Vanmorgen nog, meneer met corgies die zich een hele goede trainer vind.
Hij merkte vanmorgen op een rot toon op dat Rex zeker nooit met andere honden mocht spelen.
Heb meneer op een niet al te vriendelijk toon gezegd dat Rex alleen mag spelen, wanneer ik het goedkeur en met honden die ik goedkeur. Ondertussen was Rex de hondjes aardig netjes aan het negeren
Zondag voor 9 uur moet je geen domme opmerkingen tegen mij maken.
Laatst was er iemand in de stad die vond dat Rex met een tuig moest lopen, werd hij rustiger van.
Mevrouw maar wat uitleg over de hond gegeven, Rex was iets aan het stuiteren aan de lijn.
Op de een of andere manier zijn er mensen die mij en mijn hond niet kennen die soms denken dat ze mijn advies moeten geven. Zo was er een buschauffeur die een hondenschool belangrijk vond, dan leerde ik, hoe ik Rex kon leren liggen ed
Mensen die mij van Kira kennen en Rex in het begin hebben mee gemaakt, maken juist opmerkingen met hoe erg hij vooruit is gegaan.
Binnenkort ga ik mij wel met iemand bemoeien, meer omdat ik laatst bijna omver werd gelopen terwijl ik aan het fietsen was. Er loopt hier iemand met een husky aan de lange flex aan de fiets. Husky mag alle kanten op racen dus belande vlak voor mijn fiets