Dat zou ik ook doen. Ben je van de risico's verlost.Cindy52 schreef:Ik voelde me niet aangevallen hoor en ondanks dat het wel echt mastin gedrag is, ze zijn enorm waaks wil ik het toch voorkomen. Niet omdat ik vind dat ze fout zat want ze heeft gedaan wat ze als waakhond hoort te doen maar in haar belang ga ik toch een extra hek neer laten zetten. Als er dan een gek overheen komt ja dan heb ik alles gedaan om het te voorkomen !laeken schreef:Even voor de duidelijkheid. De liefde voor je hond is duidelijk en ik snap dat je dit ook niet verwacht had. Mijn berichten waren ook verre van aanvallend bedoeld. En je hond heeft prima gehandeld voor een waakhond. Maar dat moet wat mij betreft wel de enige keer zijn. Goed dat je gepraat hebt met de beste man. Gewoon vriendelijk. Super. Kans is nu klein dat hij je hond wat wil aandoen verder.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En toen was het hap
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0