~Suzanne~ schreef:Fiepje schreef:S@ndr@ schreef:jij ook, makkelijker is er niet, hop bok val houden voorlopig
succes en hopelijk gaat t nu goed komen met heer, RC, is best een goed voer hoor

Dankjwel!

Ik vrees dat de opmerking over de brok sarcastisch was ;-(
Waarom heb je niet eerst laten onderzoeken of er wel wormen ZIJN? Dat is toch logischer dan er maar een extra belastend gif in gooien of ben ik nou gek? De ontwormingskuur zelf kan nu rot werken voor pup omdat er dus die achterstand al is.
Ik zou ZEKER overwegen om de brok aan de kant te schuiven en het gewoon te houden op Smuldier. Niet onbeperkt trouwens

maar wel meermalen per dag wat aanbieden. Veel dierenartsen hebben geen benul hoe goed vlees is voor honden en verkopen zelf de brokken.. dan willen ze daar natuurlijk ook wat op verdienen.
Geef anders 2 x brok per dag (niet laten staan, dan wordt 't een verwend hondje

en 2 x Smuldier.
Geen van beiden zou ik onbeperkt geven; honden kunnen geen maat houden en vreten zich dan in 1 x vol en dat is niet goed.
Sterkte met frummel!
Wie weet kom je er in de loop der tijd, als ze groeit, achter wat de kruising is / kan zijn. Niet dat dat nou belangrijk is

maar wel grappig om te weten denk ik?
Suzanne
Omdat de DA er nogal zeker van leek te zijn. ook ivm haar bolle buikje.
Ik hou haar eerst maar op RC. Ga nu niet weer wisselen naar wat anders, eerst die diarree maar ver achter ons laten.
Ik wil het niet riskeren.
Vlees kan later altijd nog.
ik heb het wel de hele dag staan, maar ze hapt er zo nu en dan wat in om, en tegen het einde van de dag zit ze ongeveer rond de aanbevolen hoeveelheid verwacht ik.
Eerst maar eens gaan groeien, kan ik dan altijd verder kijken naar welk voer ik wil geven..
Ik ben niet anti brok.
Fresa krijgt Cavom, en zo nu en dan smuldier, dat gaat prima. dus hopelijk is dat voor Grava straks ook mogelijk.
Edit: ik ben inderdaad reuze benieuwd hoe ze uiteindelijk uitgroeit!
En wat betreft dat honden geen maat houden, Fresa heeft ook de hele dag brokken staan, dat werkt voor haar prima. maar er zijn ongetwijfeld honden die zich helemaal te pletter vreten, dan zou het inderdaad geen aanrader zijn.