Heel veel plezier met haar Amelie!
Moderator: moderatorteam
And rightly so!Frolic schreef:Hoewel het nooit mijn hondje geweest is, zal ze toch altijd een beetje mijn hondje blijven
Nou, ik doe het je niet naFrolic schreef:Ingrid48 schreef:oef moeilijk zo'n hondje afgeven en ik kan me goed voorstellen dat de tranen hoog zitten...ik vind het ook altijd een drama![]()
Maar zodra je de eerste update leest en ziet dat het goed gaat, dan is het ook weer goed![]()
sterkte!!
Het is nu al goed. Vijf blije mensen en een hondje dat vrolijk mee wegloopt. Zo moet het gewoon zijn
Okee, ja dat maakt wel veel uit. Fijn dat ze zo'n goede plek gevonden heeftFrolic schreef:Zamunda schreef:Nou, ik doe het je niet naFrolic schreef:Het is nu al goed. Vijf blije mensen en een hondje dat vrolijk mee wegloopt. Zo moet het gewoon zijn![]()
. Dus ik vind het toch wel knap dat je er zo mee omgaat terwijl je haar al zo in je hart gesloten had.
Ik kon haar echt niet houden vanwege Vriend, dus ik hoefde er niet eens echt serieus over na te denken.
Ze is inderdaad in mijn hart gekropen en daar zal ze altijd blijven zitten. Ik ben blij dat ik haar via het forum kan volgen én ik ben ervan overtuigd dat ze precies op de goede plek terecht gekomen is. Dat maakt het allemaal toch wel wat gemakkelijker.
Het is wel stil huis... slik..
Dat maakt het vast wel gemakkelijker.Frolic schreef:Ik kon haar echt niet houden vanwege Vriend, dus ik hoefde er niet eens echt serieus over na te denken.
Ze is inderdaad in mijn hart gekropen en daar zal ze altijd blijven zitten. Ik ben blij dat ik haar via het forum kan volgen én ik ben ervan overtuigd dat ze precies op de goede plek terecht gekomen is. Dat maakt het allemaal toch wel wat gemakkelijker.
Echt?! Ik vind haar enorm leuk!Frolic schreef:Nee, ik houd haar niet. We gaan op zoek naar een nieuw gouden mandje.
Zo klinkt het inderdaad! Fijn voor iedereen en vooral voor kleine Hazel natuurlijkFrolic schreef:Ik ben vooral blij dat ze gewoon door lijkt te gaan waar ze destijds gestopt is. Had niet verwacht dat het zo gemakkelijk zou gaan.
Ze heeft gisteren heel even achter de deur zitten wachten op haar vrouwtje dat vond ik zo sneu, maar ze ging al heel snel lekker haar eigen gang. Ik heb niet het idee dat het haar erg veel stress gegeven heeft en dat was nou net de bedoeling.
Zoals je schrijft soms moet het zo zijn. I had met het nestje van afgelopen jaar ontzettend veel moeite om ze te laten gaan. 1 is dan ook gebleven end dat meiske is Echt mijn baby. I heb ontzettend voor dat nest gevochten en geweldige tips en hulp gehad hier. Mar Echt wat was ik er ziek van toen de pups gingen en mijn man was heel bang dat ik niet weggelegd zou zijn voor het fokken.Frolic schreef:Ik kon haar echt niet houden vanwege Vriend, dus ik hoefde er niet eens echt serieus over na te denken.Zamunda schreef:Nou, ik doe het je niet naFrolic schreef:Ingrid48 schreef:oef moeilijk zo'n hondje afgeven en ik kan me goed voorstellen dat de tranen hoog zitten...ik vind het ook altijd een drama![]()
Maar zodra je de eerste update leest en ziet dat het goed gaat, dan is het ook weer goed![]()
sterkte!!
Het is nu al goed. Vijf blije mensen en een hondje dat vrolijk mee wegloopt. Zo moet het gewoon zijn![]()
. Dus ik vind het toch wel knap dat je er zo mee omgaat terwijl je haar al zo in je hart gesloten had.