorgevochten. Een rijtende bijtwond is vele malen pijnlijker dan een messteek. Dus nee ik gok niet graag maar durf een heleboel geld erop te zetten dat die Ambull pas losliet na een fatale steek. En dat kan erg lang duren als je dom in het rond aan het steken bent. Voor dat die geplaatst is.
Een kogel is veel verwoestender en nagenoeg nooit valt een hond dood neer na geschoten te zijn, bijna altijd zijn er meerdere schoten nodig.
Gr. Aniek

Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

S@ndr@ schreef:Ik verstar helemaal niet, maar ik laat mijn hersenen niet thuis en mijn messen wel.
en van CM termen krijg ik nu eenmaal zwaar eczeem of zo :gvd:
ik heb het nu eenmaal niet zo op die vent :U:

hoe vaak heb jij nu je kleine hondje uit de bek van een hond moeten redden?
Budkes
Zeer actief

-Saskia- schreef:
mercedes2803 schreef:Ik kan me in elk geval heel goed voorstellen dat ik "gemakkelijker" iets pak om mee te slaan of te steken of te prikken of wat dan ook dan dat ik als een Neanderthaler met mijn blote handen om de nek van een hond het laatste restje leven en adem ergens uitknijp.
Ik ben net omgekeerd. Ik vind steken zo...invasief en bloederig, een stuk rommeliger.
Nu weet ik niet of de speknek van die ambull zich überhaupt met een lijn zou laten wurgen maar ik had dat toch eerst geprobeerd.
Dat was wss ook nog eens een stuk effectiever geweest, als het lichtje uitgaat laat ie vanzelf los en an daarna ook nog weer gewoon bijkomen ook.
Gr. Aniek

Afbeelding
Jaap*
Zeer actief

S@ndr@ schreef:Ik verstar helemaal niet, maar ik laat mijn hersenen niet thuis en mijn messen wel.
Een stukje meer? Wat moet er dan nog meer gebeuren?
Als jouw hond mijn hond serieus grijpt, en jij doet niks en ik kan hem er niet vanaf krijgen, dan grijp ik waarschijnlijk alles wat maar voorhanden is om hem eraf te krijgen. Ik sla hem misschien wel de hersens in als dat moet.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”