Goh, meen je dat?malinois schreef:Nee maar ik ben ook niet zo vriendelijk gebleven na deze mailranetje schreef:Nee ik zou dat ook niet bedacht hebben.malinois schreef:Ja lach maar...![]()
Dat bedenk je toch niet?
In ieder geval neem ik aan dat hij niet meer heeft geschreven?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
je moet het maar durven hè?!
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: je moet het maar durven hè?!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Zal ik hem naar jou sturenInge O schreef:whahahahahahamalinois schreef:Ja lach maar...![]()
Dat bedenk je toch niet?![]()
![]()
!!!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is niet voor herhaling vatbaarJion schreef:Wat heb je geantwoord?malinois schreef:Nee maar ik ben ook niet zo vriendelijk gebleven na deze mailranetje schreef:Nee ik zou dat ook niet bedacht hebben.malinois schreef:Ja lach maar...![]()
Dat bedenk je toch niet?
In ieder geval neem ik aan dat hij niet meer heeft geschreven?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
telefoonnr. heb ik van ellende al van de site gehaald, mensen krijgen het voor elkaar om midden in de nacht (02.30) te bellen om uitleg over het karakter van een MHMickie schreef:Wie A zegt moet B zeggenmalinois schreef:Dat is niet voor herhaling vatbaarJion schreef:Wat heb je geantwoord?![]()
Niet ons en beetje nieuwsgierig zitten maken en dan afhaken![]()
Heb ook al het nodige voorbij zien en horen komen per mail en per telefoon. Ik verbaas me nergens meer over.
Kan er soms ook hartelijk om lachen.
Kreeg net voor mijn vakantie een email van een familie die 'even naar de hondjes wilden kom kijken, omdat het toch niet zo mooi weer was en dan hadden de kids wat te doen zo in het weekend'
Echt, soms vraag je je af wat mensen bezielt.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Célie schreef:Wat een mongoolmalinois schreef: Kijk dat krijg je dan als je elk mailtje netjes snel beantwoord en dan zelf een dagje moet trainen (let wel ELKE dag mailde hij!!)
Waar ben je mee bezig???
Sorry voor jou, maar je antwoord mij dat je meer tijd nodig hebt, je bent niet thuis.
Je kunt pas antwoorden als je thuis bent.
Dit is niet consequent, je bent er wel maar ook weer niet????
Ik wil graag advies van je, maar als jij je informatie bij een ander moet halen, en je het niet zelf weet, ben je niet waardevol voor mij.
Dit is de essentie van het opvoeden van een mechelaar.
Weten waar je mee bezig bent, reageren op het moment "suprime".
Achteraf is het gemakkelijk praten.
Geef je mij "nu "advies of praten we achteraf??
Achteraf is voor mij geen optie, leuk je te heb gemaild, maar dan ben je geen toegevoegde waarde meer voor mij.
Lees graag je reactie, maar weet wel dat **naam hond** voor mij voorop staat en dat ik open sta voor goede adviezen, maar jij bent nu voor mij twijfelachtig.
Consequent is de vraag, ben jij dat.?
Geen kwade bedoelingen, alleen maar eerlijk en oprecht.
Ik vraag me nu serieus af welke toegevoegde waarde jij voor mij kunt hebben?
Het ga je goed
Net of het voor jou een voorrecht is dat hij je mailt.

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Jahaa, want als je niet snel kan reageren op mailtjes ben je zéker niet snel genoeg om een Mechelaar op te voeden!malinois schreef:ik denk dat ik er heel blij mee zou moeten zijn of zoiets...
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Ik lees sommige van de mailtjes echt zo
Wat een figuren joh.
Wat een figuren joh.
-
tineke
Ha ha dat is niet alleen bij fokkers zo hoor , Alma en ik hebben dat ook vaak.
Vooral als je nee zegt tegen mensen ,doet Alma dan ook nog eens heel erg politiek correct maar dat maakt niet uit.
De eerste keer dat ze zo'n muil kreeg was ze oprecht geschokt ,nu is ze er inmiddels wat aan gewend.
De laatste keer was nog met Binkie , ze wees ze keurig af dat wat hun in gedachten wij minder vonden passen bij hem en ja hoor daar had ze weer een muil per mail te pakken.
Alma handelt dat meestal direct zelf af ,als het de spuigaten uit gaat lopen neem ik het over

Vooral als je nee zegt tegen mensen ,doet Alma dan ook nog eens heel erg politiek correct maar dat maakt niet uit.
De eerste keer dat ze zo'n muil kreeg was ze oprecht geschokt ,nu is ze er inmiddels wat aan gewend.
De laatste keer was nog met Binkie , ze wees ze keurig af dat wat hun in gedachten wij minder vonden passen bij hem en ja hoor daar had ze weer een muil per mail te pakken.
Alma handelt dat meestal direct zelf af ,als het de spuigaten uit gaat lopen neem ik het over
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Echt met open mond gelezen dit topic.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Nou, Malinois, vind het ook wel onbeschoft dat je ging trainen hoor.. Dan had je zomaar adviezen van tweede hand kunnen krijgen en doorgeven.. Niet echt betrouwbaar. 
Wat een oetlul, zeg.

- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Het draait tegenwoordig nog maar om 1 ding, ikke, ikke, ikke. Ik zit in het bestuur van de Nederlandse Cairn Terrier Club en daar werd ik laatst aangesproken door een lid, een kennis van haar had mijn gebeld over de jonge honden en veteranendag. Ze wilde nog inschrijven, maar de inschrijving was gesloten. Ze kreeg mijn man en die zei dat ik aan het sporten was en pas laat thuis was. Woest was ze. En dat terwijl mijn man netjes gevraagd heeft of ik terug moest bellen, dat hoefde allemaal niet, ze zou wel mailen. Maar het betreffende lid heeft serieus gevraagd hoe het toch mogelijk was dat ik was gaan sporten...
Ehmm, misschien heb ik nog een leven naast de club?
Ik geef je groot gelijk Inge. Laat ze lekker in de st*** zakken.
Ik geef je groot gelijk Inge. Laat ze lekker in de st*** zakken.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Werkelijk ongelofelijk wat hier voorbij komt
! Te bizar voor woorden eigenlijk.
Die mail die malinois kreeg en die opmerkingen die sachesfloor kreeg
. Mensen die woest worden als een klein kind, zodra ze niet direct krijgen wat ze willen...
.
Die mail die malinois kreeg en die opmerkingen die sachesfloor kreeg
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Nou ja zeg Fenella! Je weet toch wel dat je 24 uur per dag beschikbaar moet zijn, voor wie dan ook.
Die zou kunnen bellen of mailen. Hoe haal je het in je hoofd om zomaar iets anders te doen.

- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
I know, ik heb een hele dankbare taakNanna schreef:Haha!Saschesfloor schreef:Het draait tegenwoordig nog maar om 1 ding, ikke, ikke, ikke. Ik zit in het bestuur van de Nederlandse Cairn Terrier Club
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
-
Margo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje
- Contacteer:
Ik heb wel eens mensen hier over de vloer gehad, om kennis met het ras te maken, ze wilden daarna graag op mijn wachtlijst voor een pup, toch namen ze ergens anders een pup omdat dat sneller ging dan bij mij. Na een jaar of wat benaderden ze me weer, de hond moest weg, of ik ze even wilde helpen met herplaatsen...
Groetjes van Margo

-
Melanie 74
Tjah, sommige mensen ...
Gelukkig heb je ook hele leuke mensen waar dan een vriendschap uit ontstaat, anders zou je toch niet meer willen fokken hé
Gelukkig heb je ook hele leuke mensen waar dan een vriendschap uit ontstaat, anders zou je toch niet meer willen fokken hé
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Contacteer:
zeker waarMelanie 74 schreef:Tjah, sommige mensen ...
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Dit is wrl erg allemaal.... wat een egocentrisch gedoe van sommige mensen zeg.
-
Melanie 74
crutz schreef:zeker waarMelanie 74 schreef:Tjah, sommige mensen ...
Gelukkig heb je ook hele leuke mensen waar dan een vriendschap uit ontstaat, anders zou je toch niet meer willen fokken hé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriendschap of meer .....
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Melanie 74 schreef:crutz schreef:zeker waarMelanie 74 schreef:Tjah, sommige mensen ...
Gelukkig heb je ook hele leuke mensen waar dan een vriendschap uit ontstaat, anders zou je toch niet meer willen fokken hé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriendschap of meer .....
laat ik het zo zeggen....heb de sleutel van zn huis
maar oke, stiekem had ik die al om ooit als het nodig was voor de honden te zorgen en om vlees te leveren....
-
tineke
Maar het lijkt wel of dat overal zo is tegenwoordig.Saschesfloor schreef:Het draait tegenwoordig nog maar om 1 ding, ikke, ikke, ikke. Ik zit in het bestuur van de Nederlandse Cairn Terrier Club en daar werd ik laatst aangesproken door een lid, een kennis van haar had mijn gebeld over de jonge honden en veteranendag. Ze wilde nog inschrijven, maar de inschrijving was gesloten. Ze kreeg mijn man en die zei dat ik aan het sporten was en pas laat thuis was. Woest was ze. En dat terwijl mijn man netjes gevraagd heeft of ik terug moest bellen, dat hoefde allemaal niet, ze zou wel mailen. Maar het betreffende lid heeft serieus gevraagd hoe het toch mogelijk was dat ik was gaan sporten...Ehmm, misschien heb ik nog een leven naast de club?
Ik laat mijn mobiel thuis als ik naar de bios of uit eten ofzo ga.
Jan en ik gaan nog weleens op vrijdagavond de stad in om dat te doen en werkelijk waar is het al enkele malen gebeurd dat een van mijn kinderen dan gebeld werd omdat ik al uren onbereikbaar was
Dan heben ze gemaild ,gebeld en gesmst en als je daar niet binnen korte tijd op reageert schijnt vreemd te zijn en bellen ze naar je kinderen of die die weten waar je bent.
Op hun ,mijn moeder laat haar telefoon vaak thuis als ze weggaat, wordt dan met ongeloof gereageerd
-
Gos
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Haha ik zou er niet verbaasd over zijn.tineke schreef:Maar het lijkt wel of dat overal zo is tegenwoordig.
Ik laat mijn mobiel thuis als ik naar de bios of uit eten ofzo ga.
Jan en ik gaan nog weleens op vrijdagavond de stad in om dat te doen en werkelijk waar is het al enkele malen gebeurd dat een van mijn kinderen dan gebeld werd omdat ik al uren onbereikbaar was![]()
Dan heben ze gemaild ,gebeld en gesmst en als je daar niet binnen korte tijd op reageert schijnt vreemd te zijn en bellen ze naar je kinderen of die die weten waar je bent.
Op hun ,mijn moeder laat haar telefoon vaak thuis als ze weggaat, wordt dan met ongeloof gereageerd
Mijn mobiel ligt heel vaak thuis of staat in ieder geval standaard uit.
Die is alleen aan als ik zelf iets heel belangrijks moet bellen en niet kan wachten tot ik thuis ben.
Nou heb ik ook nog zo'n ouderwets geval ..................... ik kan er alleen mee bellen
-
tineke
Ik heb exact dezelfderanetje schreef:Nou heb ik ook nog zo'n ouderwets geval ..................... ik kan er alleen mee bellen
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ik kreeg van de week een mail, via mijn website. Die had die persoon gelezen en had ook geconstateerd dat ik 1 teef heb en die pups bijna 6 mnd zijn. Hij wilde zich aanmelden voor de komende pups. Die zouden er rond deze kerst wel zijn dan 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
sommige zijn echt niet normaal
Ik ben blij dat ik mijn site van het net gezwierd heb, ik kreeg ook genoeg dergelijke mails.
Nu krijg ik er soms voor de sport. of ik even hun hond een tijd wil bijhouden en africhten en tussenin ook nog eens de mensen zelf wil 'africhten'.
Euh, niet dus.
Nu krijg ik er soms voor de sport. of ik even hun hond een tijd wil bijhouden en africhten en tussenin ook nog eens de mensen zelf wil 'africhten'.
Euh, niet dus.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
maart schreef:sommige zijn echt niet normaalIk ben blij dat ik mijn site van het net gezwierd heb, ik kreeg ook genoeg dergelijke mails.
![]()
![]()
Euh, niet dus.
Nouuuuuuuu, je bent anders een verdomd goed adresje om je jonge hond aan t blaffen te krijgen
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hahaha daar heb ik er ook eentje van gehad inmiddels... daar ben ik gelijk heel snel klaar mee... NEE.maart schreef:sommige zijn echt niet normaalIk ben blij dat ik mijn site van het net gezwierd heb, ik kreeg ook genoeg dergelijke mails.
![]()
![]()
Euh, niet dus.
(wil ze wel doorsturen naar jou nu je websiteloos bent

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja heInge O schreef:goh, wat doe jij moeilijk zegmaart schreef: Nu krijg ik er soms voor de sport. of ik even hun hond een tijd wil bijhouden en africhten en tussenin ook nog eens de mensen zelf wil 'africhten'.
Euh, niet dus.![]()
.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Gos schreef:@malinois: die reactie, ik pieste bijna in m'n broek van het lachen!