Bij hem.. dan kun je oordelen of hij een wannabee cm is of gewoon een instructeur die een cursus geeft op zijn manier.JBK schreef:Waar moet ik precies naar kijken?malinois schreef:Misschien moeten jullie er eerst eens een keer gaan kijken... hij zit hier om de hoek en doet prima dingen moet ik zeggen. En ja hij ziet alle ellende van die hypes. Zou willen dat ie wat MEER CM gericht was. Ja hij gebruikt er wat van...ik ook.. en nu? Dom geneuzel?
Ik ben t er iig erg mee eens dat er doorgeslagen is met positief trainen. Hoorde laatst ban iemand die zo trainde dat ze zelfs geen nee mocht zeggen want dat was een zware correctie. Nou laat mijn hond dan nu net geleerd hebben door een tik om zn oren dat ik niet wil hebben dat ie mijn karbonade van mn bord pikt. Kan vertellen dat t erg snel is opgepikt en geen trauma's hoor. Die zou ie eerder oplopen van mn andere 2 honden als ie t daar zou proberen...
Ik heb niks tegen Cesar Milan, sommige dingen pakt hij goed aan.
Maar dit is gewoon iemand die met een bekende naam strooit over de rug van honden.
Als hij toch zo dichtbij zit, zeg even tegen hem dat hij uit de pub moet komen als hij met een pup wil werken.
Hij strooit helemaal niks hoor...
Overigens heb ik 'niet veel' met hem qua mens hoor maar ik ben er gelukkig ook niet mee getrouwd... maar qua cursussen doet ie t prima imo.
En daar reken ik iemand op af en daarbij doet hij wat hij moet doen.
En nee hoor... dat mag je zelf doen. Daar hebben ze de mail voor uitgevonden.