Veenmug schreef:Beter een buur met 5 rustige honden dan 1 met een continu doorgaand keffertje.
Hahahaha onze oude buren vinden het erg dat we weg zijn, de nieuwelingen hebben drukke kids en onze 9 honden toen hoorden ze nooit. Andere buren wisten niet eens dat we er 9 hadden.
Nu hebben we er 12 en met 2 valt het goed te doen. Van de 12 zij er 5 van mij om mee te werken en te sporten en mijn vriend houd zijn eigen honden bezig.
Dit weekend was ik wel alleen en was het best een heel planning om alle honden tevreden te houden. Dus in mijn eentje zou ik er niet meer nemen.
Ik krijg wel eens commentaar ofdat ik niet beter aan kinderen zou beginnen of dat mijn huis wel vies zou zijn. Wan ja er zijn van die programmas van mensen met veel dieren en het is er altijd ongelooflijk goor.
En dat zal nogal wat kosten zekers. Nou ooit berekend en ken iemand met 2 honden die meer kwijt is per maand dan wij voor 12.
Mijn buren vinden het alleen maar leuk en waren wat beledigd dat ik de nieuwe verzwegen had tot dag van komst. Alle honden krijgen zowat dagelijks hun kroel van hun.
Het wordt onhoudbaar als je geestelijk en financieel niet alle honden niet kan verzorgen naar behoren.
Moest ik nu alleen komen te vallen zullen er helaas honden weg moeten. Ik heb de tijd en het geld er niet voor.