Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het grote hysterische terriertopic.
Moderator: moderatorteam
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Re: Het grote hysterische terriertopic.
@terrierjunk: interessant en leuk stuk om te lezen 
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
- Aantal honden: 2
Re: Het grote hysterische terriertopic.
@ Terrierjunk, gave uitleg. En ik herken toch wel een en ander in je verhaal. Ik heb geen jagende terriers, ik weet ook niet of de huidige Cairn terrier daar nog echt geschikt voor zou zijn. Maar het zijn wel honden waar ik echt wat mee moet doen. Ik loop veel met ze, maar daarnaast doe ik ook behendigheid, steppen en speuren met ze. Godzijdank is het behendigheidsseizoen weer begonnen, want Floor werd echt stierlijk vervelend, blafferig en ze vertoonde zelfs agressie aan de lijn naar soortgenoten. Nu kan ze haar ei weer kwijt en het is op slag weer mijn gehoorzame Floor. Met haar dochter Penny doe ik speuren en veel mensen vragen zich af of ze zich daar wel op kan concentreren. Nou, ik kan je vertellen van wel, haar hele ziel en zaligheid legt ze daarin. Dat gedram met speeltjes onder de bank, heb ik nu geen last meer van, want ze wordt echt moe van speuren en daarna heb ik haardkleedjes in huis. Ik heb al zo vaak gehoord van mensen dat ze zich verbazen dat er 4 honden in huis zijn als ze op visite komen, want je ziet en hoort ze amper. Ik kan me ook niet vinden in wat er vaak over terriers wordt gezegd, dat het zulke drukke honden zijn. Ze zijn zeer actief, altijd in voor actie, maar naar mijn idee als je ze geestelijk bezig houdt, zijn ze in huis net zo rustig als een Golden Retriever.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.