Ik ga ook zeker ze van het asiel nog wat toe stoppen. Die krijgen van mij alledrie een doos bonbons en een donatie. Wat ik vind het gewoon tof dat ze me zo uit de brand willen helpen.ranetje schreef:Het is in ieder geval een geweldig aanbodNobbygaard schreef:Ze werkt in het asiel dus een hond opvangen voor een paar uurtjes per dag is niet wat ze altijd doen. Ze willen nu alleen voor mij tijdelijk dit als oplossing aanbieden maar kunnen dit natuurlijk niet altijd blijven doen.Sas schreef:maar begrijp ik het goed dat waar ze nu heen gaat : dat enkel tijdelijk is want het hoort bij hun werk ? Eeh... kan je ze dan niet gewoon inhuren?
Zij verdient dat bloemetje eigenlijk meer![]()
Ben heel benieuwd hoe je buren reageren op dat bloemetje morgen....
Misschien krijg je ze door de brievenbus terug
Ik ben ook benieuwd wat hun reactie is. Verwacht in ieder geval geen sorry van hun kant.
Hoorde net van een buurvrouw van een paar huizen verder dat ze hem ook wel hadden gehoord, maar dat het echt niet de hele tijd is. Wel hadden ze gezien dat ze regelmatig op het raam aan de buitenkant aan het kloppen waren (waarschijnlijk om hem proberen stil te krijgen) maar ja daar gaat dan mijn trainen om er niet op te reageren....