Zou het echt super vinden als hij daar heen gaat!bram en thijs schreef:Dan moet je maar eens tegen de baas van Morris aan gaan leunen.naomi12 schreef:De reservatie gaat niet door.![]()
Baal er echt van.
Ik hoor het wel als ze er uit is.
Moderator: moderatorteam
Zou het echt super vinden als hij daar heen gaat!bram en thijs schreef:Dan moet je maar eens tegen de baas van Morris aan gaan leunen.naomi12 schreef:De reservatie gaat niet door.![]()
Baal er echt van.

Ja ideaal, hij geeft niks om andere honden aan de lijn. Hij snuffelt hoog uit een keer als dat mag.PitBullit schreef:Wat doet hij het goed.
Terwijl mevr. der hond nog staat te corrigeren, loopt Tinus gewoon door...

Wat toevallig! Ja leuk.hakunamatata schreef:Je had een linkje naar een filmpje op fb hier gezet. Daardoor kwam ik er achter dat je gewoon 1 dorp verderop woont! Misschien vind je het wel leuk om eens samen te wandelen met Faye en mij als ik bij mijn ouders ben
naomi12 schreef:Vanavond kon ik voor het eerst zo met Tinus kroelen:
Ik wist wel dat hij aaien fijn vond, maar vaak ook nog spannend. Nu was hij helemaal ontspannen, heb zo heel lang met hem gezeten.![]()
Na een minuut of 10 is mijn moeder er bij komen zitten en zij kon hem ook zo aaien, dat vond hij ietsjes spannender, maar eigenlijk ook wel prima.
Hij gaat nog steeds vooruit!