Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondencontact: Forum vs de echte wereld

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Hondencontact: Forum vs de echte wereld

Ongelezen bericht door Lothian »

Met name een paar jaar geleden las ik toch wel heel vaak dat honden nooit op anderen af horen te gaan en tja, het lukte me met Zorro echt lang niet altijd om dat te voorkomen :mrgreen: dat gaf mij wel een drempel om op forumwandelingen mee te gaan. Inmiddels is de toonn hier volgens mij wel een stuk beter dan een tijd terug maar dan nog lees ik wel eens "voed gewoon je hond op". Eens, maar dat is niet altijd zo makkelijk :oeps: en in het losloopbos waren mensen stomverbaasd en in de war als ik mijn hond aanlijnde, haha.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Nou ik zou niet weten waarom ik niet ergens heen zou gaan hoor. Met Boy meegeweest naar de oudejaarswandeling die in love was... en Xena naar een doedag waarin ze t kussentje van Twinkel probeerde te jatten
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Heb ook meerdere forumwandelingen gelopen of opgelopen met forumleden.
Ga zelfs met honden op vakantie met een ander forumlid, waaghals die ik ben :mrgreen:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Tineke schreef:Heb ook meerdere forumwandelingen gelopen of opgelopen met forumleden.
Ga zelfs met honden op vakantie met een ander forumlid, waaghals die ik ben :mrgreen:

:LOL: Life on the edge
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Ik heb gisteren een fotoshoot gehad in losloop gebied, en ik weet weer waarom ik er nooit heenga, met mijn honden :hmmm: honden met een blok beton voor hun harses begeleid door iemand die zegt , tja hij is niet van mij hoor, maar ik laat hem alleen maar uit en O ja hij luistert ook niet naar me :oohja: Ja dat was me al opgevallen :idea: echt het spat er van af.......Blij dat ik mijn hond niet bij me had, die hoeft niet te wetten dat t bestaat :neenee: en hij hoeft er niet mee om te gaan ook wat mij betreft
dagmar88
Zeer actief

malinois schreef:Nou ik zou niet weten waarom ik niet ergens heen zou gaan hoor. Met Boy meegeweest naar de oudejaarswandeling die in love was... en Xena naar een doedag waarin ze t kussentje van Twinkel probeerde te jatten

:schrik: Pjotr probeerde een smoorverliefde Rico (vastgotaspets :I: ) te ontwijken, vloog bijna vol op een boom, kon nog net afbuigen en schampte hem hard met kop en lijf om in kruimels knieholten te landen.
dagmar88
Zeer actief

Kruimel53 schreef:
Mijn honden tetteren doodgemoedereerd op elke andere hond af in losloopgebieden en dat gaat 99 van de 100 keer prima. De 100ste keer zien ze zelf wel dat het geen goed plan is en nemen een ommetje.

Maar dat is prima toch, honden die kijken of de ander op contact zit te wachten. Die van mij kan ik ook lekker laten doen.
De ergernis zijn die mafketels die overal blind opduiken.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Nanna schreef:
Kruimel53 schreef: Mijn honden tetteren doodgemoedereerd op elke andere hond af in losloopgebieden en dat gaat 99 van de 100 keer prima. De 100ste keer zien ze zelf wel dat het geen goed plan is en nemen een ommetje.
Dat doen de mijnen ook. En vindt een andere hond het geen goed idee dan komen die van mij met ingezogen wangen weer terug. "mamma, zág je dat? Die hond is boos" Nooit zullen ze doorzetten of op een hond duiken die aan de riem zit omdat ie ziek of wrakkig is. Het zit mij wel gescheten hoor. Als iemand écht staat te wuiven met een aangelijnde hond roep ik ze uiteraard wel bij me maar dat heeft met vijf honden meestal zo veel voeten in aarde dat ik het liever vermijd :mrgreen:
de meeste honden zijn inderdaad slim genoeg. vaak zat meegemaakt bij sam. komt er een hond aan "hóóóói!! wil je spééélen :cheer: " om dan 2 meter voordat hij er is in de ankers te gaan en te beseffen dat slagertje spelen nu niet meteen kei gezellig is. :engel:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Kruimel53 schreef: Haha, dat had ik dus volledig verdrongen :LOL: :LOL: zó normaal vind ik dat soort zaken. Brimi heeft daar ook een pootje van, 'o, stond jíj daar? Had ik hélemaal niet in de gaten!' :mann:
Helemaaaal niet. Had Charlie ook een handje van toen ze jong was, en nog even extra met stokken/halve bomen.
Ex (120 kilo) en ik zaten ooit plots op onze kont op een bospad. Had ze ons met een aanloopje tegelijk geschept. :mann: Per ongeluk :lol1: En er naast staan lachen.
:mrgreen: Pjotr kon écht niet anders, hij schrok er zelf van.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Tara schreef:Het is ook een beetje lezen van de honden. Ik heb totaal geen probleem met honden die even komen buurten, en mijn honden eigenlijk ook niet. Maar het ligt heel erg aan de manier waarop. Lomp en opdringerig gedrag wordt gewoon niet gewaardeerd, en als zulke honden dan ook nog eens ziende blind zijn voor alle signalen die mijn honden uitzenden... Ja, dán worden ze wel een keer nijdig ja.
Als er op een normale en beleefde manier kennisgemaakt kan worden, dan is het eigenlijk altijd goed.
Hier net zo. Als Amy of Amoz in losloopgebied naar een andere loslopende hond toe rent - bij aangelijnde honden lijn ik ze zelf ook aan - zorgt dat nooit voor problemen (als ze tenminste niet samen zijn, daarom laat ik ze ook niet samen los bij onbekende honden). En mocht het wel een keer gebeuren dat ze dan weggesnauwd worden, prima, daar hoor je mij dan ook niet over. Ik weet dat niet alle honden daarop zitten te wachten en tot nu toe hebben ze dat zelf gelukkig ook vrij goed door, dus tot nu toe is wegsnauwen niet eens nodig geweest.
dagmar88
Zeer actief

Tara schreef:Het is ook een beetje lezen van de honden. Ik heb totaal geen probleem met honden die even komen buurten, en mijn honden eigenlijk ook niet. Maar het ligt heel erg aan de manier waarop. Lomp en opdringerig gedrag wordt gewoon niet gewaardeerd, en als zulke honden dan ook nog eens ziende blind zijn voor alle signalen die mijn honden uitzenden... Ja, dán worden ze wel een keer nijdig ja.
Als er op een normale en beleefde manier kennisgemaakt kan worden, dan is het eigenlijk altijd goed.

:ok: Precies.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

DeDiana schreef:
Hier net zo. Als Amy of Amoz in losloopgebied naar een andere loslopende hond toe rent - bij aangelijnde honden lijn ik ze zelf ook aan - zorgt dat nooit voor problemen (als ze tenminste niet samen zijn, daarom laat ik ze ook niet samen los bij onbekende honden). En mocht het wel een keer gebeuren dat ze dan weggesnauwd worden, prima, daar hoor je mij dan ook niet over. Ik weet dat niet alle honden daarop zitten te wachten en tot nu toe hebben ze dat zelf gelukkig ook vrij goed door, dus tot nu toe is wegsnauwen niet eens nodig geweest.
Ach, en zelfs een beetje snauwen is niet zo'n probleem. Weet je nog dat Mila het rambam kreeg van hieperdepieper Abby? En het eens een kwartiertje aankeek om haar toen met een flinke snauw duidelijk te maken dat ze rústig moest wandelen en niet zo stom moest doen?
Die arme Abby wist niet wat haar overkwam want ze was gewoon aan het rondhollen en kéék niet eens naar Mila. :LOL:
Nou, ik vind dat wel prima hoor. Er gebeurde verder niks en Abby pikt zulks ook gewoon. 't Zou natuurlijk wat anders zijn als zij ook zo'n kort lontje heeft en als je dan weet dat er geknokt gaat worden. Dan moet je vermijden dat dergelijke honden lijfelijk contact kunnen hebben. Maar het was gewoon gelijk duidelijk en Abby wist dat ze bij Mila uit de buurt moest blijven. Tenminste als ze als een debiel wilde blijven rondhuppelen.

Maar ook dat is geen ramp, honden kunnen net als mensen een persoonlijkheidsconflict hebben en als er niet gelijk tot in het gaatje wordt gevochten, dan is dat helemaal niet erg. 't Is wel erg als je met een hond met dergelijke agressieve trekjes naar alle honden toe gezellig in een losloopgebied gaat wandelen.

Maar over vervelende klieren gesproken: ben dus net terug van de Wagenrenk met Abby en God, wat wás ze vervelend. Ik heb nooit geweten dat Abby kon jodelen. En huilen als een wolf.
't Is een talent maar wel één die ik graag in de kiem wil smoren. :hmmm:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

lieke schreef:
DeDiana schreef:
Ach, en zelfs een beetje snauwen is niet zo'n probleem. Weet je nog dat Mila het rambam kreeg van hieperdepieper Abby? En het eens een kwartiertje aankeek om haar toen met een flinke snauw duidelijk te maken dat ze rústig moest wandelen en niet zo stom moest doen?
Die arme Abby wist niet wat haar overkwam want ze was gewoon aan het rondhollen en kéék niet eens naar Mila. :LOL:
Nou, ik vind dat wel prima hoor. Er gebeurde verder niks en Abby pikt zulks ook gewoon. 't Zou natuurlijk wat anders zijn als zij ook zo'n kort lontje heeft en als je dan weet dat er geknokt gaat worden. Dan moet je vermijden dat dergelijke honden lijfelijk contact kunnen hebben. Maar het was gewoon gelijk duidelijk en Abby wist dat ze bij Mila uit de buurt moest blijven. Tenminste als ze als een debiel wilde blijven rondhuppelen.

Maar ook dat is geen ramp, honden kunnen net als mensen een persoonlijkheidsconflict hebben en als er niet gelijk tot in het gaatje wordt gevochten, dan is dat helemaal niet erg. 't Is wel erg als je met een hond met dergelijke agressieve trekjes naar alle honden toe gezellig in een losloopgebied gaat wandelen.
Ja, inderdaad, nu je het zegt! Nee, ik vind dat ook geen probleem, gewoon een duidelijke snauw. Zeker niet met honden die bekend zijn en het ook gewoon kunnen hebben. Zoals ik eerder al aangaf, houd ik Mila om die reden wel weg bij pups, want dat vind ik voor pups geen leuke ervaring.

Ik kan met Mila overigens prima in een losloopgebied wandelen hoor, ook als het druk is ;-) Hooguit valt er een keer een snauw, maar dat gebeurt eigenlijk maar zelden. Mila zoekt het zelf niet op en luistert prima als ik haar uit de situatie haal wanneer ik zie dat het haar op de zenuwen gaat werken (bij onbekende honden is dat meestal ook wat ik doe). Ze heeft nog nooit gaatjes gemaakt of een hond op een andere manier verwond, dus het blijft altijd bij een correctie. Dat vind ik zelf allemaal vallen onder normaal sociaal gedrag en dus niet onder agressie. Ze heeft een kort lontje, een persoonlijke zone en is maar liever meteen heel duidelijk, en als andere honden dat respecteren en haar met rust laten is er niets aan de hand. Ze krijgt ook heus wel eens een grote bek terug en dan bindt ze in en loopt weg.
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Eergisteren nog een akkefietje gehad. Nog binnen de bebouwde kom, dus wij hadden Elco aan de lijn. Aan de overkant van de weg, zo'n 30 meter, misschien zelfs nog wel meer, bij ons vandaan haakt een man z'n hond van de riem. Een black&tan hussel-reutje. Dat beest keert zich om en komt in een rechte lijn op ons af, terwijl z'n baas loopt te vloeken. Ik besluit de hond op te vangen, bedenk dan dat ik de flex beter even aan m'n man kan geven en loop vervolgens de hond tegemoet. Die remde netjes af, draaide zich om en ging weer richting baas. Tot ik me om wilde draaien om terug te gaan naar man en Elco. Daar maakte hussel gebruik van door om mij heen op Elco af te vliegen.
Elco accepteert een dergelijk aanstormen niet, dus die zegt daar wat van, hussel zegt er ook wat van. Kortom, dat werd flink snauwen en plukharen tussen die twee. Ik heb toch maar even die hussel vast gepakt, terwijl z'n baas naar ons toe kwam. Die vind het nodig met z'n hond te gaan gooien (voor een correctie was dat véél te laat, maar goed). Hij verontschuldigde zich wel (had ons niet gezien, anders had hij de lijn nog even vast laten zitten). En daarna ietwat bezorgd: "Ze begonnen wel meteen te knokken, hè?" Tsja, mijn hond accepteerde dat onbehouwen op ons afstormen met hoge staart niet. Hmm... Daar had ik toch wel een punt. Heb hem gerustgesteld dat het vooral herrie was en er geen gaten gevallen waren.
Ongewenste situatie? Absoluut. Gelukkig zonder al te heftige gevolgen. Al is dit wel de tweede keer in vrij korte tijd dat Elco direct met grommen reageert op een aanstormende intacte reu, dus dat hou ik wel even in de gaten. Hij hoeft niet te veel te groeien in dit gedrag
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Nanna schreef:
Fotogravinnetje schreef:.. dat Elco direct met grommen reageert op een aanstormende intacte reu
Dat vind ik voor een reu anders vrij normaal gedrag hoor. Je hoeft je ook niet te laten koeioneren, toch?
Eens. Ik bedoel meer dat ik op wil letten dat hij niet onnodig gaat grommen. Deze twee keer was het helemaal terecht, dus daar heeft hij ook geen waarschuwing voor gekregen. Hij weet over het algemeen erg goed bij welke honden hij wat kan maken. Maar ik wil niet dat hij bij een normaal begroetende hond ook gaat grommen, gewoon omdat hij dat gewend is geraakt. Dus ik hou het even in de gaten
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Nanna schreef:
Fotogravinnetje schreef:Ik bedoel meer dat ik op wil letten dat hij niet onnodig gaat grommen. Deze twee keer was het helemaal terecht, dus daar heeft hij ook geen waarschuwing voor gekregen. Hij weet over het algemeen erg goed bij welke honden hij wat kan maken. Maar ik wil niet dat hij bij een normaal begroetende hond ook gaat grommen, gewoon omdat hij dat gewend is geraakt. Dus ik hou het even in de gaten
Ik denk dat hij dat beter kan beoordelen dan jij :mrgreen:
Voorlopig in ieder geval wel. Maar ik merk het graag in een vroeg stadium op als het anders zou worden ;)
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ri@ schreef:Bij mezelf merk ik, dat misschien heel asociaal, m'n mores wat betreft het gedrag van de honden onderhevig is aan wat voor soort hond ik heb :oeps:

Bij Buck was het regelrechte noodzaak om de touwtjes strak te houden. Die heb ik dus echt heel goed onder controle. Balou en Dino ook omdat die makkelijk mee gaan doen.

Maar bijvoorbeeld Shira is zo'n poepie. Ik roep haar veel minder vaak terug. Ze mag naar andere honden met haar blije guppengedartel. ook omdat ze zo weg is na een snauw.

Als mijzelf zoiets zou overkomen met Buck dan had ik dodelijke blikken om me heen geworpen naar de overtreder :LOL:

DFus ik ben heel hypocriet.
Ik dan ook. Bij mij geldt precies hetzelfde namelijk. Mojo is lekker sociaal en brengt zichzelf of anderen niet in problemen, maar onze reactieve en soms onvoorspelbare Tapas is een heel ander verhaal. Die houd ik qua regels veel korter. Van haar eis ik dat ze luistert, en anders blijft ze aan de lijn of flex. Bij Mojo zie ik nog wel eens wat door de vingers vanwege zijn relaxte aard.

Als ik met Tapas ergens loop vind ik het al heel snel "druk" omdat ik heel erg gefocust ben op andere honden. Loop ik alleen met Mo dan vind ik het zelden druk, terwijl er dan misschien wel 10x zo veel honden zijn langs gekomen.
xTessa
Actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door xTessa »

Beau heeft af en toe ook echt bananen in zijn oren en soms komt hij ook niet snel genoeg naar mijn zin. Maar tot nu toe geen erge dingen gebeurd. Wanneer iemand zijn hond aanlijnt van veraf, roep ik hem en tot nu toe is hij dan ook altijd gekomen en lijn ik hem ook aan. Weet niet wat er gebeurd als het binnen korte afstand is, want Beau wilt toch altijd wel vriendelijk hallo zeggen. Toch denk ik dat hij het ergens oppikt als dat niet zo'n goed plan zou zijn.

Wanneer hij ook een snauw krijgt, is het voor hem duidelijk en gaat hij weg. Meneer is ook een held op sokken, want bij sommige kleine hondjes gaat hij er met een boog omheen, ook al doen ze niets of laten ze niets geks zien.
Afbeelding
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Ik ben een beetje laat met mijn input :mrgreen:
Nuja, input.

Ik vind dat Manu verschrikkelijk luistert als ik zo naar het forum kijk. Ik loop vaak met geknepen billetjes als ik een andere (patsende) reu aan zie komen want hij komt niet direct als ik roep. Ik ben er al heel blij mee dat hij überhaupt komt maar vaak wel pas als hij de situatie even bekeken heeft. Hij is opzich netjes maar hij wil nog wel eens ergens op klimmen tegenwoordig en dat is nieuw. Het zijn vooral labradors :19: Ik zie dat nog niet zo snel.
Maar nu ben ik gewoon doggydates gaan doen, ik weet hoe dat klinkt :Q: en ik heb veel meer vertrouwen in hem gekregen want hij schat het allemaal wel redelijk goed in. Ik kan af en toe al met ontspannen billen wandelen, erg fijn. Uma en Cody hoef ik hier eigenlijk niet te noemen want die doen in hondencontact helemaal niets spannends. Af en toe snolt Uma met een gigantische reu, dat moet dan wel minstens formaat Leonberger zijn :pffff: Dat is het. De rest lopen ze met een boog omheen.

Nu heb ik gisteravond mijn wandeling gefilmd, gewoon omdat ik het leuk vind. En jeetje :80: Manu luistert eigenlijk vrij goed. Zijn reactie is toch redelijk snel terwijl ik het als retelangzaam beleef. Als ik op het forum sommige posts lees ben ik je grootste nachtmerrie :engel: Mijn honden zijn heel duidelijk een roedeltje en ze schieten alle kanten op, ik heb ze niet altijd alledrie in het zicht en goed luisteren doen ze alledrie niet. Ze vallen echter niet uit of aan, rennen alleen maar af en toe weg en ze hebben de grootste lol. Ik heb, op soms een hartverzakking na, ook wel lol met ze en ik doe mijn uiterste best om alles in goede banen te leiden. Ik heb nu al zo vaak gehad dat ik de honden bij me pak of ingrijp als Cody met poten loopt te zwaaien en ik te horen krijg dat ik ze lekker moet laten, dat ik nu ook wel minder ren om iedereen tevreden te houden.
Sommige mensen schrikken wat van Manu. Hij is vrij snel en natuurlijk groot, dus als ik iemand bezorgd zie kijken zeg ik hem dat hij door moet lopen. Dat kan hij beter dan hier komen :engel:
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Alex is perfect :ok:
Vusi gaat achter mensen aan als ze de kans krijgt en staat ze uit te schelden :schrik: niet erg netjes, de mensen hier zijn al zo bang voor honden en dan komt er zo'n "gevaarlijke" enge heddur op ze af stormen met luid geblaf :mep: Ik loop dan snel door zodat Vusi achter me aan komt.
Als ik de mensen zie voor Vusi dan loop ik of de andere kant op of ik doe haar aan de riem :ok:

Het wordt langzaam beter, als de mensen gewoon doorlopen verliest ze al snel interesse :ok:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Die twee jonge meiden hier stieren overal op af omdat ze willen spelen. Alleen zijn ze nogal vocaal dus veel honden moeten er niets van hebben. Ze staan dan stil op 10-20 meter en wachten op wat er komen gaat. Dat is heel vaak niets dus :mrgreen:

Chaconne is nogal onhandig vanwege haar buik op het moment dus die blaft eens twee keer en vindt het wel best.
Maar de rest vindt dan weer dat de wereld weg moet blijven.
Ze hebben het er maar druk mee, maar effectief gebeurt er dus niks.
De meeste bazen hier zeggen trouwens iets als: O, hallo, wat maak je een herrie, en nou? :19:
Die laconieke insteek scheelt de wereld :P
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Winni is zo'n hond die ik niet mee zou durven nemen. :schrik: Ja, het is een Duitse Herder, maar ze kan zich gedragen als een lompe leo. Beuken, op af stormen en absoluut niet luisteren. ;) Maar het beuken doet ze alleen als ze al kennis gemaakt hebben, met een kennismaking is ze eigenlijk heel netjes, voorzichtig en beleefd.

Tay luistert wel weer heel erg goed, maar die heeft een kort lontje. Die hobbelt op zichzelf en wil het liefste door alles en iedereen genegeerd worden. Als dat niet gebeurt wil hij best duidelijk maken dat hij daar niet van gediend is. Ook geen probleem, tot de andere hond lelijk terug doet. Dan wil het nog wel eens even een beetje ongezellig worden, maar tot nu toe is hij degene die gebeten wordt en snauwt hij alleen maar. En hij haat puppen, dat vind ik eigenlijk nog het moeilijkste. Die ben ik nog nooit tegen gekomen met wandelen en in andere situaties is een boze stem genoeg, als er iets nodig is.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ik vind dat eigenlijk best leuk, dat filmpjes maken. Kunnen we niet een topic openen waar iedereen (een gedeelte van) zijn/haar wandeling filmt, inclusief ontmoetingen met andere honden? :D
Manuma
Zeer actief

Lemuria schreef:Ik vind dat eigenlijk best leuk, dat filmpjes maken. Kunnen we niet een topic openen waar iedereen (een gedeelte van) zijn/haar wandeling filmt, inclusief ontmoetingen met andere honden? :D
Ik heb dat wel eens gedaan :LOL:
Ik wil het wel doen hoor :D Mijn patsreu, Cody de mepper en Uma de vluchter. En het is leuk te zien hoe dat bij anderen gaat, kunnen we vast wat van opsteken :ok:
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky

Ongelezen bericht door Sulluna »

Manuma schreef:
Lemuria schreef:Ik vind dat eigenlijk best leuk, dat filmpjes maken. Kunnen we niet een topic openen waar iedereen (een gedeelte van) zijn/haar wandeling filmt, inclusief ontmoetingen met andere honden? :D
Ik wil het wel doen hoor :D Mijn patsreu, Cody de mepper en Uma de vluchter. En het is leuk te zien hoe dat bij anderen gaat, kunnen we vast wat van opsteken :ok:
:schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: Niet weer :jank: :jank: :jank:
Manuma
Zeer actief

Sulluna schreef:
Manuma schreef:
We zijn weer even verder :D Manu is nog steeds een patsreu maar de jouwe zijn ontzettend braaf en niemand tot last dus jij kan een puntje maken :mrgreen:
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky

Ongelezen bericht door Sulluna »

Manuma schreef: We zijn weer even verder :D Manu is nog steeds een patsreu maar de jouwe zijn ontzettend braaf en niemand tot last dus jij kan een puntje maken :mrgreen:
:pop:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Manuma schreef:
Sulluna schreef:
Manuma schreef:
We zijn weer even verder :D Manu is nog steeds een patsreu maar de jouwe zijn ontzettend braaf en niemand tot last dus jij kan een puntje maken :mrgreen:
Ik herinner me het topic nog ja :LOL:

Ik doe wel mee met Mika het krijskind, dan valt verder alles mee :mrgreen:
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Film ik Winni, dan mag niemand meer klagen over honden die niet luisteren :D
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

TessaThomas schreef:Film ik Winni, dan mag niemand meer klagen over honden die niet luisteren :D
En ik Katniss dan wil ik niemand meer horen over gevaarlijke vechthonden :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”