Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

honden alleen tijdens overnachting

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Re: honden alleen tijdens overnachting

Ongelezen bericht door flamme »

malinois schreef:
Pakdebal schreef:
Melanie 74 schreef:Toen ik nog alleen was had ik ook vaak nachtdiensten en lag mijn hond heerlijk op mijn bed te slapen tot ik weer thuis was.
Ik zie ook niet het probleem hoor.

heerlijk op een warm bed is totaal anders dan buiten

..................................
Sommige honden vinden een warm bed vreselijk...
Daarbij, als de honden wel binnen slapen, slapen ze evengoed niet op bed :wink: honden mogen nl. van mij niet boven komen.
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

ik vind pak de bal echt hilarisch
ik denk wel eens dat ze een hoax is, maar niemand kan de dingen verzinnen die zij uitkraamt dus ze moet wel echt zijn :mrgreen:

betreft honden alleen laten snachts, sja ik zie het verschil ook niet tussen over dag of snachts, als het goed is slapen ze gewoon lijkt mij.
en snachts een keer blaffen? ja dat kan toch, ze kunnen overdag ook een keer blaffen terwijl er wellicht wel iemand in de buurt aan het slapen is omdat diegene uit de nachtdienst komt.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ik vind er eigenlijk niks van. wij hebben een keer een feestje gehad bij de buren van schoonpa.. toen het tijd was om haar huis te gaan om 5 uur 's ochtends waren we kapot en zijn we eerst tot 10 uur bij schoonpa in huis gaan slapen.

hondjes hebben er niks aan overgehouden.

verder zijn ze nooit 's nachts alleen, maar dat is omdat het gewoon niet voorkomt.
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Podenji schreef:ik vind pak de bal echt hilarisch
ik denk wel eens dat ze een hoax is, maar niemand kan de dingen verzinnen die zij uitkraamt dus ze moet wel echt zijn :mrgreen:

betreft honden alleen laten snachts, sja ik zie het verschil ook niet tussen over dag of snachts, als het goed is slapen ze gewoon lijkt mij.
en snachts een keer blaffen? ja dat kan toch, ze kunnen overdag ook een keer blaffen terwijl er wellicht wel iemand in de buurt aan het slapen is omdat diegene uit de nachtdienst komt.
Wat betreft je eerste alinea :LOL: :F:

Wat betreft je 2e, ja dat gebeurd regelmatig. Ik werk alleen maar nachten en mijn overbuurhond blaft de hele dag :wink:
mireille
Zeer actief
Mijn ras(sen): galgo, greyhound, podenco, australian shepherd, dwergpoedel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door mireille »

Ik vind het juist heerlijk om nachten te werken en ik denk dat mijn honden dat met mij eens zijn.
Juist door nachten te werken heb ik veel meer tijd voor hen. Snachts slapen ze lekker rustig en zodra ik thuis kom lekker wandelen, even een paar uurtjes het bed in en dan weer wandelen. In verhouding hebben ze daar veel meer in qua thuis zijn
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”